Zandvoort rijden, MSL vs. Racecracks

jin

Die hard MF'er
7 nov 2015
277
109
Brugge
Dag Mf'ers,

Ik zou komend jaar graag terug Zandvoort rijden, heb er nog niet veel gereden, dacht 1 x met Inter-Track en 1 x met MSL.

Ik zie dat Racecracks ook geregeld Zandvoort organiseert en hoor ook goede feedback, is echter wel steeds 30 euro duurder dan MSL.

Is er volgens jullie ook wezenlijk verschil tussen beide organisaties, bv. op gebied van rijtijd fzo? M.a.w. de 30 euro extra waard om eens met Racecracks te boeken?

Grts
 
Beide niks mis mee. Ik heb al 3 MSL dagen geboekt op CPZ voor aankomend seizoen. Wel weinig stroom voorziening vorig jaar, dus op tijd komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jin
:^
Allebei goede organisaties :Y. En als je nog wat wilt leren met voorrijders kan je bij beide organisaties ook goed uit de voeten.
 
  • Leuk
Waarderingen: jin
Is het mogelijk dat ik daar ook is een kijkje neem,en dan liefst in de pits
Je kunt bij een circuitdag altijd gewoon komen kijken. Wel is het met Corona op sommige dagen zo dat er per rijder max 2 gasten mogen komen. Pitbox inlopen is afhankelijk van wie er in zitten, de een zal het niet erg vinden, een ander wellicht wel. Op het paddock rondlopen kan altijd.
 
Je kunt bij een circuitdag altijd gewoon komen kijken. Wel is het met Corona op sommige dagen zo dat er per rijder max 2 gasten mogen komen. Pitbox inlopen is afhankelijk van wie er in zitten, de een zal het niet erg vinden, een ander wellicht wel. Op het paddock rondlopen kan altijd.
Dank je ga ik er is kijken
 
Afgelopen seizoen moest je wel een naam van een rijder opgeven, maar dat kan je van te voren regelen.
Beter nog, rij gewoon mee.
Mee rijden ga ik zo ie zo niet doen,maar een keer kijken lijkt mij tof
Het lijkt mij niet slim om op mijn 69ste een partijtje te gaan racen,ik kan mezelf dan gaat het gas er al gauw vol op
 
Mee rijden ga ik zo ie zo niet doen,maar een keer kijken lijkt mij tof
Het lijkt mij niet slim om op mijn 69ste een partijtje te gaan racen,ik kan mezelf dan gaat het gas er al gauw vol op
Groep 1 gaat niet zo snel achter een instructeur.
Het is super leerzaam en onwijs leuk om te doen. Er rijden meer oudere, oude jongeren mee :t.
 
:^
Ik wist niet dat leeftijd een eis op het circuit was ;). Wat Martijn hierboven al zegt, in groep 1 rij je achter een instructeur aan en rijdt iedereen een keer direct achter hem (na een rondje laat je je zakken tot achter de laatste in je groep). Dan kan je het gas er dus niet vol opgooien, maar krijg je wel wat van de beleving mee. Gevaar is wel dat je het te leuk vind en voordat je het weet in groep 3 of 4 vrij gaat rijden, haha.
 
Mee rijden ga ik zo ie zo niet doen,maar een keer kijken lijkt mij tof
Het lijkt mij niet slim om op mijn 69ste een partijtje te gaan racen,ik kan mezelf dan gaat het gas er al gauw vol op
Met 69 kun je prima meerijden in groep 1 of 2 achter een instructeur! De snelheid wordt aangepast aan het tempo van de groepjes.
 
Zo is dat, vrijblijvend kijkje nemen om goesting te krijgen kan evenwel!
 
Met 69 kun je prima meerijden in groep 1 of 2 achter een instructeur! De snelheid wordt aangepast aan het tempo van de groepjes.
De oudste instructeur bij motorsportlifestyle is 73 jaar.
De instructeurs rijden het tempo van de langzaamste in zijn groep.
Met de dag word er gewisseld wat het beste bij hem of haar past.
 
De oudste instructeur bij motorsportlifestyle is 73 jaar.
De instructeurs rijden het tempo van de langzaamste in zijn groep.
Met de dag word er gewisseld wat het beste bij hem of haar past.
Dan kan je nog een paar jaar vooruit Mario *D
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, heb 4 keer Zandvoort met MSL geboekt in 2021. Er was geen keuze om MSL cup te rijden, dus ik denk volgend seizoen zoiezo niet.
Ik ben er alle dagen tot juli. *O*
De eerste twee in 3b vanwege het weer, daarna alles in vier.

Maddie zei afgelopen jaar ook dat de organisatie van Zandvoort geen wedstrijden wilden via MSL.
 
Terug
Bovenaan Onderaan