Zagen jullie me voorbij scheuren?

Nou dat was het wel weer.....Wilde het gewoon even kwijt!!!
Mooi toch? Daar doe je het allemaal voor... Gewoon lekker :]

Tipje: turbulentie op mijn helm had ik ook last van op mijn Divje. Probeer een verhoogd ruitje te scoren, ben je ervan af.
 
Nou dat was het wel weer.....Wilde het gewoon even kwijt!!!

Tof! *O* Echt genieten, man! Moet je gewoon posten hoor, als dit niet op een motorforum thuishoort wat dan wel? Ik ben wel een beetje jaloers. Moet nog twee nachtjes slapen voor ik m'n motor op kan halen. En dan lekker :]
 
Rij nog minimaal tot eind april over de ring of de A9, maar daar staan flitspalen, dus bij voorbaat pak ik liever de A10.....

Aangezien divje niet super snel is, maar echt :] , heb ik tijd zat om naar alle voorbij scheurende monsters te :W

Over een uurtje weer op de A10 (ring) dus ff :W :W
 
Je moet niet te snel topics aanmaken, maar als je een diversion hebt dat doen in een diversion topic, of toergerelateerd topic. Dus zoek je stekkie onder regionaal, vast wel een topic bij jouw in de buurt.
Of een topic gerelateerd aan je motor ;)

Hoh, tkan toch geen kwaad.
Het is zelfs leuk om iemand zo enthousiast te weten zijn. :Y
We zijn allemaal beginners geweest, en toen stonden we ook allemaal te trappelen om onze "prestatie" aan de wereld te verkondigen ... :o :? :+

Way to go Remco ... *O*
Btw: in het subforum "toerfietsen" loopt al jààààren een specifiek diversion topic
Steek daar maar es je licht op.
 
Heb je niet gespot vanuit het hoge Noorden, maar in ieder geval bedankt voor je enthousiaste verhaal.
En....er zijn altijd mooiere en snellere motoren.
Volgens mij is een Div een mooie fiets om mee te beginnen, je kunt altijd nog een VFR kopen.

Veel plezier en blijf genieten.
 
Hoh, tkan toch geen kwaad.
Het is zelfs leuk om iemand zo enthousiast te weten zijn. :Y
We zijn allemaal beginners geweest, en toen stonden we ook allemaal te trappelen om onze "prestatie" aan de wereld te verkondigen ... :o :? :+

Way to go Remco ... *O*
Btw: in het subforum "toerfietsen" loopt al jààààren een specifiek diversion topic
Steek daar maar es je licht op.


Ik vind het nie fijn dat mijn madam zelf 't gras heeft moeten afrijden vandaag ;(
 
De gèèète van ief bliekt nen bok te zien. Anders gezeit: 'tis van de bok ze klootn, 'K ent ook zelve moen doen gistern.
Meschiez tprinciep Sam Gooris es proberen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan