Zagen jullie me voorbij scheuren?

.....(hopen dat er genoeg bezine is om heen en terug te komen :D)


het fijne van een grote weg is dat er wel eens van die achterlijke gedrochten staan.. genaamd tankstation.. en jawel heel toevallig verkopen die benzine!!!! dus als jij je portemonnee met wat inhoud bij je hebt, is er vast wel genoeg benzine om heen en terug te komen!!! :Y


heel veel plezier met rijden!!! *O*

en laat die zogenaamde 'diehards' maar kletsen... die mogen zelf opgesloten worden in hun eigen topic... :X
 
Als je een willekeurige afslag naast die grote weg neemt, grote kans dat daar in de buurt ook wel een tankstation te vinden is wat al gauw wat centjes kan schelen voor de iets minder grote inhoud van de portemonnee :P Scheelt op 15 liter toch al gauw 75 cent!
 
Laatst bewerkt:
.....(hopen dat er genoeg bezine is om heen en terug te komen :D)


het fijne van een grote weg is dat er wel eens van die achterlijke gedrochten staan.. genaamd tankstation.. en jawel heel toevallig verkopen die benzine!!!! dus als jij je portemonnee met wat inhoud bij je hebt, is er vast wel genoeg benzine om heen en terug te komen!!! :Y


heel veel plezier met rijden!!! *O*

en laat die zogenaamde 'diehards' maar kletsen... die mogen zelf opgesloten worden in hun eigen topic... :X


Oh ik dacht dat die dingen er waren voor de kofiie |(

Het probleem is ook niet het tanken, maar ik weet niet hoeveel kilometers ik op 1 tank aankan. Een educated geuss zit er ook niet echt in, omdat ik heb nog niet zo vaak heb gebruikt....

Om kort te gaan:
Ik moet 2 (heen en terug) * 120 km = 240 km
tank = 17 lit? = 1 op 18 ofzo = ruim 300 km.

Maar ik heb dus GEEN idee of 1 op 18 bij deze div reeel is....Dus ik zit zo op de terugweg lekker rustig te :] NOT!!
 
Oh ik dacht dat die dingen er waren voor de kofiie |(

Het probleem is ook niet het tanken, maar ik weet niet hoeveel kilometers ik op 1 tank aankan. Een educated geuss zit er ook niet echt in, omdat ik heb nog niet zo vaak heb gebruikt....

Om kort te gaan:
Ik moet 2 (heen en terug) * 120 km = 240 km
tank = 17 lit? = 1 op 18 ofzo = ruim 300 km.

Maar ik heb dus GEEN idee of 1 op 18 bij deze div reeel is....Dus ik zit zo op de terugweg lekker rustig te :] NOT!!
Geen idee hoeveel een diversion op een tank rijdt. maar have phun op je weg terug *O* vast wel iemand met een diversion die een educated guess kan doen?
 
Geen idee of dit het juiste topic ervoor is, maar ik krijg vast wel een ban oid als het niet zo is. Toch dan lekker even gespuid:

Vanochtend voor de allereerste keer in mijn leven, het door mij vorige maand gehaalde rijbewijs in combinatie met de vorige maand aangeschafte diversion (groen, 1991, 68K en counting (hopelijk)) uitgeprobeerd op de snelweg!!!


Moet de hele A1 praktisch af, daarna lekker over de ring van A'dam crossen en dan bij hoofddorp naar binnen rijden....

Lekker gevoel!! om al die veel te dure dikke volvo's en bmw auto's in de file in te halen.

Wel frustie om andere motor rijders op van die prachtige motoren zien te rijden....

Enige nadeel dat ik tot nu toe ontdekt heb aan de motor is dat de wind wel heel erg op je helm klappert.....Verheug me nu al op 17.00 uur als ik weer kleding aan mag doen en op de motor mag stappen om dat stuk weer terug te rijden.....(hopen dat er genoeg bezine is om heen en terug te komen :D)

Nou dat was het wel weer.....Wilde het gewoon even kwijt!!!

-O- -O-
 
Oh ik dacht dat die dingen er waren voor de kofiie |(

Het probleem is ook niet het tanken, maar ik weet niet hoeveel kilometers ik op 1 tank aankan. Een educated geuss zit er ook niet echt in, omdat ik heb nog niet zo vaak heb gebruikt....

Om kort te gaan:
Ik moet 2 (heen en terug) * 120 km = 240 km
tank = 17 lit? = 1 op 18 ofzo = ruim 300 km.

Maar ik heb dus GEEN idee of 1 op 18 bij deze div reeel is....Dus ik zit zo op de terugweg lekker rustig te :] NOT!!

Vol doen, 200 km rijden, vol doen, kijken hoeveel je bijgetankt hebt, verbruik berekenen. Dan weet je het.

200 haal je zeker, 240 hoogstwaarschijnlijk (tenzij je met de kraan volledig open rijdt of constant aan het wheelien slaat).
 
Div rijder *O*
Ik kom nooit in die buurt maar mooi dat je zo enthousiast bent met je div en lekker aan het rijden ben :)
 
Oh ik dacht dat die dingen er waren voor de kofiie |(

Het probleem is ook niet het tanken, maar ik weet niet hoeveel kilometers ik op 1 tank aankan. Een educated geuss zit er ook niet echt in, omdat ik heb nog niet zo vaak heb gebruikt....

Om kort te gaan:
Ik moet 2 (heen en terug) * 120 km = 240 km
tank = 17 lit? = 1 op 18 ofzo = ruim 300 km.

Maar ik heb dus GEEN idee of 1 op 18 bij deze div reeel is....Dus ik zit zo op de terugweg lekker rustig te :] NOT!!
Je moet er wel even rekening mee houden dat van die 17 liter er 3 liter reserve zijn dus je moet even rekenen met 14 liter. Mijn ervaring tot nu toe is dat mijn motor tussen de 1 op 17 en de 1 op 20 gebruikt reken maar uit dus :)
 
maar wel gelijk hebben om voorbij te dikke/dure volvos en bmws te rijden. Had ik zelf op een kawa 400 tje :O *D is fijn. succes met rijden
 
Wel frustie om andere motor rijders op van die prachtige motoren zien te rijden....

Nananananaaanaaaaaaaaaaaaaaaa... }) 8-) })
Hebbie lekkkah niet eejjj, kneus... :P

B03.jpg


B04.jpg




Sorry, kon het ff niet laten... ;)
Veel plezier van je A-tje... laat em niet afpakken en vooral veel fun :]


:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan