Zandvoort Hardcore :)

The_End

Kloon
26 jul 2006
191
0
Hey,

nog effe wachten maar dan is het toch echt zover op 16 april geloof ik.
Dan komen alle Zandvoort circuit liefhebbers weer bij elkaar.
Ik moet nog een met vrouwe justitie een politie achtervolging zaak uit vechten en hoop er dan weer bij te zijn ;)

Afijn een topic voor de circuit liefhebbers van het meest gewaagde circuit voor bikers van NL.
Hoop jullie weer te begroeten van de zomer .

oh ja, en ik ga dit jaar sneller dan ooit omdat m,n 2de versnelling weer goed is :+

Plus het circuit dat je rechterkant van je band aan gort helpt :(
 
Laatst bewerkt:
16 april ben ik er ook bij. Mijn eerste keer op zandvoort en de eerste keer op mijn circuit fiets. Heb er nu al zin in. Tot dan

Grtz Rob
 
16 april ben ik er ook bij. Mijn eerste keer op zandvoort en de eerste keer op mijn circuit fiets. Heb er nu al zin in. Tot dan

Grtz Rob
Zandvoort is een achtbaan , je gaat zeker genieten.
Hou wel het koppie erbij tis een circuit waar op bepaalde punten een fout pijnlijk wordt af gestraft....voor de rest genieten en daarna effe eten op strand :)
 
Ja dat genieten gaat zeker lukken heb ook al een aantal filmpjes gezien van mensen op zandvoort lijkt me echt een leuke baan. Ja dat eten aan het strand is ook een goed idee zal ik zeker even onthouden. Zag op een filmpje van roy r dat ze na de hugenholtz bocht een soort slalom erin hebben gemaakt. Zal zijn om de sneheid op dat stuk er een beetje uit te halen denk ik.

Grtz Rob
 
Klopt, dat is de GP chicane. Puur om de snelheid voor het Scheivlak eruit te halen. De knik rechts omhoog na die chicane kan ook lastig zijn als je er té hard induikt.
 
snelle ronde. Je schakelt zeker zonder koppeling want bij het schakelen is het net of hij een flinke tik krijgt zeg maar. Kan aan mij liggen hoor maar zo leek het. Verder ziet het er erg snel en gaaf uit

Grtz Rob
 
Bij zulke toeren terugschakelen hoef ik niet te proberen, dat zegt het wiel :W Ben ook nog niet zo lang bezig dus weet niet of je dat kunt opvangen?

Maarre....heb ook wat meer dingen bekeken en ik zeg: hulde! :9~
 
Laatst bewerkt:
snelle ronde. Je schakelt zeker zonder koppeling want bij het schakelen is het net of hij een flinke tik krijgt zeg maar. Kan aan mij liggen hoor maar zo leek het. Verder ziet het er erg snel en gaaf uit

Grtz Rob

Zijn er volgens mij maar weinig die MET koppeling schakelen op het circuit hoor :)

Maar wat is er te doen dan 16 april ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mun motos alvast in het zonnetje gezet vandaag, kunnen ze vast wenne aan de zon... *D


Ik kan er uuuuren naar kijken, wat moetje anders doen nu ?
full
 
Ik zag wel dat er voorlopige data bekend zijn bij "motorlifestyle", maar vooralsnog onder voorbehoud.

Op de site van "motorxtra" staan nog helemaal geen data's

Mijn ervaring met motorlifestyle is:
Goed georganiseerd, maar wel een stuk duurder (bij meerdere dagen per jaar) dan motorxtra.
 
Ik zag wel dat er voorlopige data bekend zijn bij "motorlifestyle", maar vooralsnog onder voorbehoud.

Op de site van "motorxtra" staan nog helemaal geen data's

Mijn ervaring met motorlifestyle is:
Goed georganiseerd, maar wel een stuk duurder (bij meerdere dagen per jaar) dan motorxtra.

Stuk duurder? Op Zandvoort niet hoor :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan