Zandvoort Hardcore :)

Motorxtra circuitdagen bekend!
Ik heb me al ingeschreven :)
Oh ja.... 25 euro korting als je 2 maanden van tevoren inschrijft! *O*
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen MSL en Motorxtra?

Wat ik ervan weet:
Motorxtra: véél goedkoper :) en één sessie meer rijden :9~ .
MSL: duur -O- , en las op MF dat het er gezelliger zou zijn :+ , vaak druk bezocht -O- (maar misschien met een reden?).

Als ik in m'n portemonnee kijk zou ik voor Motorxtra kiezen, de gezelligheid maken we zelf, tóch?
 
Laatst bewerkt:
Het is zo gezellig zoals je het zelf maakt, bij MSL kennen veel mensen elkaar dus dan wordt het vanzelf gezellig :P (of niet :+ )

MotorXtra is in mijn ogen minder strak dan MSL. Bij MotorXtra wordt er geregeld zoveel omgeroepen en dat is bij MSL juist niet het geval. Die hebben een strak schema.

Ga 3x met MSL en 1x met MX, tot nu toe dan
 
Nou, vorig jaar was het bij Motorxtra ook maar vijf sessies rijden gedurende het hele jaar ipv 6. Vraag me af of ze het dit jaar wel waar maken...

Op zich heb ik goede ervaringen met beide, maar MSL is gewoon professioneler en strakker georganiseerd.
 
Nou, vorig jaar was het bij Motorxtra ook maar vijf sessies rijden gedurende het hele jaar ipv 6. Vraag me af of ze het dit jaar wel waar maken...

Op zich heb ik goede ervaringen met beide, maar MSL is gewoon professioneler en strakker georganiseerd.

Dat vraag ik me dus ook af, ga iig 29 april met ze rijden :]
 
Het is wel verleidelijk, want het is een ideale dag! In mijn achterhoofd heb ik toch dat slechtweerduiveltje omdat het april is. Tis puur psychologisch, zeer irritant en het slaat eigenlijk nergens op. :+

Misschien toch maar inschrijven. :)
 
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen MSL en Motorxtra?

Wat ik ervan weet:
Motorxtra: véél goedkoper :) en één sessie meer rijden :9~ .
MSL: duur -O- , en las op MF dat het er gezelliger zou zijn :+ , vaak druk bezocht -O- (maar misschien met een reden?).

Als ik in m'n portemonnee kijk zou ik voor Motorxtra kiezen, de gezelligheid maken we zelf, tóch?
Sessies waren vorig jaar net zoveel als bij MSL. Heb 5 keer bij MSL geredene en geen gezeik gehad. Had een hoop verhalen gehoord en gelezen over slecht organiseren bij MotorXtra, doe 1 dag met hun en 't hele schema raakt fucked up. Vervolgens een hoop omgeroepen waar ik geen drol van verstond als ik niet effe in de buurt van Micky's was. Ingeschreven voor TOMS eind vorig seizoen en is afgezegd. Nu lieten ze ook weer lang op zich wachten met data etc. Ik heb geen hoge pet op van de organisatie bij MotorXtra. En een circuitdag bij hen kost net zoveel als hij MSL (125 euro).
 
Sessies waren vorig jaar net zoveel als bij MSL. Heb 5 keer bij MSL geredene en geen gezeik gehad. Had een hoop verhalen gehoord en gelezen over slecht organiseren bij MotorXtra, doe 1 dag met hun en 't hele schema raakt fucked up. Vervolgens een hoop omgeroepen waar ik geen drol van verstond als ik niet effe in de buurt van Micky's was. Ingeschreven voor TOMS eind vorig seizoen en is afgezegd. Nu lieten ze ook weer lang op zich wachten met data etc. Ik heb geen hoge pet op van de organisatie bij MotorXtra. En een circuitdag bij hen kost net zoveel als hij MSL (125 euro).

Heb meer van dit soort posts gelezen en daarom twijffel ik wat.
Heb pas 1 keer eerder op het circuit gereden en heb toch wel m'n lol!! *O*

Beginnersgroep MSL 140 Euries
Beginnersgroep MX 109 Euries (2 mnd van tevoren inschrijven)

Da's best een groot verschil als je gewoon lekker wilt "rijden". Is het 't verschil waard??
 
Voorlopig kan je inschrijven bij Mxtra voor €99,-
Scheelt toch €26,- O-)

Vorig jaar een stuk of 5 keer bij Mxtra gereden en pas 1 x bij M life style.

De organistatie is bij Mxtra inderdaad iets minder strak en lijkt ietwat chatotischer, maar in de praktijk is het goed te doen.

En de gezeligheid is bij beide organisaties goed.
 
Ik denk ook wel dat MotorXtra teruggeblikt heeft op de circuitdagen van vorig jaar en daar verandering in gaat brengen hoor. In de nieuwsbrief vermomen ze wellicht de late data met "we hebben hard gewerkt aan een opleidingstraject", wat misschien ok daadwerkelijk zo is... dus er zal vast wel verandering in zitten.

Wat betreft gezelligheid e.d. afschuiven op MSL, dikke onzin. Ik rij op de dagen die mij het best uitkomen, of dat nu bij MSL of MotorXtra is en het is allemaal 1 pot nat wat betreft opkomst. Je ziet bijna elke keer dezelfde gezichten dus wat dat betreft merk je geen verschil in de gezelligheid van mensen :P
 
"we hebben hard gewerkt aan een opleidingstraject", wat misschien ok daadwerkelijk zo is... dus er zal vast wel verandering in zitten.
... en het is allemaal 1 pot nat wat betreft opkomst. Je ziet bijna elke keer dezelfde gezichten dus wat dat betreft merk je geen verschil in de gezelligheid van mensen :P
Het maakt voor een reguliere circuitganger niks uit, MX boeken dus :)

Duidelijke antwoorden :)

't Begint wel te kriebelen dus denk dat dat 29 april gaat worden :]
 
Het is wel verleidelijk, want het is een ideale dag! In mijn achterhoofd heb ik toch dat slechtweerduiveltje omdat het april is. Tis puur psychologisch, zeer irritant en het slaat eigenlijk nergens op. :+

Misschien toch maar inschrijven. :)
Inschrijven!!! Ik ben er ook ;)
En zo rond die tijd is het meestal lekker weer O-)
 
Hey top man! Dan ga ik ook wel denk, krijg ook nog wat belastinggeld terug. Ga jij ook in groep 3? Francisco kan niet, dies dan op vakantie... Tssss. O-)
 
Laatst bewerkt:
MSL geeft nu ook een TOMS cursus :]
Kosten € 245

Donderdag 19 april
Woensdag 18 juli
Maandag 3 september

Ik weet niet of dit een goede prijs is maar ga hier wel even hard over nadenken.
 
Alleen jammer dat ze de prijs verhoogd hebben.

In April koste het € 99,- bij voorinschrijving zonder recht op restitutie.
Nu dus € 109,-

Ik weet niet of ik nu nog wel het risico wil nemen om nu al te boeken voor een dag zonder recht op restitutie (scheelt maar € 16,-)

Stel dat je in April of Mei een schuiver maakt en niet in staat bent om in Mei aan de circuitdag deel te nemen.
Ben je dus gewoon je € 109,- kwijt
Voor € 16,- meer heb je dus wel gewoon het recht om af te zeggen met volledige teruggaaf van gedane betaling (uiterlijk tot 1 maand voor bewuste data)

Vorig jaar vond ik dat ze het toch beter geregeld hadden bij Mxtra.
Als je 3 of meer circuitdagen boekte betaalde je maar € 100,- per circuitdag zonder restriktie.
Kon je dus gewoon tot uiterlijk 1 maand van te voren afzeggen.

Nu is Mxtra dus net zo duur als Msl |(
+ dat Msl wel alle data voor het komende seizoen heeft geregeld.

Ik vind het een slechte ontwikkeling, want ik rij graag bij Mxtra, maar Msl heeft toch ook wel een aantal pluspunten.

Laten we zeggen "ik denk er nog ff een nachtje over"
 
Als je een week voor je circuitdag op je muil gaat heb je ook nix? :P
Meestal kun je een circuitdag nog wel verpatsen aan iemand anders, liefhebbers zat :)
 
Als je een week voor je circuitdag op je muil gaat heb je ook nix? :P
Meestal kun je een circuitdag nog wel verpatsen aan iemand anders, liefhebbers zat :)

Een week of 2 maanden, zit nogal een verschil in
En als je nu al boekt zelfs ruim 3 maanden (kan toch een hoop in gebeuren)
 
Ik rij sowieso met het idee dat de motor elke dag totallos kan gereden worden of dat ik uberhaupt een dagje niet eens de mogelijkheid heb te rijden. Kan zelf nooit zover van tevoren plannen of ik die dag vrij ben of niet. Maar dat neem ik dan gewoon als verlies :?

En verpatsen kan inderdaad ook altijd nog ... :P
 
Alleen jammer dat ze de prijs verhoogd hebben.

In April koste het € 99,- bij voorinschrijving zonder recht op restitutie.
Nu dus € 109,-

Ik weet niet of ik nu nog wel het risico wil nemen om nu al te boeken voor een dag zonder recht op restitutie (scheelt maar € 16,-)

Stel dat je in April of Mei een schuiver maakt en niet in staat bent om in Mei aan de circuitdag deel te nemen.
Ben je dus gewoon je € 109,- kwijt
Voor € 16,- meer heb je dus wel gewoon het recht om af te zeggen met volledige teruggaaf van gedane betaling (uiterlijk tot 1 maand voor bewuste data)

Vorig jaar vond ik dat ze het toch beter geregeld hadden bij Mxtra.
Als je 3 of meer circuitdagen boekte betaalde je maar € 100,- per circuitdag zonder restriktie.
Kon je dus gewoon tot uiterlijk 1 maand van te voren afzeggen.

Nu is Mxtra dus net zo duur als Msl |(
+ dat Msl wel alle data voor het komende seizoen heeft geregeld.

Ik vind het een slechte ontwikkeling, want ik rij graag bij Mxtra, maar Msl heeft toch ook wel een aantal pluspunten.

Laten we zeggen "ik denk er nog ff een nachtje over"

Die regeling is er volgens mij nog steeds, zoals je beschrijft :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan