Zal ik een 250cc kiezen?

Stiekem jaloers?
:')
Kom op je zou zelf wel moeten begrijpen dat een nx 250 geen crosser is, en FMX 650 geen echte SM is...Niet dat er iets mis is met een FMX.....

Maar ontopic, een 125 lijkt me echt veel verstandiger...Daar kan je de eerst komende tijd genoeg plezier aan beleven.
 
sjonge jong jonge, wat een toffe reacties :') Eén van mijn vele connecties (jawel) krijgt één dezer dagen een 2005 yz250f binnen, voor een redelijke €2250,- is ie van mij. Zoals de pro's al doorhadden, is dit dus een 4-takt. Is die nog veel langzamer dan een 2-takt? Minder fel, ja, dat weet ik, maar wel meer trekkracht. *O* Even wat dichter op de stof ingaan: wat is de top?
acceleratie 0/100?
 
Over toffe reacties...

Wat maakt het nu uit wat het ding op de top loopt, en hoe snel je op de 100 zit.....

Sjonge jonge jonge....

Jij haalt de eerste jaren toch niet uit het ding, wat er in zit.... :')
 
Laatst bewerkt:
sjonge jong jonge, wat een toffe reacties :') Eén van mijn vele connecties (jawel) krijgt één dezer dagen een 2005 yz250f binnen, voor een redelijke €2250,- is ie van mij. Zoals de pro's al doorhadden, is dit dus een 4-takt. Is die nog veel langzamer dan een 2-takt? Minder fel, ja, dat weet ik, maar wel meer trekkracht. *O* Even wat dichter op de stof ingaan: wat is de top?
acceleratie 0/100?

Je wilde toch ook op de weg? :?
 
Hij is 15..

Dus denk weinig kans om dat legaal te doen... ;)

Was het ook niet van plan om het legaal te doen eigenlijk, weilanden zat hier trouwens. Ik vroeg me dus af wat de snelheden waren omdat ik toch niet kwijt wil worden gereden door de lokaaltjes.. :') Of is dit een intrigerende opmerking voor jullie pro's? Jullie zullen wel denken: ''waar maak je je druk om jochie..!''
 
Hij is 15..

Dus denk weinig kans om dat legaal te doen... ;)

Ik zie het al... (reactie onder jouw bericht)

Enige positieve is dat hij punten en komma's gebruikt en nauwelijks taalfouten maakt. ;)

Veel plezier hier!
 
Laatst bewerkt:
Was het ook niet van plan om het legaal te doen eigenlijk, weilanden zat hier trouwens. Ik vroeg me dus af wat de snelheden waren omdat ik toch niet kwijt wil worden gereden door de lokaaltjes.. :') Of is dit een intrigerende opmerking voor jullie pro's? Jullie zullen wel denken: ''waar maak je je druk om jochie..!''


Zucht, als je kunt rijden, rij je op een 80cc grote wielen nog een 500 de modder op z'n bril...

Maar goed, maak je niet zo druk jochie..
Is slecht voor je ontwikkeling, net als alcohol.. ;)
 
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

et is net of ik in de kroeg zit,wat een slap gelul toch weer,echt prachtig :Y
alleen is niet iedereen dronken en menen sommigen ook echt wat ze zeggen.

...proost!!!...






:X
 
Gegroet, allen.

Ik ben momenteel hevig aan het verlangen naar een gave crossmotor. Mijn oog ligt op een 250cc. Qua gebruik zal hij niet afgemat worden: ik zal slechts op enkele weilanden en op de weg gaan rijden. Echter ontvang ik veel boe-geroep als het over het aantal cc's gaat. Ikzelf ben 15 jaar oud. Dus ja, een gemiddelde van die leeftijd zou iets lichters moeten kiezen. Echter, ik ben zo rond de 1.75m en weeg zo'n 75 kilo, en nee, ik ben niet dik. Ik ben bovengemiddeld breed, qua schouders en hoeveelheid spiermassa (geen grap). Daarom lijkt het mij geen foute keuze om voor een 250cc te kiezen. Maar vaders weerwoord is: ''Je hebt geen ervaring..''. En dat klopt. Ik heb nog nooit op een CROSSmotor gereden, buiten dat wel in auto's en op conventionele brommers. Ik weet natuurlijk donders goed HOE ik zo'n ding moet besturen, en alle andere aspecten van het vak. Dus een 250cc moet makkelijk kunnen. Je moet toch ooit ergens beginnen?

Buiten dat heb ik nog een vraag: hoeveel pk's heeft de gemiddelde 250cc crosser tegenwoordig? En dan geen chinese natuurlijk...

Alvast bedankt, en excuses voor het kromme verhaal, maar het is al laat. :z





Zou lekker een 250 2takt kopen zeker als het voor op een weiland is en stukje weg ofzo blijft wat langer heel. Trouwens HEEEEEL toevallig weet ik nog een mooie snelle 250 Yz te koop haha.Kijk maar op marktplaats nr 43 op de nummerplaten.
 
Ol zou gewoon lekker voor de 250 4 takt gaan zat vernigeb in leuk mee te leren rijden.
Hou ere alleen wel rekening mee dat je om de 5uur ofzo je olie moet verversen wil je hem goed blijve onderhouden!

Enne Kwatspraat is ook praat he ;)
 
sjonge jong jonge, wat een toffe reacties :') Eén van mijn vele connecties (jawel) krijgt één dezer dagen een 2005 yz250f binnen, voor een redelijke €2250,- is ie van mij. Zoals de pro's al doorhadden, is dit dus een 4-takt. Is die nog veel langzamer dan een 2-takt? Minder fel, ja, dat weet ik, maar wel meer trekkracht. *O* Even wat dichter op de stof ingaan: wat is de top?
acceleratie 0/100?
Je word kwijt gereden door iedere brommer, weet het zeker..

Ik zou gewoon R1 kopen, of beter.. een hayabusa en verhogen.
 
wat betreft het vermogen die op de kenteken papieren staan, is er alleen voor dat de motor een kenteken kan krijgen. weet niet precies hoe het zit.
iedere cr250 vanaf 90 tot 2010 heeft wel rond de 40-50 pk.
 
sta je ook aan de start voor een crosswedstrijd staat er een omgebouwde cb wegracer naast je :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan