zadels

Dit keer voor m'n eigen bike :
full
 
Godzamme Nopper,jij bent een rasartiest! :} :}
Een Street Triple,rijd ook als een tiet zeker? :W
 
Nu ik achteraan een tiet op het zadel heb gezet,... rijdt ie als 2 tieten 8-)

(zo'n gel-insert heeft trouwens iets weg van fake tiet als je d'r in knijpt _O- )
 
Gewoon combineren.........tijdens het rijden!

of rij je dan handsfree :?


Laat maar......on topic: Nopper, je maakt vreselijk mooie zadels! :}
 
Die finishvlag :9~

Ik ga morgen gelijk ff oefenen.. ;) Eens kijken of ik dat ook voorelkaar krijg.

Verder complimenten :}
 
Helaba hola hola,...
Geen plagiaat hé makker!!! Dat gaat je kosten!!! Plietsie plietsie!!!

De vlag was echt niet het moeilijkste hoor. Dat was de vorm. EN het blijft een uitdaging om af te wijken van de originele vorm, en er toch voor te zorgen dat hij goed zit. Omwille van mijn rugklachten heb ik voor dat laatste 2 pogingen nodig gehad. Het zadel is 3 cm hoger geworden dan het originele. Dat maakt het mooi aansluiten met de tank heel wat moeilijker. Je krijgt dan al gauw dat je tegen die tank zit aan te schurken doordat je naar voor glijdt. Het was erg moeilijk om dat weg te werken. Iemand die de foto's ziet merkt dit natuurlijk niet,... maar neem van me aan dat het wel zo is.

@ Yellowrider :

Naai jij soms ook extra padding/schuim in je hoes om er volume of reliëf aan te geven? Bij dit zadel heb ik dit vrij veel toegepast.

Succes met het plagiaat ;)
 
Helaba hola hola,...
Geen plagiaat hé makker!!! Dat gaat je kosten!!! Plietsie plietsie!!!

De vlag was echt niet het moeilijkste hoor. Dat was de vorm. EN het blijft een uitdaging om af te wijken van de originele vorm, en er toch voor te zorgen dat hij goed zit. Omwille van mijn rugklachten heb ik voor dat laatste 2 pogingen nodig gehad. Het zadel is 3 cm hoger geworden dan het originele. Dat maakt het mooi aansluiten met de tank heel wat moeilijker. Je krijgt dan al gauw dat je tegen die tank zit aan te schurken doordat je naar voor glijdt. Het was erg moeilijk om dat weg te werken. Iemand die de foto's ziet merkt dit natuurlijk niet,... maar neem van me aan dat het wel zo is.

@ Yellowrider :

Naai jij soms ook extra padding/schuim in je hoes om er volume of reliëf aan te geven? Bij dit zadel heb ik dit vrij veel toegepast.

Succes met het plagiaat ;)

plagiaat _O-

Ik maak inderdaad eerst het zitgedeelte. Doormiddel van 2 lagen met daar tussen in een dunlaagje schuim. Beetje afhankelijk van welke bolling ik wil hebben pas ik een dikkere of ander schuim soort.
Beetje proefondervindelijk vastgesteld zeg maar.
Ik denk dat jij ook soms ook eerst een proefstukje maak toch?
Althans zo maak ik het me een beetje eigen. Gewoon proberen en ervaring opdoen ;)
 
Laatst bewerkt:
Mooi topic! Mijn zadeltje moet idd nog even terug naar Viking Seats.
Dat is ook een zadel kunstenaar.
 
Hey,

Heb laatst ook zo'n zadel bekleed maar inderdaad het stikt van de naden (leuke woordspeling)

[afbeelding]

Jij levert mooi werk zeg! Met name die bies er in..Helaas heb ik dat voetje niet bij de naaimachine.


WOOOW :} dat ziet er heel gaaf uit zeg!!

Meteen een vraagje: Beide zadels van een Suzuki SRAD met de oude japanse vlag (bolletje met streepjes) is dat mogelijk gelijk aan de italiaanse en zoja wat mag zoiets kosten?? :+ *D
 
Laatst bewerkt:
En nu een kiekje van het volledige plaatje , ondertussen wa spuitwerk ook laten uitvoeren *D
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan