zadels

Denk dat er ook nog wel eens een Hypermotard 821 zadeltje naar Belgie moet. *O*
Zeker kunst wat die maffe Belg doet. :}
 
Knappe fiets S.
Blij dat je hem mooi vindt. Jammer dat de motor niet bij me thuis stond, dan had ik de overgang tussen de twee zadels in het midden nog wat beter gekregen. Nu moest ik een beetje gokken.
Nu maar wachten op betere weersomstandigheden voor de bottom-test. Als je hem bij deze temperatuur zou proefzitten: lang genoeg blijven zitten om de foam de kans te geven te reageren.

Veel plezierige kilometers gewenst!
 
Ik zal je zeker feedback geven wat betreft de foam die je gebruikt hebt in mijn zadel nopper :) En wat betreft de overgang, ik denk niet dat ik me er aan stoor ;)

Nogmaals, dank! :}
 
Een beetje mosterd na de maaltijd, Bart, maar ook de zitproef van het zadel is met glans doorstaan. En zeker omdat de vormgeving en dikte in eerste instantie de "Looks" moesten ondersteunen en mijn beleving van comfort op de tweede plaats kwam.
Moet met deze benzinetank om de 200 km tanken en tot die tijd geen problemen met de zit. Dus dan is het goed, toch?
 
En nog een luxueus ZRX zadel. Alcantara geeft altijd zo'n rijkelijke look :

full
 
Wie kent er een goede bekleder in omgeving Gelderland en aan welke kosten moet ik aan denken? Gaat om een zadel van een yamaha yzf 600 r thundercat en wil van standaardbekleding af. Zit te denken aan alcantara bekleding met rood/witte stiksels. Wil zadel mede opnieuw laten bekleden om een stevigere zit aan te nemen (minder glijden op het zadel bij hard remmen/acceleren) rijd voorlopg met goretex pak.
 
Wie kent er een goede bekleder in omgeving Gelderland en aan welke kosten moet ik aan denken? Gaat om een zadel van een yamaha yzf 600 r thundercat en wil van standaardbekleding af. Zit te denken aan alcantara bekleding met rood/witte stiksels. Wil zadel mede opnieuw laten bekleden om een stevigere zit aan te nemen (minder glijden op het zadel bij hard remmen/acceleren) rijd voorlopg met goretex pak.
Yellowrider uit Zevenaar.
 
Weet wel dat alcantara minder gript dan sommige kunstleders, en dat er veel onderscheid is in kwaliteit. Het goede spul is erg duur, en niet iedereen heeft het in huis. Dat kan dus de prijs negatief beïnvloeden.

De wereld is een dorp!
Ik woon ook in de buurt van Gelderland. :+

Veel succes met je zadel.
 
Gaan ze hier een beetje zitten soebatten over een goede zadelmaker` in een topic van een zeer goede zadelmaker . _O-

(nopper was mij net voor met posten '( )
 
Laatst bewerkt:
Wie kent er een goede bekleder in omgeving Gelderland en aan welke kosten moet ik aan denken? Gaat om een zadel van een yamaha yzf 600 r thundercat en wil van standaardbekleding af. Zit te denken aan alcantara bekleding met rood/witte stiksels. Wil zadel mede opnieuw laten bekleden om een stevigere zit aan te nemen (minder glijden op het zadel bij hard remmen/acceleren) rijd voorlopg met goretex pak.

Gewoon je zadel opsturen naar Nopper, dan komt het helemaal goed. Ik spreek uit ervaring...
 
Wie kent er een goede bekleder in omgeving Gelderland en aan welke kosten moet ik aan denken? Gaat om een zadel van een yamaha yzf 600 r thundercat en wil van standaardbekleding af. Zit te denken aan alcantara bekleding met rood/witte stiksels. Wil zadel mede opnieuw laten bekleden om een stevigere zit aan te nemen (minder glijden op het zadel bij hard remmen/acceleren) rijd voorlopg met goretex pak.
Gast... Nopper woont helemaal in het noorden van België. Daar zit je zo vanuit Gelderland.
 
Nopper maakt ook erg mooie zadels, maar er werd gevraagd naar Gelderland....

wat yellowrider doet is zeker wel mooi, maar nopper is toch net even beter en dan is het denk ik wel waard om het gewoon even naar belgië te sturen. nopper doet het echt heel mooi voor een mooie prijs.
attachment.php

attachment.php
 
Terug
Bovenaan Onderaan