zadels

Motorrijden IS lol.
Ik rijd nogal wat offroad het laatste anderhalf jaar. Vaak ook in mijn eentje. Met de ktm 950 adv was het altijd uitkijken voor valpartijtjes in de modder, want dat ding krijg je dan niet meer zo makkelijk alleen overeind. Vandaar de overstap naar een lichter ding.
Maar hij gaat net zo goed worden ingezet als solo reismotor.
 
Nog wat betere foto's van de Kawa met het Nopper® zadel ;)

14j8cn4.jpg


fu05sp.jpg


2mmh1tu.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie zadels die je maakt Nopper. Ik ben ook een design aan het overwegen voor de mijne. Ook zit ik met een seatcowl vanachter die ik moet laten spuiten en het kussentje wat dat daar tegen zit is dan niet meer bruikbaar, maak je die dingen ook?
 
Als het KAN gemaakt worden,...
Dan maak ik het :-)
Nopper gebruik jij nog iets speciaals aan de onderzijde van de bekleding.
Ik bedoel om het intrekken van water en vocht tegen te gaan op de gestikte naden.
Of is dit het geheim van de smid.
 
Ik heb hier een speciale zeer rekbare folie voor, maar wat ook kan is inspuiten met lijm (spay van bvb bison) en dan keukenfolie er overheen. Dat is heel dun en heel rekbaar. Mogelijkheid 3 is een heel dunne laag neopreen of epdm rubber als je dit kan vinden.
 
Ik heb hier een speciale zeer rekbare folie voor, maar wat ook kan is inspuiten met lijm (spay van bvb bison) en dan keukenfolie er overheen. Dat is heel dun en heel rekbaar. Mogelijkheid 3 is een heel dunne laag neopreen of epdm rubber als je dit kan vinden.
Ok bedankt daar kan ik mee verder,
Zelf dacht ik nog aan silicone kit, en daarmee de naden insmeren.
Maar lijm en folie is het beste denk ik. ;) :W
 
Ik ben benieuwd naar de foto's van het andere zadel, maar stiekem denk ik dat ik ( totaal onverwacht) de ruitjes het mooist ga vinden. Past mooi bij de modern classic look van de fiets. Echt een gaaf geheel zo, en weer ens wat anders.
 
Nopper, koop je toevallig ook oude zadels in om op te knappen/aan te passen/voor materiaal? Ik heb nog een zadel van een GSX600F met een scheur.. O-) teab
 
Laatst bewerkt:
Sorry jongen,...
Zelfs niet gratis. Anders ligt mijn hok binnen de maand zo vol dat ik niet meer kan bewegen.

Binnenkort maar weer eens een paar foto's posten. Is weer druk geweest de laatste tijd.
 
bart ,bedankt voor het mooie resultaat....vriendin is er super blij mee..

zal er vandaag een paar maken van mijn zadel...
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan