Zagen jullie me voorbij scheuren?

remco_13

Rookie
8 feb 2008
14
0
Geen idee of dit het juiste topic ervoor is, maar ik krijg vast wel een ban oid als het niet zo is. Toch dan lekker even gespuid:

Vanochtend voor de allereerste keer in mijn leven, het door mij vorige maand gehaalde rijbewijs in combinatie met de vorige maand aangeschafte diversion (groen, 1991, 68K en counting (hopelijk)) uitgeprobeerd op de snelweg!!!


Moet de hele A1 praktisch af, daarna lekker over de ring van A'dam crossen en dan bij hoofddorp naar binnen rijden....

Lekker gevoel!! om al die veel te dure dikke volvo's en bmw auto's in de file in te halen.

Wel frustie om andere motor rijders op van die prachtige motoren zien te rijden....

Enige nadeel dat ik tot nu toe ontdekt heb aan de motor is dat de wind wel heel erg op je helm klappert.....Verheug me nu al op 17.00 uur als ik weer kleding aan mag doen en op de motor mag stappen om dat stuk weer terug te rijden.....(hopen dat er genoeg bezine is om heen en terug te komen :D)

Nou dat was het wel weer.....Wilde het gewoon even kwijt!!!
 
Geen idee of dit het juiste topic ervoor is, maar ik krijg vast wel een ban oid als het niet zo is. Toch dan lekker even gespuid:

Vanochtend voor de allereerste keer in mijn leven, het door mij vorige maand gehaalde rijbewijs in combinatie met de vorige maand aangeschafte diversion (groen, 1991, 68K en counting (hopelijk)) uitgeprobeerd op de snelweg!!!


Moet de hele A1 praktisch af, daarna lekker over de ring van A'dam crossen en dan bij hoofddorp naar binnen rijden....

Lekker gevoel!! om al die veel te dure dikke volvo's en bmw auto's in de file in te halen.

Wel frustie om andere motor rijders op van die prachtige motoren zien te rijden....

Enige nadeel dat ik tot nu toe ontdekt heb aan de motor is dat de wind wel heel erg op je helm klappert.....Verheug me nu al op 17.00 uur als ik weer kleding aan mag doen en op de motor mag stappen om dat stuk weer terug te rijden.....(hopen dat er genoeg bezine is om heen en terug te komen :D)

Nou dat was het wel weer.....Wilde het gewoon even kwijt!!!

kijk maar uit in de regen anders spotten we je niet op het asfalt maar IN een auto ;)
 
uh? Wat? Snap motor humor nog niet....
leer je wel na wat jaartjes MF.
Je moet niet te snel topics aanmaken, maar als je een diversion hebt dat doen in een diversion topic, of toergerelateerd topic.
Dus zoek je stekkie onder regionaal, vast wel een topic bij jouw in de buurt.
Of een topic gerelateerd aan je motor ;)
 
Weet niet of je morgen weer over de A'dam ring gaat rijden, zoja moet je opletten, zie je vast en zeker ook iets witblauws heeeeeel hard voorbij knallen.... O-) ;) Enne wel ff :W
 
Weet niet of je morgen weer over de A'dam ring gaat rijden, zoja moet je opletten, zie je vast en zeker ook iets witblauws heeeeeel hard voorbij knallen.... O-) ;) Enne wel ff :W


Rij nog minimaal tot eind april over de ring of de A9, maar daar staan flitspalen, dus bij voorbaat pak ik liever de A10.....

Aangezien divje niet super snel is, maar echt :] , heb ik tijd zat om naar alle voorbij scheurende monsters te :W
 
Rij nog minimaal tot eind april over de ring of de A9, maar daar staan flitspalen, dus bij voorbaat pak ik liever de A10.....

Aangezien divje niet super snel is, maar echt :] , heb ik tijd zat om naar alle voorbij scheurende monsters te :W

@ remco

als je vanaf de A1 richting de A10 rijdt kom je verder geen flitspalen meer tegen als je tenminste langs de RAI rijdt

ze hebben alles aan die kant weggehaald dus je kan zo de schipholtunnel doorcrossen als je wilt

en via noord is 80km zone en daar moet je niet wezen met je motor hahaha
 
@rogerno1:

Je hebt gelijk hoor!! Ik doe nu A1 --> A10 --> A4. Valt prima te doen op de motor.

A1 --> A 9 --> A 10 --> A4, lijkt mij geen reet aan, maar wel wat rustiger...Maar ja, wat wil je met flitspalen....

A10 staat (volgens mijn auto ervaring) altijd vast, maar daar heb ik lekker geen last meer van :D
 
*grin*

[me="Kofferrek"]kan zich ook nog z'n eerste ritje herinneren :)[/me]

Have fun :W
en heb je al een mooie http://www.motor-forum.nl/mobile/list_messages/181665 (MF-sticker) :? Dan kunnen we je in het vervolg zeker zien scheuren *D
 
Wees blij met je motor, een Div is een heel best ding om lekker op te beginnen. Dat heb je al goed gedaan :} .

Je hebt het tenminste begrepen!!!!!!! Motorrijden is het mooiste wat er is!! :] :]

Maar ik heb je niet gezien ;( ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan