zadeltassen xv 535

motormutsje

MF veteraan
18 jul 2006
2.688
0
Hierden
Hallo,

heb me vandaag aangemeld en nu al m'n 3de post hier, gaat goed ;)
Ik heb een vraagje, ik zoek voor mijn xv 535 (custom, tank onder het zadel) een paar mooie zadeltassen maar welke ik ook geprobeerd heb, niks past :N

Weet iemand daar wat voor of heeft iemand toevallig een paar oudere tassen liggen voor weinig? :+

Wil graag met m'n bike-je een weekje touren maar niet met zo'n onozel volle rugtas... dus wie kan me helpen?

Alvast bedankt, groetjes MM
 
Ja, een bagagerol is ideaal. Veel ruimte, waterdicht, goedkoop, en het oogt imho beter dan zadeltassen. Onze buurvrouw heeft ook zadeltassen, en dat ziet er niet uit :-)
 
hallo Theaterbeest,

Ja motozoom ben ik al geweest, meerdere malen want ik woon daar erg dicht in de buurt ;)
Als ik iets nodig heb ga ik dus altijd even bij hun langs, handig zo'n "buurtman" :)

Maar in ieder geval bedankt voor de tip!
 
Hallo Henkje,

:} dank! die kende ik nog niet, heb ze meteen een email gestuurd. Ben benieuwd of daar wat uitkomt

Die opmerking over 2de hands was om uit te proberen of er uberhaupt iets past op mijn motor, maar als ik nieuwe kan krijgen die passen alleen maar beter!

groetjes
 
Hey motormutsje ,

Ik weet niet of je alwat gevonden hebt aan tassen .ik heb nog paar staan . voorniet al te veel geld .zijn pas 1 1/2 jaar oud .La maar wat weten .

Groetjes Anja

Bijlage: tassen.JPG
 
probeer het eens bij Safe Motors, zij verkopen Ledrie en die hebben deze spullen. Deze tassen kosten rond de 150 euro. Succes!
 
bedankt allemaal!
@henkje, ben bezig maar wel allemaal wat boven mijn budget
@anja, heb je een fotootje, kan ik komen passen en wat wil je ervoor hebben (weet niet of en hoe ik je via hier een mailtje kan sturen... )
 
Hey hallo misschien heb jij wat aan deze link : http://www.elsware.nl/ Zij heeft tassen, voor een redelijke prijs. Of het kwalitatief goed is, weet ik niet. Maar voor een korte vakantie lijken ze mij wel OK.
Verder wil ik jou erop attenderen, dat wanneer jij besluit om zadeltassen te nemen, ook zadeltashouders te monteren. Anders ben jij straks net Dombo het vliegende olifantje. Zoals eerder benoemd, kan een bagagerol ook een goedkope en efficiente oplossing zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan