Zandvoort 17aug

vincent01

Die hard MF'er
28 jul 2004
404
0
vlaardingen
Hallo,

Beetje laat maar toch besloten om morgen de circuit dag op Zandvoort te gaan doen!! Eerste keer daar dus best spannend. Iemand met ervaring daar nog goede tips om de boel heel te houden?? (Net kuip besteld dus zou erg jammer zijn als de originele tegen het asfalt smakt...)

Verder wilde ik vragen of ik misschien bij iemand met bus/aanhanger mijn rugzak zou kunnen 'stallen'!?!?!?!?! Ben voor busje aan het kijken maar moet morgen nog op de motor helaas...

Vast super bedankt en hopelijk tot morgen allen!!!!!

Vincent
 
tas kan je gerust in't cafetje laten liggen dat doet bijna iedereen, en hopen op mooi weer!
 
Hahaha, ff afwachten maar. Het is wat men noemt nogal wisselvallig weer....

Ik hoop ook op droog weer met een zonnetje :)
 
hee Ralphie, neem aan dat je uit Spijkenisse komt?!?!?! Ga je dr op de motor heen of heb je de luxe van een busje/aanhanger??

Mzl
 
hee Ralphie, neem aan dat je uit Spijkenisse komt?!?!?! Ga je dr op de motor heen of heb je de luxe van een busje/aanhanger??

Mzl

Hahaha, een busje of aanhanger? Helaas. Ik ga gewoon op de motor naar Zandvoort.

Je bent van harte welkom om bij ons aan te haken. Wij vertrekken rond 7 uur uit spijkenisse.
 
Wegens een crash (zie ander topic) staat deze circuitdag te koop! T.e.a.b.
Wel een beetje relaxed bod....heb al zat schade :P
 
Was vandaag (vanmiddag) ook mooi weer, dus morgen nog mooier ;)
Enne als je mij weet te vinden, mag je ook je spullen bij mij droppen (groene Sonata met aanhanger en blauw/witte GSX-R750 met mijn nickname erop). Waarschijnlijk ook nog een groen/witte partytent.
 
Was vandaag (vanmiddag) ook mooi weer, dus morgen nog mooier ;)
Enne als je mij weet te vinden, mag je ook je spullen bij mij droppen (groene Sonata met aanhanger en blauw/witte GSX-R750 met mijn nickname erop). Waarschijnlijk ook nog een groen/witte partytent.

Zo Hans, morgen ook weer van de partij? [voor de verandering :P ]
Was er vandaag ook en morgen ook weer. :9~
 
Ik = er ook, incl. partytent. Rugzakken mogen ook wel bij mij in de bus.

Nu hopen op droog weer :] , heb geen regenbanden. :Z Wel een regenpak. :+
 
Vandaag weer vroeg opgestaan (had beter in Zandvoort kunnen blijven) om uiteindelijk om 07:15 uur daar aan te komen. Douwe (Ninja1972) was er ook al, die had een nog grotere wereldreis gemaakt.

Gelijk maar de motor afgeladen en de inmiddels standaard geworden partytent opgezet. Ook Nico (Noki) die ik een paar keer onderweg ingehaald had, was inmiddels gearriveerd. Inschrijven ging zeer vlot en bestond eigenlijk alleen maar uit een krabbeltje op een papiertje (geen idee waarvoor, zal wel weer iets afgestaan hebben zonder het te weten ;) )

Op papier werden 6 sessies beloofd, maar Sander hield een slag om de arm door er maar 5 toe te zeggen. De eerste sessie begon ruim te laat en de baan was één grote puinhoop. Ik weet zeker dat wij de baan gisteren niet zo achter hebben gelaten ;) Er lagen enorme hopen zand die voor een groot deel weggeveegd werden en aan ons (snelle groep) de eer, om de rest weg te rijden.

De eerste sessie dus rustig aan begonnen (had ik al gezegd dat het droog ws....) en had het idee dat ik alleen reed, totdat ik opeens Cycle langzij zag komen. Gelukkig beschikt de 750 over meer vermogen dan een R6, dus dat probleem was snel opgelost ;) De tijd die we reden ging nergens over, snelste ronde was geloof ik in de buurt van de 2:09.

Tweede sessie ging ongeveer hetzelfde. Met dat verschil dat ik degene die voor in het groepje reed heel snel voorbij wilde. Nadat de marshal de baan afging, heb ik even flink gas gegeven en dook als eerste de Tarzanbocht in. Daarna ben ik nog door 3 man ingehaald, maar die reden iets te snel om aan te pikken.

De 3e sessie wilde ik benutten om weer even in de buurt van mijn 2:04 te komen en ging er goed voor zitten. De opwarmronde achter de marshal ging lekker vlot en kwam direct de 2 uit eerdere sessies tegen, die iets sneller waren dan mij. Ik kon er dit keer goed bij aanpikken, alleen binnen een halve ronde was er een gele vlag situtatie, die over ging in een rode vlag..... Einde sessie en pauze.... Reden, Ad Kievit had een hond op de baan gezien ;) :+

De 4e sessie valt nog minder over te zeggen. 1e sessie na de lunch, lunchdip, baggertijden. Dit lag overigens niet aan de pannekoeken van Deeptone, waarvoor dank :}

De 5e sessie begon ook lekker. Er was een marshal te weinig en Serge bond me een oranje lap om en toen was ik ook marshal ;) Jos stond achter me en ik ging rap van start. Iets te rap, dus halverwege maar even ingehouden en toen werd ik plots ingehaald door mij eigen oude SRAD!

Dat liet ik dus niet over mijn kant gaan, dus er achteraan. Het resultaat, steeds stuivertje wisselen en ik reed weer een 2:06 door samen met Richard (RicardoGSX-R van M-F) ff lekker te sparren.

De laatste sessie was zo verschrikkelijk kicken, met nog maar een man of 20 over, ben ik gestart als marshal van de 2e groep, terwijl de 1e met Cees Doorakkers vertrok. Deze sessie reed ik samen met de GSX-R750 die de hele dag te snel voor me was, naar een 2:03.57 toe. Ik kwam weer helemaal in mijn ritme en alle bochten waar ik problemen mee had, gingen als vanzelf goed. Dus ook voor mij een dikke verbetering van mijn PR!

Nadat ik als voorrijder gestart was reed ik eerst een paar eenzame rondjes totdat de GSX-R me inhaalde. Toen had ik weer een doel en wonderwel reed ik er met enige inspanning naar toe. Naarmate de ronden vorderde kostte het me steeds minder moeite en uiteindelijk was ik op sommige plaatsen sneller.

sessie6.jpg


Kortom, wat begon al een doornee(?) circuitdag eindigde op een geweldige manier. Een schitterende dag gehad, niet in de laatste plaats door alle bekenden en het weer werkte ook weer gigantisch mee.

Iig iedereen die ik gesproken heb (Jos, Nico, Douwe, Wouter, Roel, Deeptone, Blade, Green Flash, Rogier, Frans, etc.) thanks en tot de volgende keer ! O, vergeet bijna Bertus ;) Volgende keer Simone weer mee ?

Ook dank aan de organisatie, was een leuke dag.



Nog ff een paar plaatjes :)

Hoe kun je in gevecht zijn met je eigen motor ?

Nou gewoon zo:

Hans_Richard.jpg


Richard op mijn oude SRAD en hij rijdt er gewoon 10 seconden sneller mee dan ik ooit gedaan heb..... Was toch een goed ding ;)

We reden hier rondjes 2:06 :}

Midstar en Revolution :
Jos_wouter.jpg


Nog een zooitje figuren (Douwe, Jos, Hans en een Kawarijder):

MFF.jpg


Hier ik nog een keer met Jos:
Hans_jos.jpg


Twee gevechten op één plek :
Hugenholz.jpg


Jos solo :
Jos_solo.jpg


Nico (Noki) en Rogier (Weanie van M-F)
Nico_rogier.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan