Zakbare, inklapbare, geremde aanhanger op kenteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Velthuis

Die hard MF'er
16 jan 2013
339
25
Vierlingsbeek
Wegens verandering van de plannen, een unieke Carrymate geremde 1250 inklap-aanhangwagen op kenteken. Deze is door de vorige eigenaar voorzien van een hydraulisch liftsysteem waarmee hij tot de grond te kan zakken. Volledig onafhankelijke wielophanging.
Ideaal als motor of quad aanhanger. Doordat hij opvouwbaar is neemt hij weinig stallingsruimte in, in opgevouwen staat slechts +/- 70 cm breed.
Volverzinkt, aluminium (afneembare) borden. Lichtbalk kan eenvoudig afgenomen worden.
Binnenbak afmetingen: 248x128cm

Heeft een beetje aandacht nodig zodat hij helemaal klaar is voor het seizoen:
- remmen nalopen (oploopdemper vernieuwd)
- 2 achterlicht glaasjes vervangen, per ongeluk op gestaan. Standaard Aspock, verder werkt alle verlichting.

Vaste prijs: 950 euro
Omgeving: Boxmeer (NB)

aanhanger1.jpeg


aanhanger3.jpg


aanhanger4.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Da's wel een hele mooie kar :9~
Deze is iets boven budget (maar het zeker waard) en im heb al een karretje en een plek ervoor, dit zou extra luxe zijn
 
Wat is de maximale belasting van die leuke karretje?
Google heeft me geholpen aan de waarde van 1250 kg, als dat klopt is mijn vraag beantwoord.
 
Laatst bewerkt:
1250 kg. is het totaalgewicht. Daar gaat het eigen gewicht (300kg.) nog vanaf.
Dat was mij inmiddels ook duidelijk. De handleiding is online te vinden. Mijn buurman zoekt een "upgrade" voor zijn huidige ex boedelbak wagentje, maar deze is net niet voldoende voor hem, hij wil naar de maximale waarde die zijn auto mag trekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan