Zaterdag 13 Oktober - Evaluatie

Auke, als alles (zeg maar alles, alles, ALLES!) meezit doe ik morgen mijn eerste kniedown.

ik las dat je ook nog geen kniepads hebt.
heb je dan gewoon je broek aan de grond gezet en zoja kan dat meteen kwaad of kun je dat enkele keren doen zonder de broek al teveel te beschadigen? (bij mij textielbroek)
 
Hi all,

Was zeker de moeite waard deze dag. Ook al zat ik dan bij WheelieKing achterop. We hebben denk ik iedereen toch met zijn 2\'en een beetje kunnen entertainen *D

En zekers klote van het voorval met de hierboven genoemde heren.

De foto\'s en filmpjes zie ik vanzelf wel gepost worden..

Wanneer iemand een foto/filmpje heeft van WheelieKing en mij op 1 bike, POSTEN KRENG!!! :P
 
Auke, als alles (zeg maar alles, alles, ALLES!) meezit doe ik morgen mijn eerste kniedown.

ik las dat je ook nog geen kniepads hebt.
heb je dan gewoon je broek aan de grond gezet en zoja kan dat meteen kwaad of kun je dat enkele keren doen zonder de broek al teveel te beschadigen? (bij mij textielbroek)

Ik heb wel een leren broek en die is om de knie wat lossig. Daar slijt je niet zo snel doorheen. Hoe dat met een textielbroek gaat weet ik niet. Ik denk dat je er dan snel doorheen bent. Het doet geen pijn of zo hoor. Haal je schoen maar een erg licht over het asfalt. Zo voelt het dus ;)
 
Ondanks het voorval van mijn wederhelft (was ff schrikken), vond ik het een ontzettend leuke dag. Erg leuk zo met achttien mensen van het forum rond te rijden, eten en stunts te kijken, filmen en kneedowns te oefenen.
Bedankt voor alle tips die ik (en CBRgirl) heb gekregen van jullie!! Het gaat al erg goed en ik kan niet wachten om ook m\'n knie aan de grond te voelen, Moet een lekker gevoel zijn schijnt....maar moet wel eerst even kneepads kopen.... *D ... of een nieuwe broek :9

Zulke dagen moeten we zeker vaker gaan doen, hopen dat er nog zo\'n mooi weekend komt :}
 
klote, klote, klote, klote, klote, klote, klote!!

Ik had graag mee willen gaan, maar kon vandaag niet zo vroeg gaan rijden (ontzettend brak van gisteren en moest nog een aantal dingen regelen). Ik heb vandaag zelf lekker gereden met mijn vriendin en ze is zelf ook nog op de motor geklommen (industrieterreintje).

Komen jullie morgen nog richting amsterdam???
 
Ondanks het voorval van mijn wederhelft (was ff schrikken), vond ik het een ontzettend leuke dag. Erg leuk zo met achttien mensen van het forum rond te rijden, eten en stunts te kijken, filmen en kneedowns te oefenen.
Bedankt voor alle tips die ik (en CBRgirl) heb gekregen van jullie!! Het gaat al erg goed en ik kan niet wachten om ook m\'n knie aan de grond te voelen, Moet een lekker gevoel zijn schijnt....maar moet wel eerst even kneepads kopen.... *D ... of een nieuwe broek :9

Zulke dagen moeten we zeker vaker gaan doen, hopen dat er nog zo\'n mooi weekend komt :}
Jammer dat je niet wou ruilen met mijn FZR400 ;( ;)
 
klote, klote, klote, klote, klote, klote, klote!!

Ik had graag mee willen gaan, maar kon vandaag niet zo vroeg gaan rijden (ontzettend brak van gisteren en moest nog een aantal dingen regelen). Ik heb vandaag zelf lekker gereden met mijn vriendin en ze is zelf ook nog op de motor geklommen (industrieterreintje).

Komen jullie morgen nog richting amsterdam???
Verkeerd account ;)
 
Eeeuh, even voor de goede order, ik WKJ zat vandaag achterop, dus die wheelie met Maximum is WheelieKing en niet WKJ :j
 
Eeeuh, even voor de goede order, ik WKJ zat vandaag achterop, dus die wheelie met Maximum is WheelieKing en niet WKJ :j
Klachten bij unstable! :P

alle filmpjes (courtesy of unstable) staan ook online.. wat kleiner gemaakt en nutteloze stukken weggeknipt.
 
Laatst bewerkt:
alle pics die\'k heb staan online.

ik mis trouwens wel:

DSC00600.jpg t/m DSC00611.jpg,
DSC00623.jpg,
DSC00633.jpg en
DSC00637.jpg
Stonden geen van allen op die inet-sollutions site.
 
deze hebbik ook nog...erg leuk

yam-r1-01-bikepics-11246.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan