Zaterdag 12 April Promotor Suzuki Demodag!!!

ZENGERMAN

MF'er
20 jul 2007
33
0
Reusel
A.s. zaterdag ga ik naar de suzuki demodag op het ANWB testcircuit in Lelystad.
Weet iemand misschien of daar een geluidslimiet is of dat daar niet heen wordt gekeken (geluisterd)? Mijn Z1000 maakt namelijk iets te veel herrie en anders zal ik mijn originele uitlaten erop moeten zetten. Ik hoor het wel.

Mzzzls ZENGERMAN.
 
A.s. zaterdag ga ik naar de suzuki demodag op het ANWB testcircuit in Lelystad.
Weet iemand misschien of daar een geluidslimiet is of dat daar niet heen wordt gekeken (geluisterd)? Mijn Z1000 maakt namelijk iets te veel herrie en anders zal ik mijn originele uitlaten erop moeten zetten. Ik hoor het wel.

Mzzzls ZENGERMAN.
Bij de Triumph motordag niet...
Was geen politie te vinden.. So no worries no worries. :]
 
Oké maar het is dus niet dat je dan niet het circuit op mag want als ik op Zolder ga rijden mag ik mijn open uitlaten er niet op laten zitten want daar worden wel metingen gedaan en als je dan teveel db's hebt kan je de baan verlaten.
 
Oké maar het is dus niet dat je dan niet het circuit op mag want als ik op Zolder ga rijden mag ik mijn open uitlaten er niet op laten zitten want daar worden wel metingen gedaan en als je dan teveel db's hebt kan je de baan verlaten.
Als het goed is ga je op een motor van hun toch? Niet op die van je eigen.
 
ik ga ook, ga gewoon met mijn open uitlaat wordt volgens mij niet echt op gecontroleerd.
 
Nou ik heb er voor de zekerheid mijn DB-Killers maar in gezet dus maar hopen dat het meevalt. Nu nog hopen op goed weer en dan zal het allemaal wel goedkomen.
Voor degene die zaterdag gaan, tot zaterdag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan