Zaterdag 14 april BMW toer-en pannenkoekenmeeting

...filmpje(s) van Bart gewoon kijken op full-screen, en dan op 1020 van die dingen...
...best strakke beeldkwaliteit dan ; alleen..., die brommer van de Ootbaas klinkt bij tijd en wijle behoorlijk bassig...

Waarschijnlijk komt dat gewoon door de beschermcase die eromheen zit. die filteren het geluid nogal.
 
...trouwens..., valt het U ook op, dat de Ootje-baas vooral, en vaak ook nog, aan de linkerkant, dan wel in het midden van de rijbaan rijdt... :/

...geeft ook een bijzonder effect als er een tegenligger aan komt ; 't lijkt dan net alsof dat grappige filmcameraatje pardoes van de kuip gereden kan worden...
 
Ow ......

heb ik nu een "rijstijl-oorlog" ontketend ?

Dat "linksrijden" komt idd door de grote lenshoek en de uiterst links op de motor gezuignapte camera.
Zeld zo erg dat in een van de filmpjes het net lijkt of ik mijn voorganger pardoes van de brommeRT af veeg.

Tevens is het expres gedaan; dan zie je ook de anderen rijden.

en om jou in de gaten te houden. :+
 
Laatst bewerkt:
Jeroen79 over kees:


Waarschijnlijk komt dat gewoon door de beschermcase die eromheen zit. die filteren het geluid nogal.


Ja, klopt.

Ik heb ook een skeleton case (open zijkanten) maar die geeft veel meer windgeruis en is niet waterdicht.
De skeleton case is handig omdat je er snoertjes door kan doen.
Normaal kan ik op één batterij 2 uur filmen, mede omdat ik een LCD achterkant erop heb.
Met snoertjes, zo'n 4,5 uur, dan is de geheugenkaaRT vol.

dit filmpje is opgenomen met die skeleton. Door het windgeruis valt het (bassige) motor geluid helaas weg.
 
Laatst bewerkt:
ootje en de grote lenshoek...:

1) heb ik nu een "rijstijl-oorlog" ontketend ?

2) Dat "linksrijden" komt idd door de grote lenshoek en de uiterst links op de motor gezuignapte camera.

1) mwha..., valt wel mee... ;)

2) 'linksrijden' en het ligt aan de grote lenshoek dus... :+


full





...ja, ja...
 
Laatst bewerkt:
kan je dat niet instellen ?


Nee, kun je niet instellen.....


wel kun je het lensje draaien zodat je altijd horizontaal filmt, dan maakt het dus niet uit hoe je hem op de motor monteert......


vind jouw beelden echt veel mooier, hoewel grotendeels geschoten on the left side of the road... *D



ik zit er zelfs over te denken om mij er ook zo een aan te schaffen, maar ja, voor die ene week per jaar.....

kan hem ook huren bij een bedrijf op marktplaats, maar 10 euro per dag is ook best nog prijzig....



zelfs goede raad is goedkoper....... :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan