Zandvoort Hardcore :)

die prijs was een communicatie foutje

Gewoon 99e bij vroeg inschrijven :)


Ik zie nu ook net dat het weer € 99,- is geworden, gelukkig.

Vanmiddag heb ik er nog een mailtje aan gewaagd naar Sander van Mxtra en in zijn antwoord verklaarde hij dat € 99,- achteraf niet rendabel zou zijn.
Vandaar de prijsverhoging.

Maar nu toch van gedachten veranderd *O*

Misschien hebben wel meer mensen gereageerd, zoniet, dan hebben jullie de prijsverlaging geheel aan mij te danken :W
 
Ik heb trouwens net nog maar ff 13 Juni geboekt, voor € 99,-
Voor het geval dat de prijs weer veranderd gaat worden O-)

Mxtra heeft toch nog steeds m'n voorkeur, wat betreft de div. organisaties.

Zijn gewoon een stuk flexibeler.
 
Mxtra heeft toch nog steeds m'n voorkeur, wat betreft de div. organisaties.

Zijn gewoon een stuk flexibeler.


flexibeler :?
Dat van die kortingen geven is puur een pr stunt om mensen te trekken.
Dat wordt gewoon tegenwoordig erg moeilijk met zoveel aanbieders.
Tis maar net hoe je het "flexibel zijn" bekijkt.
Hoor juist van diverse kanten dat hun dagen vaak erg rommelig verlopen.
Maar zo is de baas ook helaas.
Daar staat ie ook bekend om |( (Betalingen ed.)
Snap niet dat Zandvoort hem nog dagen gegeven heb...

(Ik hou dr overigens van om olie op het vuur te gooien :Y )
 
flexibeler :?
Dat van die kortingen geven is puur een pr stunt om mensen te trekken.

(Ik hou dr overigens van om olie op het vuur te gooien :Y )

Ik hou daar ook helemaal niet van dusss:

Wat ik er nu van begrijp is die TOMS van Maudi niet officieel!
Vraag maar na bij de KNMV die haar gesommeerd heeft te stoppen met zeggen dat je na deelname aan de MSL TOMS en positief resultaat recht hebt op een C-licentie!
Moguh! Lekker dan. Daaaag 245 eetjes!

Is op zich ook wel een stunt om mensen te trekken... :9

DPM
 
You know me ;)

@ puppet show (:P)

Geen idee.
Heb ook mn vraagtekens dr bij gezet eb heb om wat meer info gevraagd.
Hopelijk weet ik morgen meer :)


Met een C-licentie kun je alleen deelnemen aan ZAC-races, voor deze licentie dien je een TOMS-cursus te volgen

dit is een quote uit de e-mail die ik ontvangen heb van de knmv
 
Ik hou daar ook helemaal niet van dusss:

Wat ik er nu van begrijp is die TOMS van Maudi niet officieel!
Vraag maar na bij de KNMV die haar gesommeerd heeft te stoppen met zeggen dat je na deelname aan de MSL TOMS en positief resultaat recht hebt op een C-licentie!
Moguh! Lekker dan. Daaaag 245 eetjes!

Is op zich ook wel een stunt om mensen te trekken... :9

DPM


de KNMV mevrouw wilde donderdag op de beurs ff praten met maudi hierover, en volgens mij is dat toen allemaal geregeld.

Het prijsverschil in groep 1 en 2 ten opzichte van mxtra komt door de begeleiding, er komen kleinere groepen, dus intensievere/betere begeleiding.

Tja, en 100 euro is een heel mooi bedrag voor een dagje knallen, maar ik weet ook hoeveel mensen je dan nodig hebt om uit de kosten te komen, en dat zijn er dus best wel veel.

Voor de rest moet je gewoon rijden wanneer je wilt, bij wie je wilt.
Heb je goede ervaringen bij mxtra rij je daar, vindt je het prettig bij msl doe je het daar, zal het je worst wezen, betaal je gewoon en ga je rijden ;)
 
[.Voor de rest moet je gewoon rijden wanneer je wilt, bij wie je wilt.
Heb je goede ervaringen bij mxtra rij je daar, vindt je het prettig bij msl doe je het daar, zal het je worst wezen, betaal je gewoon en ga je rijden ;)

Zo is dat!

Goed dat er meerdere aanbieders zijn.
 
de KNMV mevrouw wilde donderdag op de beurs ff praten met maudi hierover, en volgens mij is dat toen allemaal geregeld.

Het prijsverschil in groep 1 en 2 ten opzichte van mxtra komt door de begeleiding, er komen kleinere groepen, dus intensievere/betere begeleiding.

Tja, en 100 euro is een heel mooi bedrag voor een dagje knallen, maar ik weet ook hoeveel mensen je dan nodig hebt om uit de kosten te komen, en dat zijn er dus best wel veel.

Voor de rest moet je gewoon rijden wanneer je wilt, bij wie je wilt.
Heb je goede ervaringen bij mxtra rij je daar, vindt je het prettig bij msl doe je het daar, zal het je worst wezen, betaal je gewoon en ga je rijden ;)

Tot op heden is het niet geregeld met de KNMV en blijft de sommatie van kracht hetgeen zal inhouden dat die TOMS geen enkele waarde kan hebben omdat je de C-licentie niet krijgt.

Neem maar contact op met de KNMV (heb ik ook gedaan).

Spannend!

DPM
 
volgens mij moest er alleen nog geschouwd worden, maar dat moet volgens mij bij die andere organisaties ook nog gebeuren.

voor de restr denk ik dat het allemaal helemaal goed gaat komen ;)
 
Tot op heden is het niet geregeld met de KNMV en blijft de sommatie van kracht hetgeen zal inhouden dat die TOMS geen enkele waarde kan hebben omdat je de C-licentie niet krijgt.

Neem maar contact op met de KNMV (heb ik ook gedaan).

Spannend!

DPM
TOMS wordt toch niet uitgevoerd door MSL zelf? Maar 'in samenwerking met' de Rensport School Zandvoort. En die is geaccrediteerd door de KNMV?. Dus of Pietje of Klaas of wie dan ook met de Rensport School Zandvoort iets organiseert, dan zal dat toch wel goed zitten? Kijk, Race Academy is een ander verhaal, want die doen alles zelf. Maar als RA bijvoorbeeld met de Rensport School Zandvoort in zee zou gaan, dan hoeft RA toch niet geaccrediteerd te zijn? Da's mijn visie, maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
 
Nee, zo zit het niet :) KNMV geeft zelf uit, samen met rsz zegt in deze niets.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan