Zandvoort vrij rijden ma 30-08

weersverwachting is niet al te best op maandag, vrees dat deze dag in het water ga vallen
 
zo het wordt een zootje kut weer zeg? ik kijk nog wel ff wat ik doe...als smiddags de zon doorbreekt dan kom ik ook wel ff een sessietje mee rijden...

en anders laat ik me kindje lekker thuis staan... :)
al dat water is niet zo goed voor je motor.......he hans? ;) ;) ;)
 
zo het wordt een zootje kut weer zeg? ik kijk nog wel ff wat ik doe...als smiddags de zon doorbreekt dan kom ik ook wel ff een sessietje mee rijden...

en anders laat ik me kindje lekker thuis staan... :)
al dat water is niet zo goed voor je motor.......he hans? ;) ;) ;)

Toch niet bang voor een beetje water ?

@kc:Ik kom maandag ook, dus het weer zal ook wel goed komen.
 
On beverwijk komt de zon voorichtig een beetje achter de wolken vandaan , en het is droog, dus zal het in zandvoort ook wel zo zijn.
Ik hoop het in ieder geval wel voor jullie
 
On beverwijk komt de zon voorichtig een beetje achter de wolken vandaan , en het is droog, dus zal het in zandvoort ook wel zo zijn.
Ik hoop het in ieder geval wel voor jullie
Haarlem is het ook nog droog ;)
en als het zo blijft kom ik misschien piccies maken
 
In het Noorden van Noord Holland regent het niet normaal!
Weet niet welke kant de bui opgaat maar de straat staat hiero blank.
 
Ik lees vaak bij circuitdagen dat mensen gewoon niet opdagen als het regent, hebben die mensen dan nog niet betaald of smijten ze dan gewoon die 125+ euro weg?

Ik heb namelijk ook de 13e weer een circuitdag en heb nog niet betaald, als ik dan niet kom opdagen heb ik ook geen geld weg gesmeten maar komt er dan geen rekening achteraan? :(
 
zo ik ben weer terug en het was nat :( maarrrr toen wij aankwamen werd droog en ik heb met mn PPP-maten toch nog een droge sessie kunnen rijden ,was weer top dus :} ook nog ff met Mossel gesproken, leuk je een keer irl te zien/spreken :)
 
Wil je FF ook een keer in het echt zien :? Ik weet wie je bent maar herken jij mij vraag ik me af...............was er vandaag niet hoor maar ik woon in Den-Haag dus ik was ook een zo'n PPP killer :+
 
Wil je FF ook een keer in het echt zien :? Ik weet wie je bent maar herken jij mij vraag ik me af...............was er vandaag niet hoor maar ik woon in Den-Haag dus ik was ook een zo'n PPP killer :+
:? hmm ik ken de meeste wel van ppp dus denk het wel ;)
edit; ff op je site gekeken en heb je komt wel bekend voor iig :)
 
zo ik ben weer terug en het was nat :( maarrrr toen wij aankwamen werd droog en ik heb met mn PPP-maten toch nog een droge sessie kunnen rijden ,was weer top dus :} ook nog ff met Mossel gesproken, leuk je een keer irl te zien/spreken :)
:^ ook nog een natte sessie meegepakt...iemand moest immers de baan droogrijden *D

@Fast forward: volgens mij heb ik jouw vorig jaar tijdens een ART cursus op Zolder gezien :?
 
zo ik ben weer terug en het was nat :( maarrrr toen wij aankwamen werd droog en ik heb met mn PPP-maten toch nog een droge sessie kunnen rijden ,was weer top dus :} ook nog ff met Mossel gesproken, leuk je een keer irl te zien/spreken :)
Huuuh :? ,ik heb je niet zien rijden Mario.

Wel een paar andere PPP knallers.
Ik heb nog een sessie met hun meegereden in de middag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan