Zadeltassen -> jullie advies voor deze?

BuGs_BuNnY

Die hard MF'er
9 feb 2002
893
0
Drenthe
Ik kan deze kopen voor 30 Euro.
Is dit een redelijke prijs en is het wat waard?
22957.jpg


2* 20 liter.

Niet dat ik ze met een tourtocht meeneem ;) maar
gewoon voor een vakantie ofzo.
Advies erg welkom.. :}
Is voor mijn Honda CBR600F 1995 ter info
 
Ik heb zelf de sporttassen van Track en deze zijn perfect. Denk dat deze te dicht bij je uitlaat komen. Track sport tassen zijn bij Motoport verkrijgbaar...
 
Ziet er goed uit op die CBR.
Welk type model setje is het en wat mag het kosten ?
 
Weet niet meer wat het gekost heeft, tijdens een koopzondag gekocht. Denk zo'n 250 a 300 gulden, zonder de 20% korting die ik er toen op had. Ze zijn dus wel duurder, maar wel waterdicht (zonder hoezen) en super te bevestigen. Je kan met deze zeker 200 rijden...

Ze dienen ook prima als uitlaatbeschermunitsterwijljeeensteekbeestuitjejasjaagomvalmoment hebt... |(

Edit: Ze komen dus bij Motoport vandaan en zijn van het merk Track en het model zal wel iets zijn als Sportsaddlepacks ofzo...
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tips.
Denk dat ik hem maar ga ophalen.
En voor het geld kan ik ook niet echt miskopen.
 
Ben je eigenlijk net iets te laat.
Die tassen uit je originele post waren nu net in de aanbieding bij motozoom voor €14,95 maar nu helaas niet meer leverbaar.
(maar €30 is natuurlijk nog geen geld)
 
Zoiets is idd wel makkelijk. Zo'n bagagerol of zo erbij en je kan al een beste bult spullen kwijt.
 
Is dat geen aanbieding van louis.nl ?

Ik zou deze ook willen kopen maar vraag me af of dit niet is de weg zit voor de duo?
 
zeker niet te duur, maar 2*20 liter lijkt me wat weinig als op kampeervakantie gaat. Ok als je alleen maar een pension/hotel neemt en niet zelf hoeft te koken, moet het wel te doen zijn.

Zelf heb ik 2*45 liter alu-boxen en een roltas van Ortlieb. Hierin past alles voor 2,5 weken inclusief voedsel.

Die alu-boxen zijn geweldig, ik gebruik de ene als stoel en da ander als tafel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan