zaterdag 16 juni, 14:30 de baars

Status
Niet open voor verdere reacties.

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
het vorige topic werd een gezellige, maar wil iedereen die van plan is om zaterdag 16 juni, om 14:30 bij de TOTAL "de baars" te zijn hieronder posten?


Zelfde idee, zaterdag om 12:00 kunnen we hier weer aangeven dat we van suiker zijn :+

(kneedown met regen vind ik ook maar nix)


Ik lees dit topic de komende tijd wel, maar ga nog ff niet zelf lopen posten (vervuilen)!

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-15 09:43 ]
 
13:45 is mij prima (Bij de lucht). :) hopen maar op droog weer ziet er volgens de berichten niet zo uit ;(
 
Ik kom ook langs.. lekker met me golfje scheuren met jullie.. lijkt me wel eens fun ;)
 
Pooh, zolang je dat maar filmend doet vind ik het prima! :)

Ik ga denk ik ook mee, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren, want er is 20% kans op zon, en 70% (geloof ik) op regen :( :(
 
Op 2001-06-15 13:12, schreef duderuud:
Pooh, zolang je dat maar filmend doet vind ik het prima! :)

Ik ga denk ik ook mee, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren, want er is 20% kans op zon, en 70% (geloof ik) op regen :( :(


Net goed, mijn motor is stuk en daarom mogen jullie niet gaan rijden, pas als ik weer een fiets heb mag het weer mooi weer worden
}) ;)


Goed, nu weer ff serieus, ik hoop dat het mooi weer wordt mannen, veel (droog)toerplezier !
 
Pooh, zolang je dat maar filmend doet vind ik het prima! :)

Ik ga denk ik ook mee, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren, want er is 20% kans op zon, en 70% (geloof ik) op regen :( :(

Mmmm, daar zeg je al iets.. is't daar de moeite om in de kant gaan te staan met een ouderwetse cam? Of heb'k dan 10 seconden film en 50 minuten wachten per rondje Baars?

 
Rondje baars is amper 10 minuten Poohbeer.
Kijk maar bij dat filmpje van mij wat ik ergens heb gepost, dat is ook gemaakt op de Baars (die bochten althans)
 
hehehe, en hoe raak'k daar vanuit België?
Als'k tijdig uit me nest raak, wil'k wel eens effe langskomen misschien
 
Ondanks dat er vandaag regen is voorspeld is er hier (10km van Baars af) geen regen gevallen.

Ik hoop voor jullie dat het morgen zo mooi blijft en nogmaals pas op voor Politie, dus doe eerst een rustig/bandenopwarmend rondje Baars!

Wees ook niet bang om vluchtstrook te gebruiken ivm perfecte lijn, want ze zijn troepvrij. Dus geen olie of niks })

Er lag ooit een schroefje in een van de bochten maar die is ondertussen ook al weg, die heb ik meegenomen in mijn achterband :(

Duik niet met zijn allen de bocht in, geef elkaar een ruime voorsprong.

Nou veel plezier en gas ze maar :)

J.W

Edit : Het is nu 9:50 en het is superdroog en de zon staat op zijn hoogst, kortom het is superrrrrrrrrr weer. Stelletje mazzelpikken :)

_________________
Speciaal voor Meneer "100 meter rijden en dan omvallen" en Meneer " Ik wilde een invalidewagentje maar kwam met een R1 thuis" mijn nieuwe ICON.
Irritant he? Dat zal jullie leren met je eeuwige geflame over CBR's :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-16 09:51 ]
 
DROOG!

ik zie je wel bij "de lucht" Johnv 13:45
ik zorg ervoor dat ik ruim van te voren daar ben, bij 14:00 rij ik weg!


:)



[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-16 12:05 ]
 
Nou, en ik kan dus ook niet omdat ik nog naar opticien moet.

Maar het weer is hier ook klote, hard waaien en erg donker, Heeft hier al geregend! :(
 
Nou het weer is hier toppie :9
Dus dat zit wel goed voor de 2 heren.

Wel jammer dat er maar weer 2 overblijven, sorry jongens daarvoor!
Als ik het eerder had geweten (kom nu pas uit bed :+ ) dat er weer op het laatste moment door anderen werd afgehaakt, dan had ik die GSXR750 nogwel geleend om met jullie mee te gaan.

Maar ik hoop dat jullie het goed naar je zin hebben gehad op het Baars.
_________________
Speciaal voor Meneer "100 meter rijden en dan omvallen" en Meneer " Ik wilde een invalidewagentje maar kwam met een R1 thuis" mijn nieuwe ICON.
Irritant he? Dat zal jullie leren met je eeuwige geflame over CBR's :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-16 15:00 ]
 
Ik ben net uit me nest en het weer is hier AFSCHUWELIJK!
Hopelijk is het die 30km verder iets beter.
 
Wat moet Johnv wel niet van ons denken wou ik zeggen, maar zie boven!
:)

Het weer was idd niet perfect (paar druppels tijdens de rondjes) maar genoeg voor Johnv om mij mijn plek te wijzen als sportieve chopperrijder.

Zullen we een datum afspreken waarbij de opkomst minimaal 6 is?


 
mm, niet TOTAAL onder geregend? :)
en voor 6 personen.. voor elk stukkie België ben'k erbij.. Nederland kan'k nog steeds niet :)
 
Wat moet Johnv wel niet van ons denken wou ik zeggen, maar zie boven!
:)

Het weer was idd niet perfect (paar druppels tijdens de rondjes) maar genoeg voor Johnv om mij mijn plek te wijzen als sportieve chopperrijder.

Zullen we een datum afspreken waarbij de opkomst minimaal 6 is?

[just my 2cents mode]

Ik denk dat een aantal van ons zich hier best wel mogen schamen en dan doel ik het op het feit dat ze op het allerlaatste moment afzeggen.
En volgens mij was er afgesproken om om 12:00 te posten of je wel of niet zou komen, is toch een kleine moeite omdat door te geven zodat de anderen niet onnodig op je staan te wachten.

[/just my 2cents mode]


JohnV en BertV, als mijn motor weer klaar is zorg ik dat ik van de partij ben. :loveit:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan