Zandhappen met een Bmw HP2

Hp2 in het zand ziet eruit als een goldwing op de weg. Te zwaar en te groot om echt lekker mee te kunnen raggen :N
 
commentaar is makkelijk op de HP2, maar in de juiste handen is dat een snelle machine (no offence napo)

hp2 @ erzberg (elke endurist kent deze race wel en weet hoe zwaar ze is...)

 
Laatst bewerkt:
Lekker gespeeld weer :)

Die ene zandplak herken ik wel bij A. maar waar rijd je daar met die huisjes?
Misschien is het daar wat rustiger om met een dikke motor te rijden :)
mail me die locatie even als je wil!
 
commentaar is makkelijk op de HP2, maar in de juiste handen is dat een snelle machine (no offence napo)

hp2 @ erzberg (elke endurist kent deze race wel en weet hoe zwaar ze is...)


filmpje is echt super, wat je daar zit is een van de moeilijkste diciplines die er zijn..
die simoni of pfeifer zijn de rossi's in de enduro...dus alles ziet er dan makkelijk uit :)

die drifts die je hier zit...is zo enorm moeilijk....respect voor de mannen....
overigens in het eigen filmpje op google, die stukken rechtdoor zit ik net over de 100 per uur, ik kan je vertellen op het zand valt dat niet mee....

en dan te weten dat ze bij de dakar ...gewoon nog 60 harder gaan...
op asfalt is het allemaal een stuk makkelijker...op zand des te moeilijker :)
 
Leuk NapO! :}

En pas op dat je je voet niet breekt als je een bocht neemt en hem ernaast hebt. :+
 
Laatst bewerkt:
filmpje is echt super, wat je daar zit is een van de moeilijkste diciplines die er zijn..
die simoni of pfeifer zijn de rossi's in de enduro...dus alles ziet er dan makkelijk uit :)

die drifts die je hier zit...is zo enorm moeilijk....respect voor de mannen....
overigens in het eigen filmpje op google, die stukken rechtdoor zit ik net over de 100 per uur, ik kan je vertellen op het zand valt dat niet mee....

en dan te weten dat ze bij de dakar ...gewoon nog 60 harder gaan...
op asfalt is het allemaal een stuk makkelijker...op zand des te moeilijker :)

klopt inderdaad, ik rijdt wel eens op een GS met noppen, maar ben blij dat ik lange poten heb om de boel een beetje in bedwang te houden.
 
Deze....
full
 
en ook daar weer die k*tmuziek over het mooie motorgeluid... '(...
:^

althans, de muziek is redelijk (een stuk beter dan dat gitaargejengel wat er meestal onder zit), maar mixen met het motorgeluid was beter geweest.

p.s. hoe word ik verslaggever bij Motorfreaks :+.
 
Terug
Bovenaan Onderaan