zadels

Hoi Bart, het heeft ff geduurt maar de motor is klaar. zo als belooft zou ik wat foto's posten . ik vind hem wel geslaagt en vrouw lief is er blij mee.
Ze kan met de voeten goed aan de grond komen. nogmaals bedankt

Suzuki10.jpg
Suzuki17.jpeg
Suzuki12.jpg
 
Hello allen,

Ik ben de laatste maanden niet meer actief op MF. Ik heb al een tijdje een FB-profiel, waardoor ik steeds meer vraag krijg in eigen land. Omwille van de nabijheid is dit ook veel makkelijker. Mensen kunnen dan gewoon de motor brengen.

Ik merk net dat er een hele hoop mails onbeantwoord zijn gebleven, waarvoor mijn excuses. Ik krijg namelijk raar maar waar van sommige mails een notificatie, maar van de meeste gewoon niet.

Ik neem later deze week nog even mijn postvak door. Wanneer er iets tussenzit wat ik echt zie zitten om er nog even tussendoor te nemen, neem ik contact op.

Nogmaals excuus,
 
Voor dit zadel heb ik voor de bovenste laag een gesloten cel-schuim gebruikt. Dat is heel erg schokabsorberend en neemt ook bij geringe dikte goed de vorm van het lichaam over.

Vervolgens heb ik het achterste gedeelte overspannen met een stuk soepel kunstleder. Hiervan heb ik dan een 'oversized' gipsen mal gemaakt.
full
Hallo Noppen, kun je voor mij ook een zadel maken voor de Z1000SX 2013 . Hoe kan ik contact met je opnemen?
 
Geen idee ik heb geen Facebook. En weet ook niet hoe het werkt. Wel dat zijn zadels top zijn.
 
Beetje dood topic maar weet iemand hoe Nopper te bereiken? Ik zou het zadel van mijn Dyna willen laten doen....

Ja, ik zie dat het antwoord is: "op Facebook", maar iets specifieker zou hulpzaam zijn voor een 50-jarige. Anders moet ik het aan mijn kinderen vragen en die lachen me uit....
 
  • Haha
Waarderingen: SP1R
Je kan hem eens een bericht sturen, hij is voor het laatst 7 aug 2019 nog online geweest. van Facebook weet ik niets , dus gewoon de kinderen vragen . 8-)
 
Vandaag heb ik de Dyna een cadeau gegeven: er zat een klein winkelhaakje in de originele buddy dus dat was de perfecte kutsmoes tegenover mijn vrouw om er een nieuw custom zadel op te gooien.

Gemaakt door mede forumlid Nopper. Hier niet zo actief meer maar dankzij de hulp van wat mede leden toch kunnen bereiken en daar heb ik geen spijt van.

Hij heeft er een schitterend stuk vakwerk van gemaakt in leer, alcantara en speciaal stikwerk, precies zoals ik het wilde. Prachtig!

Zwart in de schaduw, beetje bruinig in de zon en dat gaat heel mooi worden bij de custom paint job die hij nog gaat krijgen dit voorjaar....

Klasse Bart, superbedankt!

IMG-20200117-WA0001.jpg

20200119_134915.jpg

20200119_135108.jpg

20200119_134922.jpg
 
Thanks, maar de eer gaat naar Bart, de maker hiervan.

Wel grappig is dat gestikte motiefje, dat had ik ooit op een sportwagen gezien en dat wilde ik dus ook, toch net even wat origineler dat het standaard ruitmotiefje.

Er is dus speciaal een sjabloon gemaakt met een 3D printer om in de naaimachine te zetten zodat dit patroon gestikt kon worden.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan