Zal me dan eindelijk maar ff voorstellen..

Girlfriend

Rookie
31 okt 2004
22
0
Soest
Hoi, ben Esther, 20 jaar. Zelf rij ik (nog) geen motor, maar ben momenteel iemand die vaak achterop te vinden is op een Suzuki GSX-R 750. Ben wel van plan om zelf ook nog mn rijbewijs te gaan halen, maar dat kan pas als ik weer wat geld heb...
 
full


:]

Klik!

O-)
 
full
Veel plezier op MF (ik zag dat dat al aardig lukt! ;) ) veel leuke en veilige kilometers achterop, en daarna op je eigen fiets!

sjah ik vraag het nog maar een keer: foto?! :P ik weet bijna zeker dat ik niet de laatste ben die dat vraagt ;)
 
Laatst bewerkt:
full


Oja, als er straks mensen mij komen uitmaken voor na-aper... niet naar luisteren. Vaak zijn hun tekeningen helemaal niet realistisch.
Ik heb deze al heel lang – kan me nog goed herinneren toen de welkomsplaatjesrage begon. Dus.
 
hey... ik ben ook net nieuw en rij zelf op een gsxr 750.. hiervoor had ik een kawa zx9r.

Silents

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/135703/20072b8456fae3e813d681211e0f4b54 (motor greetje.JPG)​
 
(Afbeelding)

Oja, als er straks mensen mij komen uitmaken voor na-aper... niet naar luisteren. Vaak zijn hun tekeningen helemaal niet realistisch.
Ik heb deze al heel lang – kan me nog goed herinneren toen de welkomsplaatjesrage begon. Dus.
Leuk hoor, kinderen laten opdraven voor jouw geintjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan