Zaterdag 14 april BMW toer-en pannenkoekenmeeting

...ach..., zo hebben we allemaal wat... :/

...vroeger toen ik nog een ventje was, had ik een uitermate stevige, en volle donkerbruine haardos...



...en uiteraard zie ik mijzelf alleen van de voorkant in de spiegel..., en als ik mijzelf dan zo zie op een foto, dan schrik ik er elke keer weer van wat voor kalende giechel ik eigenlijk heb tegenwoordig...

...tuurlijk voel ik het tochten op het bolletje..., maar dat het inmiddels zo mega doorzichtig is..., daar kijk ik van op... B|

aahhh, daarom heb je het bolletje weggedaan.

maarre je had toch ook je vizier dicht kunnen doen ?

Overigens ben ik ook deel 1 aan het uploodsen .....
duuRT wel ff een filmpje van 35 min. uploodsen op joetjoep.
 
Laatst bewerkt:
...aha..., Bulstronk is dus een fictief figuur uit 1 van de boeken van Roald Dahl...

...toen mijn gezichtvermogen vroeger een stuk beter was dan nu (en Internet nog niet bestond...) las ik vrij regelmatig boeken van Dahl...

...geweldige schrijver vond ik dat toen...




...maar ja..., later vond ik de boeken van Heere Heersma ook leuk...
...en tegenwoordig ben ik al blij als ik de MOTOR nog een beetje doorblader... :/
 
Laatst bewerkt:
RTbeRT over jeugdige kaalheid...:

gewoon scheren, dan lijkt het alsof jouw kaal-zijn een keuze is :}

...als je met een glad bolletje wilt rond lopen, dan heb je een rond bolletje nodig vind ik...

...en zo langzamerhand neemt het lichaam rond de navel wel die ronde vorm aan, maar het hoofd ik kwestie blijft iets puntig...




...en een 'puntige' kale bats vind ik niet smoelen...

...alsof je dan tegen een 'rugby-bal met ogen' aan zit te gleuren...




...ja, ja ik weet het..., zolang ze er dan niet tegen aan trappen is er nix aan de hand...
...maar toch... :/
 
...heb de filmbeelden van broeder Ootje us even op mijn gemakje zitten te bestuderen, want het zit de RoLoo-baas toch niet lekker ; dat van die kapriolen...

...ben ik dan echt zo'n soort van gevaar op de weg, denk ik dan...
...ben ik dan echt zo'n soort van thrill-seeker...

...in beide gevallen denk ik zelluf van niet ; maar..., het bewijs is nu daar... *O*




...en beste vrienden..., tis allemaal gezichtsbedrog... :Y
...jawel ; dat is het !...

...combinatie van hellingshoeken, en dat kan ons bovenkameRTje schijnbaar moeilijk verwerken...



...want dit (plaatje klik = plaatje groot) zag de Oot-rijder voor zich gebeuren :


mwha..., lijkt inderdaad alsof de koffers met gemak de grond raken



...maar..., als je het beeld gewoon rechtop zet, dan lijkt het gelijk stukken minder spannend...


...nou..., geen centje pijn toch..., gewoon bochtje om, en weer gasgeven...


... :W ...
 
Laatst bewerkt:
Jakima-Easy-Plus.jpg

Vanaf week 20 geleverd 2 fietsen. Dus mensen geef ons de ruimte op de dijk. *O*
We scharen ons na week 20 tot de grijze massa. Met van die racefietsen de dijken onveilig maken. :+
 
Mooie beelden, Bart, mooier van kwaliteit dan die van mij vind ik persoonlijk! |(


Het lijkt wel of jouw diafragma iets verder openstaat, mijn wolkenluchten zijn wat dramatischer maar daar maak ik het filmpje natuurlijk niet voor.... :N


Wat voor cameraatje is dat, ik wil misschien deze aanschaffen voor onze motorvakantie begin juni naar belgie, frankrijk, zwitserland, italie, oostenrijk, duitsland..... *O*



mvgr, beRT
 
...filmpje(s) van Bart gewoon kijken op full-screen, en dan op 1020 van die dingen...
...best strakke beeldkwaliteit dan ; alleen..., die brommer van de Ootbaas klinkt bij tijd en wijle behoorlijk bassig...

...beetje Harley diep, zeg maar...
...als een Harley met een boxer... :/



...oh ja ; en die laatste hebben bestaan...
...die Harley's met een boxerblok tussen de gebogen framebuizen... :Y
 
Laatst bewerkt:
en daar is deeltje 4 alweer.....






en deeltje 5....








en deeltje 6......







en deeltje 7.....







en als laatste deeltje 8....... :Z










pffffff......eindelijk klaar!!!




mvgr, beRT
 
Mooie beelden, Bart, mooier van kwaliteit dan die van mij vind ik persoonlijk! |(


Het lijkt wel of jouw diafragma iets verder openstaat, mijn wolkenluchten zijn wat dramatischer maar daar maak ik het filmpje natuurlijk niet voor.... :N


Wat voor cameraatje is dat, ik wil misschien deze aanschaffen voor onze motorvakantie begin juni naar belgie, frankrijk, zwitserland, italie, oostenrijk, duitsland..... *O*



mvgr, beRT

GoPro Hero HD2. Motorsports edition.

die dingen worden veel bij extreme spoRTen gebruikt.

ook bij programma's op TV zie je ze regelmatig voorbij komen, b.v. panamericana roadtrip.

kost wat, heb je ook wat.

toch was ik jaloers op jouw afstandsbediening. (iets wat GoPro inmiddels ook kan leveren)

en natuurlijk is er ook een topic over.
 
Laatst bewerkt:
en daar is deeltje 4 alweer.....






en deeltje 5....








en deeltje 6......







en deeltje 7.....







en als laatste deeltje 8....... :Z










pffffff......eindelijk klaar!!!




mvgr, beRT
Mooi Bert, uit de beelden lijkt het erop dat er op de Waaldijk best wordt doorgereden.
 
Als ik de filpmjes bekijk, lijkt het allemaal wat sneller te gaan dan toen het in de real time was... ;) wel grappig om te zien.
Sinds onze rit is mijn motor een zijkoffer rijker geworden *D en behoort niet meer tot de linkse-koffer-partij, maar is nu een fatsoenlijke "centristische" fiets :+
 
uit de beelden lijkt het erop dat er op de Waaldijk best wordt doorgereden.

Als ik de filpmjes bekijk, lijkt het allemaal wat sneller te gaan dan toen het in de real time was



ik denk dat dit komt door de grote beeldhoek van 170 graden....



En door het feit dat sommigen overdreven schuin door de bocht lijken te gaan..... _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan