zak aardappels?????

Moosman

Die hard MF'er
1 feb 2002
838
0
Winterswijk
Ik had laatst een kleine discussie met Lage CB in het volgende toppic: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4002 (www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4002). Ze beweerde hierin dat vrouwen sierlijker op de motor zaten als mannen, en dat mannen op de motor zaten als een zak aardappels. Nou, dus hier maar ff een poll om te kijken wie het met haar eens is en wie niet.
 
Ik vraag het wel steeds aan mijn duo -zoals BertV-, want ofwel wringen ze anders tegen, ofwel zijn ze te enthousiast in de bocht.
Dus liefst van al "dood" gewicht achteraan.

En zelf probeer ik zoveel mogelijk met soepele heupen te rijden.

Neen dus, hier geen aardappelen.
 
Misschien zat ik er als een zak aardappels op, maar m'n reet wordt al wat beweeglijker. Sierlijk op de motor = gooien met dat kreng. Ik heb nog maar weinig vrouwen gezien die hun motor plat durfen te leggen in de bocht.
 
en ik zit als een zak hooi ;)

veel rechtop iig, lekker wind vangen en voorover om hem laag te houden
 
Mannen zitten helemaal niet als een zak aardappels op de motor, dus daarom heb ik er ff 20 - 0 van gemaakt!!!
 
Hehe, 't schiet al lekker op met die poll... Nee, ook al rij ik chopper, sierlijkheid is troef :) Ik krijg ook steeds van Sephiroth te horen, dat ik met die Virago smijt 8-)

ps. Daisy, ik was nr. 20 hoor :+ , maar je hebt wel gelijk :}
 
Ik denk toch serieus dat ik gelijk ga krijgen. :+

Weet je wat jouw "fout" is: Dat je er een poll tegenaan gooit... om je gelijk te halen. Je kan alles wat ik zeg ook minder serieus nemen. Ik maak graag dat soort opmerkingen. Lekker scherp het eerste wat in me op komt en dat neerzetten.

Maar als je graag wil horen dat mannen NIET als een zak aardappelen op de fiets zitten dan laat ik ze wel zonder aardappelen zitten hihi.

Maar geeft allemaal niks verder...kan er de lol wel van inzien })
 
Terug
Bovenaan Onderaan