Zal ik.

Zazza

MF veteraan
2 apr 2004
3.326
34
Achterhoek
op de motor nu naar school gaan. Normaal rijdt ik mee met een klasgenoot in een trommeltje. Maar 1 of andere satanistische zakkewasser heeft z'n voorband met een mes bewerkt, nu kan ik 2 dingen doen:

OV met de bus
of
op me stalen(lees:plastic) ros springen en daarmee naar school toe rijden.

nu moet ik eigenlijk om 9 uur op school wezen en ik heb geen zin 101 spullen mee te dragen. Wat zal ik doen?

ik lees het wel als ik op school ben :+


GeGroet!
 
Doe wat je zelf het beste vind..
als je maar op tijd op school geraakt
mn broertje gaat ook met zn RS50 naar school..
elke dag..
hij heeft nu 32 000kms op de teller..
vraagt beetje onderhoud..maar rijdt nog altijd goed .. :+
 
nou ik denk die bus is wel lekker snel.. zit er voor mij z'n vent op de bank die ook zijn hond op de bank had gezet. Gaat die gvd ruziemaken met de buschaffeur! gewoon een dikke 10 minuten lopen schelden en vloeken! waardoor ik mijn 2de bus ook mis! mja nu zit ik op school.. :Z
 
Ik weet dat dit het off-topic gedeelte is, maar dit topic slaat werkelijk nergens op. Dalijk ga je nog vragen welke schoenen je aan moet trekken en of je wel of niet ja haar in een scheiding moet doen.
 
ik ga altijd op de motor naar school.
is goed voor mn ego als de hele school eroverheen kwijlt ;)

mijn opleiding wordt in hetzelfde gebouw gegeven waar ook een mavo zit. lachen man, zo tussen de scootertjes zetten :+
 
Ik gok dat meneer de TS brommerforum.nl al te boven is (aangezien zn bouwjaar.....) ;)

ik weet het wel zeker.

Ik weet dat dit het off-topic gedeelte is, maar dit topic slaat werkelijk nergens op. Dalijk ga je nog vragen welke schoenen je aan moet trekken en of je wel of niet ja haar in een scheiding moet doen.


En dat dit volgens jou misschien offtopic is is toch een goede start van de week! 8-)
 
Eigenlijk ben ik alleen maar jaloers dat JIJ wel naar school mag(waar waarschijnlijk erg veel lekkere wijven rondlopen)en IK dus op mijn stageplek zit en naar een beeldscherm aan het staren ben. Enn er lopen hier ook al geen lekkere wijven rond B| B| B|
 
tsja waarom zou je niet gaan met de moto? dient er toch voor? Ik gebruik m'n moto ook om dagelijks naar school te gaan
 
Maar waar laten jullie je kleren dan :?

Ik wil ook wel op de motor naar school, maar ik heb geen flauw benul waar ik die kleren allemaal moet laten (heb een textielpak) :?
Dus tips zijn wel handig :+
 
Maar waar laten jullie je kleren dan :?

Ik wil ook wel op de motor naar school, maar ik heb geen flauw benul waar ik die kleren allemaal moet laten (heb een textielpak) :?
Dus tips zijn wel handig :+
helm laat ik met slot aan moto hangen
mijn textiel jas draag ik als normale jas
ik heb een cordura broek die je zo over een normale broek kan aantrekken (niet zo goed als m'n "echte" motobroek, maar beter dan niks) die ik uittrek en opplooi en in m'n rugzak steek
m'n motoschoenen hou ik aan als ik niet te veel les op een dag heb, en anders heb ik een tas die ik op de passagiersruimte van m'n zadel vastmaak waar ik dan gewone schoenen insteek en dan wissel. (die tas laat ik dan wel op m'n moto staan onbewaakt... beetje risico maar nog geen problemen mee gehad)

kameraad van me doet ongeveer hetzelfde alleen heeft hij een grote tanktas die hij erafneemt en ook als gewone "boekentas" gebruikt.

Tsja het blijft beetje behelpen met de moto maar dat moet je er voor over hebben he :)
 
tja.. ik moet een heel rivít pak aandoen en hier ergens neerhangen. Maarja.. hier zitten wel wat mensjes met losse handjes. dus tja.. moeilijke keuze.. :)
 
Hmm een beetje standaard school heeft toch wel kluisjes ofzo? Of je vraagt of je je spullen bij de congierge/leraar mag dumpen.

Keuze zou voor mij snel gemaakt zijn!
 
helm laat ik met slot aan moto hangen
mijn textiel jas draag ik als normale jas
ik heb een cordura broek die je zo over een normale broek kan aantrekken (niet zo goed als m'n "echte" motobroek, maar beter dan niks) die ik uittrek en opplooi en in m'n rugzak steek
m'n motoschoenen hou ik aan als ik niet te veel les op een dag heb, en anders heb ik een tas die ik op de passagiersruimte van m'n zadel vastmaak waar ik dan gewone schoenen insteek en dan wissel. (die tas laat ik dan wel op m'n moto staan onbewaakt... beetje risico maar nog geen problemen mee gehad)

kameraad van me doet ongeveer hetzelfde alleen heeft hij een grote tanktas die hij erafneemt en ook als gewone "boekentas" gebruikt.

Tsja het blijft beetje behelpen met de moto maar dat moet je er voor over hebben he :)

Met de helm en de jas was ik inderdaad het zelfde van plan om te doen.
Ik heb gewoon een textielbroek die ik over mijn broek aantrek, zal inderdaad eens kijken of ik die in mijn tas gepropt krijg.
Spullen onbeheerd op mijn motor laten zitten is helaas niet te doen bij mij op school.
En kluisjes hebben wij niet op school.
Maar gaat wel lukken zo denk ik :+

Tnx voor de tips!
 
Terug
Bovenaan Onderaan