Zandstralen via het forum?? in Limburg

richor

Rookie
5 mrt 2008
19
0
Hallo,

Ik vroeg mij eigenlijk af of er mensen zijn op dit forum die een eigen straalkast c.q cabine hebben ?

Voor mijn oldtimer Honda CB200 restauratie moet ik namelijk bijna 80% van de hele motor laten stralen en dat loopt hier in de buurt zo hoog op in de kosten dat ik eigenlijk op zoek ben naar een alternatief.

Dus mijn vraag is of er mensen uit de omgeving van Maastricht (Z-Limburg),.mij de mogelijkheid kunnen bieden om tegen een vergoeding uiterraard mijn motor onderdelen te stralen.

Of anders wat adressen kunnen geven voor straalwerk dat past binnen een redelijk studenten budget :P

Heeft ook iemand ervaring met die straalpistolen die te koop staan?

Groetjes
 
Hallo,

Ik vroeg mij eigenlijk af of er mensen zijn op dit forum die een eigen straalkast c.q cabine hebben ?

Voor mijn oldtimer Honda CB200 restauratie moet ik namelijk bijna 80% van de hele motor laten stralen en dat loopt hier in de buurt zo hoog op in de kosten dat ik eigenlijk op zoek ben naar een alternatief.

Dus mijn vraag is of er mensen uit de omgeving van Maastricht (Z-Limburg),.mij de mogelijkheid kunnen bieden om tegen een vergoeding uiterraard mijn motor onderdelen te stralen.

Of anders wat adressen kunnen geven voor straalwerk dat past binnen een redelijk studenten budget :P

Heeft ook iemand ervaring met die straalpistolen die te koop staan?

Groetjes

Dag Richor,

Ik heb er zelf geen.

Maar ik ken wel iemand die dat doet, en vooral veel particuliere restauraties doet. (koekblikken, motors, ...)

Bedrijfsgegevens:
Houben Reinigingstechnieken.
Poelderstraat 14
Budel-Schoot (Brabant) net achter Weert (Limburg)
0495-493590

Succes met je restauratie bytheway.
 
Bedankt Bandit,

Ik zal ze eens bellen, ik zie ook op marktplaats dat je ergens in holland zelf kunt stralen voor 15 euro per uur,.. hoeveel tijd zou je nodig hebben om een frame +achterbrug en wat klein grut te stralen want het is 205 km ver maar mijn auto rijd 1:23 (diesel) op de snelweg dus dat is best te doen hier in de buurt vroegen ze er 325 euro voor :r


Maar als iemand een eigen straalkast heeft dan houd ik mij nog steeds aanbevolen:P

ff nog tussendoor,. ik ben geen krentenkakker die goedkoop wil gaan :9 ,. ik ben gewoon afhankelijk van mijn studenten budget -O-

alvast bedankt !!
 
Hallo,

Ik vroeg mij eigenlijk af of er mensen zijn op dit forum die een eigen straalkast c.q cabine hebben ?

Voor mijn oldtimer Honda CB200 restauratie moet ik namelijk bijna 80% van de hele motor laten stralen en dat loopt hier in de buurt zo hoog op in de kosten dat ik eigenlijk op zoek ben naar een alternatief.

Dus mijn vraag is of er mensen uit de omgeving van Maastricht (Z-Limburg),.mij de mogelijkheid kunnen bieden om tegen een vergoeding uiterraard mijn motor onderdelen te stralen.

Of anders wat adressen kunnen geven voor straalwerk dat past binnen een redelijk studenten budget :P

Heeft ook iemand ervaring met die straalpistolen die te koop staan?

Groetjes

Wat vragen ze voor het stralen ?
 
Ze vragen 325 euro dat is absoluut absurd,... heb eentje gevonden die wil het wel voor 150 euro doen maar dat is alleen het frame, achterbrug en 2 spatborden,.. het klein grut komt er nog eens extra bij,.. dat klinkt al beter maar ik vind het eigenlijk toch best nog duur.
 
Bedankt Bandit,

Ik zal ze eens bellen, ik zie ook op marktplaats dat je ergens in holland zelf kunt stralen voor 15 euro per uur,.. hoeveel tijd zou je nodig hebben om een frame +achterbrug en wat klein grut te stralen want het is 205 km ver maar mijn auto rijd 1:23 (diesel) op de snelweg dus dat is best te doen hier in de buurt vroegen ze er 325 euro voor :r


Maar als iemand een eigen straalkast heeft dan houd ik mij nog steeds aanbevolen:P

ff nog tussendoor,. ik ben geen krentenkakker die goedkoop wil gaan :9 ,. ik ben gewoon afhankelijk van mijn studenten budget -O-

alvast bedankt !!


denk iets van een kleine 30 a 45 euro, dus kan je nie meer koste dan 60 euro.

of het moet gecoat zijn, da krijge ze er veel moeilijker af.
gemiddeld vrage ze zeg ma 1 euro per minuut of zoiets, en bij veel van de bedrijve kun je het ook int zwart late doen

groetjes Mark
 
In Eindhoven zit ergens ook een motorzaak waar je een cabine kunt huren.
Als ik vanavond thuis ben zal ik eens kijken of ik het mailtje van ze nog heb.
 
In Eindhoven zit ergens ook een motorzaak waar je een cabine kunt huren.
Als ik vanavond thuis ben zal ik eens kijken of ik het mailtje van ze nog heb.


Oke Jurgen dat zou heel fijn zijn als je dat even zou nakijken, dat is iig een heel stuk korter in de buurt,


Bedankt :+
 
Kijk anders eens in België... daar zijn de regeltjes voor de milieueisen wat soepeler dus hoeven ze minder te investeren.
Of vraag http://www.limburgrijders.nl (hier) eens.
 
Allemaal hartstikke bedankt voor de reacties


staat hier niet iets tussen: http://www.powerplustools.nl/nieuwe_pagina_3.htm

het is miss indd verstandiger om gewoon een eigen straler aan te schaffen en dan kun je in de toekomst er nog vaker gebruik van maken.

ik zal het eens serieus overwegen,
 
Oke Jurgen dat zou heel fijn zijn als je dat even zou nakijken, dat is iig een heel stuk korter in de buurt,


Bedankt :+


Gevonden! Het is Kiwi-bikes in Eindhoven. Het webadres werkt niet meer, maar de NAW gegevens staan ergens op internet en dan kan je alrijd proberen ze te bellen.

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan