zandvoort

tuurlijk niet maar dan ga je toch op zaterdag studeren of zo of een andere keer :} HALEE :}

Ok, ga ik nog een stapje verder...

Heb er gewoon 1 km vandaan een uur op me reet gezeten en ben er niet eens langsgeweest ;)
Ach, genoeg auto\'s en motoren gezien in die lange lange files (waar je langs rijdt }) }) )
 
nou dan moet je straks maar een keer kijken op de site als hij af is naar de filmpjes en de foto\'s
dat was echt :} VIEL NICE HE :} ik zou zeggen je hebt echt iets gemist maar als je niet wil komen moet je zelf weten aan jou de keus maar je kunt toch met de motor tussen de files door :] maar ook dat moet je zelf weten :} HALEE :}
 
ben je ook in de pit box geweest van lex joon toen ze stonden te proefdraaien \ '( dat sloeg wel aan op je ogen die methanol maar wel leuk om mee naar je werk te rijden ofzo :}
 
ja en in 5,8 seconde aan de 400 KM/H slik :?
trouwens een Hayabusa is niet zo snel als ik dacht want zondag liep patrick toch aardig in op een Hayabusa met een achtervork van een meter en van patrick kwam iedere keer omhoog :] maar er komt nou weer iets nieuws uit de race stal bij biggelaar performance een speciale sprint fiets en die wordt pas snel }) :} :} :} :} :} :} :} :} :} HALEE :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
ja en in 5,8 seconde aan de 400 KM/H slik :?
trouwens een Hayabusa is niet zo snel als ik dacht want zondag liep patrick toch aardig in op een Hayabusa met een achtervork van een meter en van patrick kwam iedere keer omhoog :] maar er komt nou weer iets nieuws uit de race stal bij biggelaar performance een speciale sprint fiets en die wordt pas snel }) :} :} :} :} :} :} :} :} :} HALEE :} :} :} :} :} :} :} :} :}
he halleke ,ho gag ut ,mejou alles goe ??
wel gaaf weer zo`n maffe freak op het forum er bij ,maar ff iets minder alle en viel nice ,ok
anders morgen tiktitk he ,de witte wel .ga de ge mar een monoke vur u egge bouwe, ,ma erst ff werke
 
Zandvoort was retegaaf.....alleen jammer dat die knuppels in die amerikaan met vlammen en die groene civic de zooi moesten verpesten aan het einde.

Was tot aan het eind gebleven omdat ik die Lex nog wel een keer wou zien racen in dat ding van em.....
 
Laatst bewerkt:
he halleke ,ho gag ut ,mejou alles goe ??
wel gaaf weer zo`n maffe freak op het forum er bij ,maar ff iets minder alle en viel nice ,ok
anders morgen tiktitk he ,de witte wel .ga de ge mar een monoke vur u egge bouwe, ,ma erst ff werke
Moet je je personeel hier ook al in de gaten houden :?
 
Eigenlijk vond ik het KLOTE.

Was niet in de gelegenheid op de hele dag te komen, maar ben geweest van 12.30 tot 16.00 en heb geen een drag race gezien, gelukkig wel de Top Fuels, maar dat was maar 5 min, verder alleen die domme achteruit races.
En toen 1 1/2 uur wachten op het sprinten, maar helaas duurde dat voor mij veels te lang, dus ben toen maar weg gegaan.

En terwijl op hun site toch duidelijk stond dat er s\'middags gesprint zou worden.

En ik was verdomme ook net te laat om Redbull in actie te zien.
 
Dit hebben jullie gemist !

misc.php
misc.php
 
Terug
Bovenaan Onderaan