Zaterdag 13 Oktober - Evaluatie

2 met digicam? DeGroteMuis zeker ook?

DeGroteMuis, kom op met die foto\'s!! :)
Mijn fotoaandeel blijft erg beperkt... acht om precies te zijn... Allemaal genomen op het industrieterrein... Voor de rest gewoon lol gemaakt & genoten (en erg geschrokken van de R1 rijders met minder geluk...)

Maar effe een mini-page van gemaakt met ACDSee, net als No Mercy :)

Klik http://members1.chello.nl/~f.vanos/biking/page_01.htm (hier) voor de foto\'s
 
waar blijven jullie dan met je posts??....twas zekers niet bedoeld om te katten hoor....maar mijn opmerking zou wel verklaren waarom het zolang duurde...en er waren wel degelijk 2 mensen met een analoge...alleen wie dat waren weet ik zo ff niet. dus :)
 
Zoiets als vandaag is zeker voor herhaling vatbaar (behalve het valpartijtje). Ik denk er toch nog eens over om een R1 *D aan te schaffen :) !

PS: De foto van \'t Klaverblad (die ik neem) is erg gaaf :9~

Maas
 
waar blijven jullie dan met je posts??....twas zekers niet bedoeld om te katten hoor....maar mijn opmerking zou wel verklaren waarom het zolang duurde...en er waren wel degelijk 2 mensen met een analoge...alleen wie dat waren weet ik zo ff niet. dus :)
Weet dat je het lief bedoelde, vandaar ook de ;)
En vergeet niet: ik moest nog he-le-maal naar Nijmegen op dat oude apparaat van me, dus dat duurt wel effe :P

Nu effe serieus: Wat gegeten, fiets i/d schuur gepropt, gehoord dat ik morgen niet voor drieën weg kan \ '( en achter de computer gesprongen om de foto\'s te bekijken & te uploaden...
Chello upload: ruim 30 min voor 2,5 meg :( Gaat belachelijk traag...

Het was iig een geslaagd dagje, dat zeker voor herhaling vatbaar is (op de dingen die R1no, Maximum en jou overkomen zijn na...)
 
Jep..zeker voor herhaling vatbaar...en Muis...waar blijve de foto\'s? En scarface....ik wil filmpjessssssss.....en die andere cam...wie was dat?
 
Hmm
waar heb je de rest verstopt Muis? je moet er meer gehad hebben dan dat...ik sta er maar 1 x op :P wel 1 x goed...wheelyking op mn achterwiel inhalend :P
 
Jups, WheelieKing zet hem wat rechter overeind en die van Max wat langer, dus:

WK, ff schakelen de volgende keer ;)
Maximum, ff hoger dat ding })

Het word dus tijd dat mijn bike klaar is, dan zie je de combinatie van deze 2 wheelie goden :j
 
Zoiets als vandaag is zeker voor herhaling vatbaar (behalve het valpartijtje). Ik denk er toch nog eens over om een R1 *D aan te schaffen :) !

PS: De foto van \'t Klaverblad (die ik neem) is erg gaaf :9~

Maas

Sorry Maas, maar ik kan jou even niet plaatsen, wie ben je, welke motor heb je of wijs je zelf even op een van de foto\'s aan.

Bij voorbaat dank :P
 
Sorry Maas, maar ik kan jou even niet plaatsen, wie ben je, welke motor heb je of wijs je zelf even op een van de foto\'s aan.

Bij voorbaat dank :P
Ik wou het niet zeggen maar ik had hetzelfde, komt mij ook ff niet bekend voor... ;)
 
Was inderdaad ontzettend gaaf vandaag..

Ik moet de film nog ff omzetten naar de compu, moet op het werk gebeuren. Dus helaas nog ff geduld Max, maar je staat er goed op! :)

Lijkt op de film alleen wel of ik gisteren vet aan de drank geweest ben, maar ach :P

Ik ga de komende tijd nog ff flink oefenen (ook de bochten) en dan moeten we maar eens weer een keer afspreken. En WK, dan ga ik wel achter je aan over het klaverblad. Show me the way :}

;)
 
Laat eenieder zn eigen conclusies trekken over wie heeft gewonnen aan de hand van de filmpjes :)

enne Maas=vriend cbrgirl en reed op witte blade...
 
Jongens ik heb http://www.zbcom.nl/jessica/ (<b>HIER</b>) wat foto\'s & filmpjes neergezet.

Bekijk ze vlug want ze blijven er niet zolang staan (staan nu op de server van m\'n baas)

Misschien wil Poohbeer ze hosten *D
 
R6yes leuke foto\'s & filmpjes!!
En zou je mij een email willen sturen (zie namelijk geen emailadres van je staan). Dat zou wel eens makkelijk kunnen zijn.
 
Inderdaad leuke foto\'s R6yes. Heb nu tenminste ook een filmpje online waarbij ik op het achterwiel lang jullie kwam rijden (Mov00018).

Ik hoop dat de film van No Mercy en Scarface snel online komt. Op de film van No Merci staan o.a. een aantal goede wheelies bij van R1no, Unstable, Max en mij, een goed gefilmd stoppie van Max, een lange wheelie van mij met wKJ achterop en een mooie wheelie waarbij Max en ik naast elkaar langs het publiek komen razen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan