Zaterdag 17 April ??

Gezellige meeting bij Koeman in Huizen, met een leuke stuntshow :}
Vooral die burnout totdat ie klapte :} :}
Staat m'n Harley warm te draaien bij Koeman om weer naar huis te :] , raak onverwacht 1 van de schakelaars van het schakelmechanisme :? . M'n Harley schiet vooruit, zo tegen zo'n K.U.T. scootertje aan. Gelukkig ikzelf geen schade, maar die scooter had schade aan z'n tuppeware. Maar ff afgekocht met wat pleuro's ;(
Nog een speciaal bedankje voor die motorrijders die mij hielpen m'n Harley overeind te houden, nadat de kramp in m'n been schoot :} :}
Voorvalletje om snel te vergeten.
Ben ook rustig naar huis gescheurd, en nog wat dijkjes meegepakt bij Oudewater, Gouda en Capelle a/d IJssel :] .
 
Laatst bewerkt:
full
full

was een grappig feesie daarzo bij de koemannetjes in huizen .
Bijzonder leuk weer en grappig om nu eindelijk is een paar gezichten bij namen te zien :9 .



Ojah er werd ook nog gegumd :+ misschien plaats ik nog een paar piccies *D
 
Ja, was een leuk feestje daar! Lekker weer, leuke mensen, lekker gereden!
Complimentje voor de MAG en Koeman motoren, jullie hebben er iets leuks van gemaakt!
 
Een heel leuke dag, aardige mensen, mooi weer, leuk aansluitend ritje, lekker eten. Wat wil een mens nog meer?: dat zoiets vaker plaatsvindt!!!

Patricia bedankt voor je gastvrijheid!
 
was erg gezellig bij koeman motoren , ik heb iig genoten
dus sharky en koeman bedankt :}
 
EarlyUC en ik wilde ook komen, echter werd er vlak voor onze ogen een jong hondje overreden.
onze afspraak reedt direkt met het arme dier naar de dierenarts en dat koste ons een kostbare 2 uur.

Hondje is helaas lawaaien :(
 
Zo even wat actie foto's gemaakt door een snelle man :X

Het was idd leuk feestje daar! Lekker weer, leuke mensen, drukke boel!
Complimentje voor de AvZ, de MAG en natuurlijk Koeman Motoren, jullie hebben iedere een leuke dag bezorgd!

Dank ook aan de motormuizen die mij ook na deze drukke dag nog gezelschap hielden.
Het was een top daggie & zeker voor herhaling vatbaar.

Greetzz Sharkster

83409

83412

83410

83413

83408

83411

 
Laatst bewerkt:
Nou het was een leuke dag daaro :}
Nog een stukje show gezien en Renegade gehoord...vervolgens doof :+

Lekker gereden nog erna en gegeten...

Sjark-mevrouw en de rest bedankt voor de leuke dag !
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan