Zandvoort 17aug

Hallo!!

Nou die slaap had ik wel nodig!!! Wat een super dag gisteren!! Eerste keer op CPZ met mijn Gsxr600 '04 en ik vond het geweldig!! 23 gelijk de TOMS er achteraan!!

Bedankje aan jullie met groene Hyundai voor het stallen van mijn tas!! Leuk om de Renault Traffic van dichtbij te zien!! En groeten aan dennis en mike (Fireblade en suzuki 750 SRAD) en aan Ducati 748 (met infostrada racekuip!!) En natuurlijk aan 'ONZE' marschal KAREL op 636!!! Ging super!! Erg bedankt!!

Tot ziens,

Vincent

PS. Hoe kom ik aan de foto's die geschoten zijn daar DHR A. Kievit??
 
Hallo!!

Nou die slaap had ik wel nodig!!! Wat een super dag gisteren!! Eerste keer op CPZ met mijn Gsxr600 '04 en ik vond het geweldig!! 23 gelijk de TOMS er achteraan!!

Bedankje aan jullie met groene Hyundai voor het stallen van mijn tas!! Leuk om de Renault Traffic van dichtbij te zien!! En groeten aan dennis en mike (Fireblade en suzuki 750 SRAD) en aan Ducati 748 (met infostrada racekuip!!) En natuurlijk aan 'ONZE' marschal KAREL op 636!!! Ging super!! Erg bedankt!!

Tot ziens,

Vincent

PS. Hoe kom ik aan de foto's die geschoten zijn daar DHR A. Kievit??

Die Hyundai was ik dus....

En de foto's van Ad worden over het algemeen toegestuurd, hij heeft een kopie van de inschrijflijst dus weet je wel te vinden. Wil je helemaal zeker zijn, kun je hem een mailtje sturen.
 
En die Trafic bus was van mij. ;)

Was errug mooi dagje :9 , m'n tijd weer wat verbeterd (nu 2:11.0) maar dat kan beter 8-) , was alleen erg moe op het eind. Toch eens wat meer sporten. B|
 
Zijn er nog mensen die misschien foto's of film hebben van mijn hangpartij aan de motor in de hugenholtz??

Een Rode R6 die er bijna met highsider afging dus.. dit was in de rooie groep..?
 
Zijn er nog mensen die misschien foto's of film hebben van mijn hangpartij aan de motor in de hugenholtz??

Een Rode R6 die er bijna met highsider afging dus.. dit was in de rooie groep..?

Als dat in de laatste sessie was, dan heb ik het wel gezien. Heb het helaas niet voor je op de gevoelige plaat vast kunnen leggen.
Je leek wel een rodeorijder....beide benen los en hoog in de lucht. Hoe zal ik het noemen: geluk gehad of knap herstelt
 
Als dat in de laatste sessie was, dan heb ik het wel gezien. Heb het helaas niet voor je op de gevoelige plaat vast kunnen leggen.
Je leek wel een rodeorijder....beide benen los en hoog in de lucht. Hoe zal ik het noemen: geluk gehad of knap herstelt
Jah was in de laatste sessie jah :+ ben eingelijk wel benieuwd hoe het eruit gezien heeft.. dus hoop dat iemand het op de film of foto heeft staan, er stonden toch genoeg mensen met camera's

En was geen geluk was gewoon zeer knap herstelt :+ :+ O-)
 
Vlak voordat de foto van mij en Weanie werd genomen ging Weanie ook bijna onderuit in de bocht voor de hughenholz. Zag er ook zeer spectaculair uit. Hij raakte met zijn rechtervingers de grond even aan. Eerst dacht ik dat hij een beetje zat te geinen maar meteen daarna ging het tempo eruit en wiebelde hij ook wat te veel...toch een bijna schuiver/ goede redding.
 
Hallo!!

Nou die slaap had ik wel nodig!!! Wat een super dag gisteren!! Eerste keer op CPZ met mijn Gsxr600 '04 en ik vond het geweldig!! 23 gelijk de TOMS er achteraan!!

Bedankje aan jullie met groene Hyundai voor het stallen van mijn tas!! Leuk om de Renault Traffic van dichtbij te zien!! En groeten aan dennis en mike (Fireblade en suzuki 750 SRAD) en aan Ducati 748 (met infostrada racekuip!!) En natuurlijk aan 'ONZE' marschal KAREL op 636!!! Ging super!! Erg bedankt!!

Tot ziens,

Vincent

PS. Hoe kom ik aan de foto's die geschoten zijn daar DHR A. Kievit??


Was inderdaad erg gaaf met die karel!! Wat een megavet daggje knallen op zandvoort met GRUWELIJK mooi weer!!!!!!!!!!!!! Kon niet beter!

Tot de volgende keer hehe...

Paco (duc 748)
 
Vlak voordat de foto van mij en Weanie werd genomen ging Weanie ook bijna onderuit in de bocht voor de hughenholz. Zag er ook zeer spectaculair uit. Hij raakte met zijn rechtervingers de grond even aan. Eerst dacht ik dat hij een beetje zat te geinen maar meteen daarna ging het tempo eruit en wiebelde hij ook wat te veel...toch een bijna schuiver/ goede redding.

Ja, dikke ellende. Zat volgens mij naast je toen ik de bocht voor de Hugenholz inging. Wilde vroeg op het gas omdat ik door mijn slechte lijn wat weinig snelheid had (en ik jou achter me wilde houden). Voelde zowaar mijn achterwiel wegglijden. Hierna ff rustig uitgereden. Was de tweede keer op de brommer na zware val op Eemshaven, dit versterkt het vertrouwen niet.

PS: Hans, mooie piccies! Thanks.
 
Nee je reed naast iemand anders. Ik reed achter jullie twee en zat zo eerste rang voor je stuntwerk. Het lijkt me inderdaad niet goed voor je vertrouwen zo.
 
Ja, dikke ellende. Zat volgens mij naast je toen ik de bocht voor de Hugenholz inging. Wilde vroeg op het gas omdat ik door mijn slechte lijn wat weinig snelheid had (en ik jou achter me wilde houden). Voelde zowaar mijn achterwiel wegglijden. Hierna ff rustig uitgereden. Was de tweede keer op de brommer na zware val op Eemshaven, dit versterkt het vertrouwen niet.

PS: Hans, mooie piccies! Thanks.

Dat handje aan de grond(?) zag er spectaculair uit. Mijn vrouw stond te fotograferen in de Hugenholz en zag het life gebeuren ;)

Jammer dat je de laatste sessie al weg was, de toegift was het beste.
 
nog wat plaatjes van groep rood, wellicht zitten er MF'ers bij :)

full
 
hallo, ik ben op zoek naar mensen die de 17e fotootjes hebben gemaakt waar ik hopelijk ook op sta, reed een roodwitblauwe fireblade uit 93. Verder vind ik het zoiezo leuk om wat foto's te hebben van die dag..

Hier posten of per mail? Zou super zijn!!!
 
he nog bedankt voor t plaatse van mn foto is mooi hoewel die foto er n paar plaatse boven beter is alleen lijkt t of die andere gozer op die gele motor me daar binne door uit remt???ik reed metr nr 13 die dag had me toch geen pech gebracht enheelhuids er vanaf gebracht?? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan