Zal ik.

Nominatie: :} Het onzinnigste topic november 2004 :}

Gefeliciteerd Roadk!ll, waarschijnlijk ben je net zo wispelturig als je Avatar :+ , dit topic heeft je opgeleverd..... -3 punten op je MF-Imago lijst *D
 
Ik zou met de motor naar school toe gaan, als ik 1 of 2 vakjes hebt en weer snel weg zou zijn.

Niet als ik een mega zware tas heb en dan ook nog eens mn helm enzo bij me moet dragen.
 
Nominatie: :} Het onzinnigste topic november 2004 :}

Gefeliciteerd Roadk!ll, waarschijnlijk ben je net zo wispelturig als je Avatar :+ , dit topic heeft je opgeleverd..... -3 punten op je MF-Imago lijst *D

Helemaal te nooit niet geweten dat er een imago-barometer op MF aanwezig was...

Wat moet je doen om de MF P.i.m.p. #1 te worden?? :+ ?
 
Gewoon in full-leather suit :P zoals ik wel eens doe voor één uurtje :P
Zwarte bike, zwart pak met afgesleten sliders en matzwarte streetfighter helm mét zwart vizier 8-)
 
-3 punten op je MF-Imago lijst ? zo weinig? shit dan moet ik nog heeel lang doorgaan voordat ik de 100 haal ofniet? :+
 
Ik zou niet met de motor naar school gaan wanneer er veel van de losers zitten welke niet van jouw motor kunnen afblijven
 
Ik zou niet met de motor naar school gaan wanneer er veel van de losers zitten welke niet van jouw motor kunnen afblijven


die dingen had ik ook al bij me scooter..

!@#$@%&Y%^Y blijf er met je @#$%#$% van af! stoep1$#$%#$FWE@#$%#^ O-)


nee leuke is, er een praatje van maken.. erbij gaan staan en zeggen:
wow, vette motor! van wie is die? ow.. eff kijken hoe die zit hoor.. ( erop gaan zitten) so vet gek, dit zit lekker! hey misschien past dit sleuteltje er ook nog wel in! eff proberen.. Froom Froom.. hey hij start! hmm volgens mij is dit mijn motor.. blijf van mijn motor af.. }) :(

 
Terug
Bovenaan Onderaan