zandvoort is weer gaaf!

fastfreak

MF veteraan
14 feb 2004
3.897
30
alkmaar
HEE MENSEN!!

Ik heb gisteren t genoegen gehad om op 'groot GP Zandvoort een pilot te rijden
en dat beviel me best,en ineens is het weer een heel intressante baan !!
als je het wil ervaren kan dat 10 mei al met www.motorsportlifestyle.nl !!
echt de moeite waard !! :} *D

tot laterrrr 8-)
 
HEE MENSEN!!

Ik heb gisteren t genoegen gehad om op 'groot GP Zandvoort een pilot te rijden
en dat beviel me best,en ineens is het weer een heel intressante baan !!
als je het wil ervaren kan dat 10 mei al met www.motorsportlifestyle.nl !!
echt de moeite waard !! :} *D

tot laterrrr 8-)

14 juni ben ik aanwezig via motorsportlifestyle :]
10 mei ben ik op Assen voor de eerste keer :}
Ligt er ook nieuw asfalt in "bos uit"? Had er verleden jaar geruchten over gehoord.
 
Als ik het goed begrijp heet het Circuit experience Vrij Rijden, maar wel onder begeleiding? :?
 
Laatst bewerkt:
ja onder begeleiding, maar die rijden je normaal gesproken wel het snot om je oren. Probeer ze maar te volgen dat is de bedoeling, leer je veel van.
 
Als ik het goed begrijp heet het Circuit experience Vrij Rijden, maar wel onder begeleiding? :?

onder begeleiding hangt voornamelijk van jou af ....

Als je gevorderd bent dan wordt er 2 rondjes achter de marshall aangereden waarna je zelf kan knallen wat je wilt ... mocht je meer behoefte hebben aan begeleiding dan is dat ook geen probleem en daar zijn de beginner groepen voor die krijgen wat meer aandacht en begeleiding
 
ja onder begeleiding, maar die rijden je normaal gesproken wel het snot om je oren. Probeer ze maar te volgen dat is de bedoeling, leer je veel van.

Die gasten (marshalls) die voorop rijden, rijden je idd het snot voor je ogen.
Ik probeer ze dus niet eens bij te houden. |(
Rij lekker mijn eigen rondjes, in mijn tempo gaat snel genoeg :+ :}
En ik kan dan op mijn eigen schade vrije fiets terug. :P
 
zx10r, Ik heb nog niet eerder op de motor op een circuit gereden, en zelfs in het koekblik ook nog nooit op zandvoort, maar is het een aanrader om deze cursus onder begeleiding te volgen? Of bestaat er een betere cursus die beter geschikt is voor noobs?




s4s


ps gaat wel dan alleen om circuitrijden, geen vro1 enz.
 
onder begeleiding hangt voornamelijk van jou af ....

Als je gevorderd bent dan wordt er 2 rondjes achter de marshall aangereden waarna je zelf kan knallen wat je wilt ... mocht je meer behoefte hebben aan begeleiding dan is dat ook geen probleem en daar zijn de beginner groepen voor die krijgen wat meer aandacht en begeleiding

Het gaat mij niet dat het een probleem is om onder begeleiding te rijden

Dat wil ik juist ! , maar had onlangs even de site gecheckt en daar zag ik Vrij Rijden staan, toen was ik in de veronderstelling dat het zonder begeleiding was |(

Daardoor heb ik niet verder gekeken. maar nu klint het super, heb ook al
eind mei op zolder geboekt en denk dat een dagje in Zandvoort in juni ook lekker is... :}
 
zx10r, Ik heb nog niet eerder op de motor op een circuit gereden, en zelfs in het koekblik ook nog nooit op zandvoort, maar is het een aanrader om deze cursus onder begeleiding te volgen? Of bestaat er een betere cursus die beter geschikt is voor noobs?




s4s


ps gaat wel dan alleen om circuitrijden, geen vro1 enz.

Ja dan is dit een goeie !! constante begeleiding en theoretische ondersteuning
dat is altijd handig als je voor de eerste keer(en) op een circuit gaat rijden !! dat zorgt ervoor dat je er vaker naar toe wilt en er waarschijnlijk meer lol aan beleefd :} :]
 
onder begeleiding hangt voornamelijk van jou af ....

Als je gevorderd bent dan wordt er 2 rondjes achter de marshall aangereden waarna je zelf kan knallen wat je wilt ... mocht je meer behoefte hebben aan begeleiding dan is dat ook geen probleem en daar zijn de beginner groepen voor die krijgen wat meer aandacht en begeleiding

Hé Mossel, ik hoorde dat 10 mei niet het GP circuit gebruikt wordt i.v.m. te weinig inschrijvingen. Jij als insider weeet daar natuurlijk meer over te vertellen :+
 
Hé Mossel, ik hoorde dat 10 mei niet het GP circuit gebruikt wordt i.v.m. te weinig inschrijvingen. Jij als insider weeet daar natuurlijk meer over te vertellen :+
de 26e is idd de pilot,als dat goed gaat mogen de volgende ook plaats vinden..... })

De 10e word dus vrijwel zeker op gp zandvoort gereden... O-)
 
Een maatje van me heeft nog een stukje met jullie meegereden woensdag op het GP circuit, hij vond het erg leuk, maar ook vtrij pittig, en op zijn 400cc waren die rechte stukken wel erg lang.

By the way mosselman, rij jij op die blauwe gixxer?
 
beetje laat, maaar ....... het was gaaf cool eeh leuk lekker enne...

tis gelukt niemand eraf!! (en er werd toch hard gereden..)en al met al een geslaagde dag !!! *D
Hans Ernst (Dir. Zandvoort) zal in alle ernst toe geven dat wij ook gediciplineerd hard gaan ,en hopelijk de poort open houden voor meer race fun op groot Zandvoort ,want het is gewoon weer genieten met die paar meters extra !!

de volgende sessie is voor motoxtra op 3mei en 10 mei is Motorsport-lifestyle er weer!!! :]

greetssss FF
 
Ik denk dat ik ook ga, moet alleen wel zorgen dat ik een fiets onder mijn kont heb, hoeveel kost het precies ?



Greets, Mike
 
je hebt nog een kans !! komende maandag mei met motorsportlifestyle !!

ff mailen en dan kan je nog er is nog plek en t word goed weer !!

voor een actie tarief dit keer! *D

(sorry voor de late reply .....mn compu was gecrashed.... :( )
 
Terug
Bovenaan Onderaan