Op de zelfde manier dat je FMX een supermotard is ja.
Stiekem jaloers?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op de zelfde manier dat je FMX een supermotard is ja.
dat betekend het dubbele vermogen tussen het oude en nieuwe model 2tact
Stiekem jaloers?
sjonge jong jonge, wat een toffe reacties Eén van mijn vele connecties (jawel) krijgt één dezer dagen een 2005 yz250f binnen, voor een redelijke €2250,- is ie van mij. Zoals de pro's al doorhadden, is dit dus een 4-takt. Is die nog veel langzamer dan een 2-takt? Minder fel, ja, dat weet ik, maar wel meer trekkracht. Even wat dichter op de stof ingaan: wat is de top?
acceleratie 0/100?
Je wilde toch ook op de weg?
Hij is 15..
Dus denk weinig kans om dat legaal te doen...
Hij is 15..
Dus denk weinig kans om dat legaal te doen...
Enige positieve is dat hij punten en komma's gebruikt en nauwelijks taalfouten maakt.
Was het ook niet van plan om het legaal te doen eigenlijk, weilanden zat hier trouwens. Ik vroeg me dus af wat de snelheden waren omdat ik toch niet kwijt wil worden gereden door de lokaaltjes.. Of is dit een intrigerende opmerking voor jullie pro's? Jullie zullen wel denken: ''waar maak je je druk om jochie..!''
Gegroet, allen.
Ik ben momenteel hevig aan het verlangen naar een gave crossmotor. Mijn oog ligt op een 250cc. Qua gebruik zal hij niet afgemat worden: ik zal slechts op enkele weilanden en op de weg gaan rijden. Echter ontvang ik veel boe-geroep als het over het aantal cc's gaat. Ikzelf ben 15 jaar oud. Dus ja, een gemiddelde van die leeftijd zou iets lichters moeten kiezen. Echter, ik ben zo rond de 1.75m en weeg zo'n 75 kilo, en nee, ik ben niet dik. Ik ben bovengemiddeld breed, qua schouders en hoeveelheid spiermassa (geen grap). Daarom lijkt het mij geen foute keuze om voor een 250cc te kiezen. Maar vaders weerwoord is: ''Je hebt geen ervaring..''. En dat klopt. Ik heb nog nooit op een CROSSmotor gereden, buiten dat wel in auto's en op conventionele brommers. Ik weet natuurlijk donders goed HOE ik zo'n ding moet besturen, en alle andere aspecten van het vak. Dus een 250cc moet makkelijk kunnen. Je moet toch ooit ergens beginnen?
Buiten dat heb ik nog een vraag: hoeveel pk's heeft de gemiddelde 250cc crosser tegenwoordig? En dan geen chinese natuurlijk...
Alvast bedankt, en excuses voor het kromme verhaal, maar het is al laat.
maak em niet zo bang ik heb een CR250 95 met 13 kw is 17PK komt niet in de buurt van
40-50 pk weet niet waar jij dat vandaan haalt?
Je word kwijt gereden door iedere brommer, weet het zeker..sjonge jong jonge, wat een toffe reacties Eén van mijn vele connecties (jawel) krijgt één dezer dagen een 2005 yz250f binnen, voor een redelijke €2250,- is ie van mij. Zoals de pro's al doorhadden, is dit dus een 4-takt. Is die nog veel langzamer dan een 2-takt? Minder fel, ja, dat weet ik, maar wel meer trekkracht. Even wat dichter op de stof ingaan: wat is de top?
acceleratie 0/100?
Je word kwijt gereden door iedere brommer, weet het zeker..
Ik zou gewoon R1 kopen, of beter.. een hayabusa en verhogen.
Doet me denken aan die kerel die met een omgebouwde Fireblade aan de start stond van le touquet. Je krijgt blijkbaar een geldprijs als je na de start als eerste aan de andere kant van het parcour bent( 7.5 km rechtuit langs de vloedlijn). Die kerel is wel gek trouwens, met 200 langs de vloedlijn
motorbiker.org - motorbiker Resources and Information.