Zandvoort 5 mei

Top dag!!
Heb een rode kop van de zon :+

stonden er 3 naast mij geparkeerd die hadden ingeschreven in groep 4.
Een er van is over gezet naar groep 1 en de andere twee, welke meen ik nog wel redelijk meekwamen naar groep 3 gezet.... Hadden een foutje gemaakt met inschrijven _O-

Volgende keer lekker naar groep 3, reed een 2.14 in de vrije sessie van groep 2 :P
 
Heerlijke dag gehad
Is toch ongelooflijk van 4 naar 1 :( geeft wel aan hoe serieus sommige mensen circuitrijden nemen... Zelfs te lui om site even door te lezen B| heb echt een paar gevaarlijke situaties meegemaakt door snelheidsverschil.
Al was laatste sessie in grindbak eigen schuld :+ ben erg benieuwd naar alle ervaringen dus kom maar op met de sterke verhalen :P
 
Ik was er ook bij :W

Het was zeker een heerlijke dag, begon een beetje rommelig door olie op de baan en helaas een paar ongevallen -O- (niet door de olie)

Uiteindelijk lekker in groep 3 gereden en de laatste sessie groep 4 :9
 
Laatst bewerkt:
Was een mooi dagje idd. Alleen die eerste 2 sessies...... Ik reed in groep 3, nou ja.... stond te wachten in groep 3 dan. Duurde erg lang en vervolgens kortere sessies, jammer maar begrijpelijk.

Uiteindelijk toch nog een paar mooie sessies kunnen rijden, weer wennen zo de eerste keer. Heb best rustig aan gedaan, kwam vooralsnog niet verder dan 2:13.
 
Topdag gehad
als het laten vallen van me motor bij het uitladen ff niet meerekenen

Geen idee waardoor maar bij lange na niet in de buurt van me pr gekomen (+2,5sec)



alles boven de 2.02 moet gewoon in groep 3 :P :+

Dan had je alleen gereden........... :W
 
Rode kop: check! :+
Top dag!!
Heb een rode kop van de zon :+

stonden er 3 naast mij geparkeerd die hadden ingeschreven in groep 4.
Een er van is over gezet naar groep 1 en de andere twee, welke meen ik nog wel redelijk meekwamen naar groep 3 gezet.... Hadden een foutje gemaakt met inschrijven _O-

Volgende keer lekker naar groep 3, reed een 2.14 in de vrije sessie van groep 2 :P
Vooral jammer als ze zodoende een inschrijfplek innemen voor iemand die WEL in groep 4 thuis hoort...

Dan was je 1 van de snellere in groep 2 ja. Zat net wat achter je dan. Een 2:22 gereden...op een naked... voor een eerste keer Zandvoort ben ik er zeer content mee! :)
 
Dan had je alleen gereden........... :W\


Mooi toch _O- _O- _O-[/quote]

leukopdefoto_872759.JPG


Doe ik het 1 rondje voor......... :X O-)
 
Rode kop, check.

Heerlijk vermaakt in groep 3. We moesten doorschuiven naar groep 4, maar niet naar de tijden gekeken. -O-

Laatste sessie dan ook maar in 3 gereden.

Iemand een idee of de baken op zandvoort weg is ? Mijn laptimer gaf steeds een complete sessie aan :W
 
Ik was er gister ook, lekker daggie gehad in groep 4 en aantal vrienden in andere groepen en toch in de laatste ronde van de laatste sessie m'n pr nog iets kunnen aanscherpen naar 2.02.758 :)

Snelheidsverschil in groep 4 was wel extreem groot, zeker de 1e paar sessies :')
 
Laatst bewerkt:
Heerlijke dag gehad
Is toch ongelooflijk van 4 naar 1 :( geeft wel aan hoe serieus sommige mensen circuitrijden nemen... Zelfs te lui om site even door te lezen B| heb echt een paar gevaarlijke situaties meegemaakt door snelheidsverschil.
Al was laatste sessie in grindbak eigen schuld :+ ben erg benieuwd naar alle ervaringen dus kom maar op met de sterke verhalen :P
En als je dan bij motorsportschool hebt ingeschreven laten ze je lekker de hele dag aankloten en andere in gevaar brengen.
Geeft wederom aan dat t bij MSL wel goed geregeld is!
 
Heerlijke dag gehad
Is toch ongelooflijk van 4 naar 1 :( geeft wel aan hoe serieus sommige mensen circuitrijden nemen... Zelfs te lui om site even door te lezen B| heb echt een paar gevaarlijke situaties meegemaakt door snelheidsverschil.
Al was laatste sessie in grindbak eigen schuld :+ ben erg benieuwd naar alle ervaringen dus kom maar op met de sterke verhalen :P
Dan was jij de snelle Kawa-man.
Aangezien je me redelijk rap voorbij kwam, had jij vast de snelste tijd van de dag gereden met een tijd van rond de 2.00? Reed zelf een 2.03 en dat was de derde tijd dus je had een lekker gat geslagen ;)
 
En als je dan bij motorsportschool hebt ingeschreven laten ze je lekker de hele dag aankloten en andere in gevaar brengen.
Geeft wederom aan dat t bij MSL wel goed geregeld is!

Agja bij msl zijn ze weer top om vaste klanten weg te werken, 0,0 loyaal. zo heeft elke organisatie wel wat eh :)
 
En als je dan bij motorsportschool hebt ingeschreven laten ze je lekker de hele dag aankloten en andere in gevaar brengen.
Geeft wederom aan dat t bij MSL wel goed geregeld is!


Zeker waar, msl is echt top wat betreft groepen organiseren over de dag. Gister na de ochtend ook heel veel uitloop weer recht weten trekken :} :}
 
Dan was jij de snelle Kawa-man.
Aangezien je me redelijk rap voorbij kwam, had jij vast de snelste tijd van de dag gereden met een tijd van rond de 2.00? Reed zelf een 2.03 en dat was de derde tijd dus je had een lekker gat geslagen ;)


Klopt was ik met 2.00.19 -O-
 
Ondanks alle problemen in het begin van de dag ook best lekker gereden.
Reed in groep 4, 2.10 en was goed te doen. Paar man in gehaald, paar keer zelf ingehaald en best rustig op de baan.
Naast een rode kop ook spierpijn in de benen :)
Op naar Spa!
 
Agja bij msl zijn ze weer top om vaste klanten weg te werken, 0,0 loyaal. zo heeft elke organisatie wel wat eh :)
Tuurlijk, het is overal wat maar als ik dan moet kiezen tussen een paar boze klanten of mijn eigen veiligheid en die van de overige rijders dan is die keuze snel gemaakt lijkt me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan