Zandvoort vrij rijden ma 30-08

Karretje

MF'er
22 mei 2003
231
0
Papendrecht
Ik kreeg net bericht van Maudie (van Motorsportlifestyle) dat er op 30 augustus naast de CMT trainingen ruimte is voor een tweetal groepen vrij rijden. En wel voor de lekkere prijs van € 100. Circuitervaring vereist. Dus geen probleem voor ZAC'ers

Inschrijven op motorsportlifestyle.nl o.v.v. vrij rijden 30-08

Wie heeft er nog meer zin?

Karretje
# 420
 
Ik heb er wel zin in maar ben dan net terug uit Alés..... Bovendien is het precies op m'n verjaardag ;) Hmmm, is wel een leuk cadeautje :)
 
Hmmm, is in mijn vakantie dus heb al vrij, is echter wel 2 dagen voor ik op het vliegtuig stap, zul je net zien dat er dan wat gebeurd. :?

Ik denk er nog ff over na, 100 euro is wel een mooie prijs. :)
 
Heb mij reeds [weer] ingeschreven. Net een berichtje terug gehad van Maudi. Alleen ben ingedeeld in groep IV. Moet III zijn. Even laten veranderen. Maar zie jullie daar wel. :]
 
Om ook nog ff on-topic te blijven, ik kom ook 30 augustus ;)

Kon je het weer niet laten? Ik heb zo het idee dat jij vaker dan een GP-rijder het circuit rondgaat.....


1200 KM? Jezus, da's lekker dichtbij! Combineren jullie dat meteen met een vakantie? In ieder geval heel veel plezier gewenst!
 
Ik kreeg net bericht van Maudie (van Motorsportlifestyle) dat er op 30 augustus naast de CMT trainingen ruimte is voor een tweetal groepen vrij rijden. En wel voor de lekkere prijs van € 100. Circuitervaring vereist. Dus geen probleem voor ZAC'ers

Inschrijven op motorsportlifestyle.nl o.v.v. vrij rijden 30-08

Wie heeft er nog meer zin?

Karretje
# 420

Ik heb ook gebeld, maar kost mij 145 euro, hoe kan dat???
 
Terug
Bovenaan Onderaan