Zag ik juist een MFer staan met pech...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duccer 1098

MF veteraan
In memoriam
21 feb 2003
7.768
2
Belgie
Ik kwam juist van Hasselt met de auto, zagi k een motor gelijk die van base (zen ouwe viffer) met een nederlands kenteken erop staan voor de philips ,er stopte juist een auto met nederlands kenteken bij en hij was aan zen moto aan't klooien ,kon helaas niet stoppen door het drukke verkeer en moest mijn meisje naar haar thuis brengen.
mf sticker heb ik niet gezien(reed +-80 dus...)
wie had base zen viffer weer,als jij het was,ik hoop da je goed en wel thuisgeraakt.
 
Als je geen stickert ziet en die gast staat in jullie Belgenland, waarom dan hier vragen of het een MF-er was... :?

A, je hebt geen stickert gezien en ik neem aan dat je niet bij elke motor die je ziet gaat vragen of het een MF-er was, als je de sticker niet ziet, of kan zien... |(
B, hij was duidelijk niet thuis en kan dus moeilijk antwoord geven... :X
C, ik hoop ook dat hij goed thuiskomt... ;)
 
Als je geen stickert ziet en die gast staat in jullie Belgenland, waarom dan hier vragen of het een MF-er was... :?

A, je hebt geen stickert gezien en ik neem aan dat je niet bij elke motor die je ziet gaat vragen of het een MF-er was, als je de sticker niet ziet, of kan zien... |(
B, hij was duidelijk niet thuis en kan dus moeilijk antwoord geven... :X
C, ik hoop ook dat hij goed thuiskomt... ;)
Je weet maar nooit heh :?

:9 :+

|(
 
Als je geen stickert ziet en die gast staat in jullie Belgenland, waarom dan hier vragen of het een MF-er was... :?

A, je hebt geen stickert gezien en ik neem aan dat je niet bij elke motor die je ziet gaat vragen of het een MF-er was, als je de sticker niet ziet, of kan zien... |(
B, hij was duidelijk niet thuis en kan dus moeilijk antwoord geven... :X
C, ik hoop ook dat hij goed thuiskomt... ;)

bedankt voor de opmerkingen remakil :+


ik vermoed dat het base zijn ouwe fiets was ,zoveel zie je die motoren ook niet eh, hij moet dan ook niet direct gaan antwoorden eh(ik weet ook wel dat hij op het moment dat ik poste nog niet thuis kon zijn slimme)
ge moogt hier toch nog vragen stellen eh of is dit een nutteloos topic,heb van jou al meer dan genoeg gezever gelezen anders :X
 
waarom moet ik die gast nu een mailtje sturen,als hij iets voor heeft gehad en hj 't was zal 'm da wel zeggen eh hier.

flauwe opmerkingen zenne,last van de warmte? ga dan zwemmen of in de schaduw ligge met een biertje of zo :P
 
Is geen flauwe opmerking maar een serieuze (wederom sorry vic :P )opmerking. Als iedereen nu topics gaat openen over menen die ze misschien wel gezien hebben, dan is het forum te klein. Daarbij, stel dat het hem was wat dan.

Jij: was jij hem
hij: Ja
Jij: ohw wat leuk, hoe is het nou gegaan
hij: ja goed, ik stond met pech
Jij: wat voor pech
hij: motorpech

Snappie, dat is leuk voor de mail, maar niet echt schokkend voor een topic.

Das alles. Ben niet boos, alleen een beetje verdrietig '( (op verzoek van Taffie ;) )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan