zandvoort rijden op moter

aprilia_racer

Die hard MF'er
9 sep 2004
299
4
Wijchen
hallo

ik had even een vraagje ik ben 16 jaar en het zou echt een droom zjn om een keer met een moter te mogen rijden over het circuit van zandvoort.

mijn vraag is of dat dit mogelijk is en zo jah of iemand mij er meer informatie over kan geven of eventueele website's


al vast bedankt
groeten gert-jan
 
Lijkt me sterk, uitgesloten eigenlijk, dat je zonder motorrijbewijs rondjes mag draaien op Zandvoort hoor. Ik denk hier bijvoorbeeld even aan je letsel/schade verzekering, et cetera.
Kijk anders even op http://www.maczandvoort.nl/

En Wijchen? Niet bepaald in de buurt van Zandvoort wel?
 
hallo

ik had even een vraagje ik ben 16 jaar en het zou echt een droom zjn om een keer met een moter te mogen rijden over het circuit van zandvoort.

mijn vraag is of dat dit mogelijk is en zo jah of iemand mij er meer informatie over kan geven of eventueele website's


al vast bedankt
groeten gert-jan

Dan moet je een vriend/kennis/gek zo ver kunnen krijgen dat je op zijn motor mag rijden :o (Als ik er 1 had mocht je wel een rondje hoor)
 
volgens mij is de enige manier om zonder rijbewijs op het circuit te geraken 1 of andere junior cup doen oid, maar das dan wel een echt race seizoen, daar komt ff wat meer bij kijken.

op gewone circuitdagen meot alles legaal zijn. je moet een kopie van je rijbewijs afgeven, contract tekenen (kan niet als minderjarig bent)en de hele kolere zooi waarom ik rijden op NL cicrcuits zo gaar vindt.
 
als je een motor hebt kun je volgens mij gewoon meerijden, dar verzekeringsverhaal is bull, je bent niet verzekerd op het circuit, een rijbwijs hebben ze mij ook nog nooit gevraagd, en ik ken mensen die zonder rijbewijs op verschillende circuits gereden hebben.

Of het verstandig is om als 16-jarige zonder ervaring het circuit op te gaan dat is weer wat anders
 
Terug
Bovenaan Onderaan