Zaterdag 13 Oktober (Stunt afspraak)_

Goed nieuws :)

Ik ga wel mee, ik ga achterop bij WheelieKing... :j

Vanavond hebben we nog even snel een trick geprobeert in het donker, wordt lachen morgen.. *D

Cya morgen gasten...

Je kunt ons herkennen aan 2 gasten in een rood pak met Doohan replica, en 1 JA 1 zwart/rode/zilver Soez 750 :}
 
Kom eens snel met filmjes en foto\'s :) .

Vandaag ook weer even geoefend. Rondje Zeeland en natuurlijk de PPP, verliet bij Delft alleen de bocht een keer omdat ik me de tering schrok toen mijn laars de grond raakte. Bermvlucht is toch lastig met al die gaten in het gras :) .
 
Zo, ik ben weer heelhuids terug, de filmpjes en foto\'s komen zometeen ongetwijfeld, ik kan wel zeggen dat het ERG KOEL was, heerlijk uitgeleefd.

De wheelies en stoppies van Maximum en WheelyKing uitgebreid bekeken, en het is inderdaad waar, ze mogen zich beide Wheely Koningen noemen. :} :} :}

Alleen jammer dat we een ongelukje hadden, R1no die achterop Maximum reed. Veel schade bij R1no... :(
 
JoKing en ik (beide nog niet erg veel ervaring) hebben ons ook behoorlijk uitgeleefd op de klaverbladen, beide gingen we platter en harder dan ooit te voren.

Mijn achterband aan de rechterkant helemaal gebruikt, glimrand is pleite. 8-) (Rev is daar best trots op ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan