Zaterdag 13 Oktober - Evaluatie

Morgen hoop ik meer te weten? Bonus - watte :? volgens mij krijg ik geen Bonus omdat ik onderuit gegaan ben hoor :+

Moet het nog ff uitzoeken :z
Volgens mij word ik hier in het O-tje genomen, maar goed van vertrouwen als ik ben:

Bonus-malus bescherming is handig.
Als je een keer crasht, verlies je niet meteen je no-claim... (met andere wooorden, je blijft hetzelfde betalen voor je verzekering, ipv meer... :)

Bonus voor het onderuit gaan... Idee :P
Was iig wel de meest spectaculaire stunt van zaterdag... (Ik, als bikertje vlak achter je, schrok iig flink)... Stuntbonus? :+

[edit]
Natuurlijk, de andere stunts waren uitermate goed, maar deze bezorgde de toeschouwer toch écht hartkloppingen... Al moet ik zeggen da\'k die andere toch fijner vond om naar te kijken...
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Doe maar divx ja...en lekker hoge kwaliteit...hoge resolutie, dan maar 5 min langer dloaden, maar niet dat ik een beeldje van 50 bij 50 pixels op mn scherm heb...
danku :)


Een fatsoenlijk gemaakte divx hoeft niet eenbs een hoge resolutie te hebben!

Geluid doe je in VBR mp3 aan minstens 120Kbps tot 320Kbps ofzo.
Divx video doe je in 2 passes.. volg de www.doom9.org nandub SBC guide maar.
Dan moet je niet kiezen tussen low en highmotion.. je doet gewoon beide!
 
Volgens mij word ik hier in het O-tje genomen, maar goed van vertrouwen als ik ben:

Bonus-malus bescherming is handig.
Als je een keer crasht, verlies je niet meteen je no-claim... (met andere wooorden, je blijft hetzelfde betalen voor je verzekering, ipv meer... :)

Bonus voor het onderuit gaan... Idee :P
Was iig wel de meest spectaculaire stunt van zaterdag... (Ik, als bikertje vlak achter je, schrok iig flink)... Stuntbonus? :+

[edit]
Natuurlijk, de andere stunts waren uitermate goed, maar deze bezorgde de toeschouwer toch écht hartkloppingen... Al moet ik zeggen da\'k die andere toch fijner vond om naar te kijken...
[/edit]

Ik heb dus geen Bonus-Malus bescherming :(

Ben blij dat jij mijn stunt leuk vond GroteMuis, Ik kan natuurlijk niet tippen aan de kunsten van Maximum en Wheelieking dus moest wat ander verzinnen :+
 
Da\'s weer minder...
Maar het blijft tenminste goedkoper dan dat het zou zijn als je geen allrisks had...

En het verminderde gewicht a/d voorkant was wel goed voor je wheeliekunsten... Ging toch zeker niet beroerd, voor een beginnend wheelier... :)
 
Ja R1no je komt ook even lekker op het klaverblad langs beeld met vonkjes onder je knie :]

ik ga van de week :? ook even dan op http://www.doom9.org/sbc_main.htm :} kijken
en de proggies rippen..voor het omzetten van filmpie.

Wil de volgende keer niet weer het hele forum over me heen hebben met de vraag
:9~ WAAR BLIJF DIE FILM :9~
 
Laatst bewerkt:
Wahahaha
Alsof jij het zo erg vind dattie total loss is...kan je nou weer een nieuwe bestellen :9 En het wordt nog snel geregeld ook...nou...ik zou dr niet moeilijk over doen...
Maaruh...we hebben wel met een total loss fiets lopen wheelyen en stoppies maken ed. :) LOL
 
Nieuwe uitzoeken roels, gelijk de Suzuki gsx-r 750 nemen :) Hou je geld over ook nog :)
 
Zit zwaar te denken aan de nieuwe R1, maar die komt pas in Februari :(
Of een Soes R 1000, maar die is niet mooi :(
Of een 996, maar die is te duur :(

Keuzes, keuzes })
 
Zit zwaar te denken aan de nieuwe R1, maar die komt pas in Februari :(
Of een Soes R 1000, maar die is niet mooi :(
Of een 996, maar die is te duur :(

Keuzes, keuzes })
Ik voel met je mee.... :P
Maar als de nieuwe R1 je wat lijkt, kan je deze toch gewoon ff met een grote strik erom klaar laten zetten volgend weekend? Gezellie, in Scheveningen de nieuwe ophalen :+
Rij je trouwens door i/d winter? Zoniet, dan zal februari niet veel problemen opleveren.... Eerst nog een paar weken wachten op uitkering, dan is het al november... :)

Tip v/d Muis: Als een fiets je bevalt en je toch wat moeite hebt met kiezen (4 fietsen in een jaar????), blijf dan bij die fiets....

Ook handiger met je naampje... R1no wordt 996no of GSX-R1000no? Klinkt R1no toch beter.... 8-)
 
R1no, zet ff een piccie neer...

Ik heb misschien interesse in een R1 met schade...heb al bij Maximum uitgevraagd...ben benieuwd hoe erg die van jou eraan toe is :)

Dus laat het me ff weten!
 
R1no, zet ff een piccie neer...

Ik heb misschien interesse in een R1 met schade...heb al bij Maximum uitgevraagd...ben benieuwd hoe erg die van jou eraan toe is :)

Dus laat het me ff weten!

Ik maak morgen ff een totaal piccie voor je.
Totale schade is geschat op 16.000
De bout waarop het zijpaneel vastzit is verbogen en daarom is\'tie total loss, is niet meer mooi te krijgen. Hij staat bij Safe Veenendaal dus je kan daar ff gaan kijken en bieden.
 
He R1No,

Als je weer naar Safe Venedaal gaat, moet je ze ff aan het werk schoppen aan die Blauw/Witte gsx-r die daar staat :) THAT\'S MINE!!! :(
 
Hee Scarface en No Merci. Kunnen jullie mij eens een update geven over de films die er afgelopen zaterdag zijn gemaakt?
Ben erg benieuwd hoever jullie zijn met digitaliseren.
Heb zin om eens een goed filmpje van mezlef te hebben tijdens het :]
 
R1no, zet ff een piccie neer...

Ik heb misschien interesse in een R1 met schade...heb al bij Maximum uitgevraagd...ben benieuwd hoe erg die van jou eraan toe is :)

Dus laat het me ff weten!

Dit is dus waarom hij waarschijnlijk (nog ff afwachten wat er geboden wordt) total loss is :

schade.jpg


Deze is voor Poohbeer

Deze vindt wKJ wel leuk denk ik
 
Wat moet dat ding zo nog kosten r1no?
Lijkt me nog prachtig fietsje.. alleen de kuip krijg je niemeer vastgemaakt maar daar valt vast wel een mouw aan te passen toch?
 
En de film van de helmcam...wel bruut :} en explosief einde, veel schade maar wel super filmmateriaal.

Sorry Maximum Rico })
 
Hee R1no, ik ben vandaag met WKJ bij Safe geweest en zag je motor nog staan. Wel veel schade he... Zonde van de motor.

Zag inderdaad ook de kuipen van WKJ ernaast hahahaha.
 
Hee Scarface en No Merci. Kunnen jullie mij eens een update geven over de films die er afgelopen zaterdag zijn gemaakt?
Ben erg benieuwd hoever jullie zijn met digitaliseren.
Heb zin om eens een goed filmpje van mezlef te hebben tijdens het :]

Ik had de film moeten capturen op m\'n werk, is niet gelukt vorige week. Zou ik het volgende week kunnen doen, alleen werk ik op een school en heb ik de komende week vakantie.

Ik heb dus een andere oplossing gezocht, ik heb zelf maar een Miro DC10 kaart gekocht, deze is nu in de vertrouwde handen van de PTT *kuch*.
Ik hoop \'m begin volgende week te hebben en dan zie je de film ook GELIJK!
 
Terug
Bovenaan Onderaan