Zaterdag 13 Oktober (Stunt afspraak)_

WKA

MF'er
5 okt 2001
243
0
Nunspeet
Okay,

a.s. zaterdag ochtend om 10 uur ben ik met een kameraad van me aanwezig bij de McDonalds op de A28 (Strand Horst).
Deze McDonalds ligt vlak voor Harderwijk km paaltje 46,8 (dacht afrit 11).

Bedoeling is dat we wat MF gezichten leren kennen en dat we eens gaan kijken wat we allemaal op de motor kunnen en tips uitwisselen.

Iedereen die het leuk vind om mee te komen is van harte welkom. Je hoeft niet perse te stunten, kijken/filmen mag ook.

Laat hieronder aub even weten of je komt, wie je meeneemt en wat voor motor je hebt (incl de kleur) dan kunnen we je namelijk herkennen. Laat ook even weten of je een camera meeneemt.

Ik ben zelf te herkennen op een rood/zilver/zwarte GSXR 750 en waarschijnlijk rijd mijn kameraad ook mee met zijn blauw/witte GSXR 750.
 
Ik ben er waarschijnlijk ook...komt F@zertje ook met zn mooie cam? :) dan isset echt leuk...wil nou eindelijk es iemand erbij hebben die een goeie camera heeft die echt kan filmen...een beetje normaal formaat, normale kwaliteit...
 
Ik ben er waarschijnlijk ook...komt F@zertje ook met zn mooie cam? :) dan isset echt leuk...wil nou eindelijk es iemand erbij hebben die een goeie camera heeft die echt kan filmen...een beetje normaal formaat, normale kwaliteit...
R6yes zegt : SHUTUP :+
 
werken jullie samen dan? op kantoor?, of praat je nu voor haar? (terwijl ze dat niet weet, schaam je) :)

heeje, en wat dan met die afsrpaak bij RedBullman R1no? of is dat zondags??

Ze heeft mij toestemming gegeven om voor haar op te komen ;)
Anyway, bij RedBull is Zondag om 11 uur, hij moet werken zaterdag \ '(
 
kan iemand mij een wegbeschrijving geven?
als het niet te ver is kom ik ook af.
misschien kunnen jullie me dan leren kneedownen!
en mijn wheelies kunnen ook wel wat beter
 
kan iemand mij een wegbeschrijving geven?
als het niet te ver is kom ik ook af.
misschien kunnen jullie me dan leren kneedownen!
en mijn wheelies kunnen ook wel wat beter

Neem aan dat je uit de richting van Antwerpen komt. Nou dan is het heel makkelijk, A27 volgen todat je bordjes A28 richting Amersfoort/Harderwijk/Zwolle bij utrecht tegenkomt, zo\'n 3.5 uur rijden den\'k voor jou :+
 
natuurlijk kunnen we je op het klaverblad Hoevelaken uitleggen hoe je een kneedown moet doen. Als je een beetje lef hebt moet je eerste kneedown wel lukken.

Hoe je vanuit belgie moet rijden weet ik niet helemaal. Als je vanuit Antwerpen komt is het volgens mij het handigst om op de snelweg via Gorrinchem naar Utrecht te rijden. Bij Utrecht zorg je dat je richting Amersfoort rijdt. Dit kan via de A27/A1 en de A28. Daarna richting zwolle aanhouden. Ik zou via de A28 gaan want daar staan geen flitspalen (soms wel politie auto met flitser) en het is iets korter. Als je op de A28 zit moet je gewoon blijven rijden totdat je Strand Horst ziet staan (km paaltje 46,8).
 
ok...dan kom ik zaterdag ook...alleen wel ietsje later, zal om en nabij de 12uur worden, ietsje vroeger misschien, maar hooguit een half uurtje..
 
Ik ben erbij, zoals in vorige post al gezegd :)
Rij waarschijnlijk met R1no & R6yes mee (is gezellie :) ) R1no & R6yes: Hoe rijden jullie en hoe laat gaan jullie? Kunnen we onderweg ergens afspreken :)
Nog niets van Daniel Leenders gehoord per mail... Ga er wel vanuit dat Daniel hierbij wil zijn...
Dus als alles volgens plan gaat:
1 R1 (blauw, R1no)
1 R6 (blauw, R6yes)
2 ZX-6R (groen, Daniel en ik)
 
Ik ga misschien mee zaterdag.Moet nog ff kijken of ik niet hoef te werken.Hoelang en hoe ver is dat trouwens rijden :? En met wie en hoe laat spreken we af GroteMuis ???
 
Ik ga misschien mee zaterdag.Moet nog ff kijken of ik niet hoef te werken.Hoelang en hoe ver is dat trouwens rijden :? En met wie en hoe laat spreken we af GroteMuis ???
Zaterdag 10.00 uur bij de Mac langs de A28...
Rond 8.30 weg, gok ik... Onderweg afspreken met R1no & R6yes... Zie eerder dit topic voor namen wie er allemaal komt :)
 
R1no heeft me overgehaald. Ik kom zaterdag ook even kijken.

Aaangezien ik dit weekend in Friesland zit, moet ik uit Drachten komen. Zijn er meer mensen die uit die buurt komen?
 
Ik kom ook,lijkt mij erg interessant het enige wat ik goed kan ,alsof dat moeilijk is, is mijn achterband oproken is inmiddels redelijk vierkant heb een R1 (blauw), rood,zwart pak, geen camera
:]
 
Ik ben erbij, zoals in vorige post al gezegd :)
Rij waarschijnlijk met R1no & R6yes mee (is gezellie :) ) R1no & R6yes: Hoe rijden jullie en hoe laat gaan jullie? Kunnen we onderweg ergens afspreken :)
Nog niets van Daniel Leenders gehoord per mail... Ga er wel vanuit dat Daniel hierbij wil zijn...
Dus als alles volgens plan gaat:
1 R1 (blauw, R1no)
1 R6 (blauw, R6yes)
2 ZX-6R (groen, Daniel en ik)

Is zeker Gezelie, ik bel je vrijdag dan spreken we wat af OK :D
 
Dus dat wordt voor mij vroeg op staan.Maar het zal denk wel de moeite waard zijn om die stunts te zien :) Heb er nu al zin in.We spreken nog wel een preciese tijd af GroteMuis.
 
Ik moet toch zaterdag naar A\'foort (vanuit Emmen) dus als ik op tijd ben, hop ik ff gezellig langs. Je kan mij herkennen aan rood/witte cbr600 en grijs/rood mqp pak.
 
Damm, ik kan zaterdag niet mee, |( ;(

Heb vandaag Safe gebeld maar ik kan de motor niet ophalen voor zaterdag, expert heeft nog geen goedkeuring gegeven voor de schade... damm AAGH

Ik baal er wel vet van, we hadden een paar leuke truuks verzonnen met WheelieKing.... })

Ik ga wel even mee met de auto naar de Mc Donalds om 10 uur... wil die clan wel eens even bij elkaar zien...

Maar me tricks zal ik bewaren voor een volgende keer, ook is mijn motor dan in het bezit van een dynokitje want die laat ik er nu gelijk opzetten, ik ben het gestuiterbal zat in mijn 2de versnelling om dat ding omhoog te krijgen, en ik heb geen zin om me koppeling te gebruiken bij een wheelie, ik vertik het.. 8-)

Ons bedrijf heeft een nieuwe kalender voor 2002, staat er een R1 in, aaaaaaagh, volgende keer neem ik me Soez mee en mag dat wijf daarop poseren... :9
 
ik had graag meegegaan maar het is mij toch te ver, misschien een andere keer

ik overweeg om zondag te gaan, als het dan droog is tenminste + het is al wat dichter
 
Super!!! Tot nu toe zijn we dus met 11 man (WheelieKing, R1no, R6yes, maximum, johnv, Unstable, DeGroteMuis, joKing, R1onald, Daniel Leenders en Marc-oh).

Is R1no de enige met een camera? Ik heb zelf helaas nog geen camera :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan