Zaterdag 17 juli of zondag 18 juli ardennen of eifel

BadEend

MF veteraan
28 feb 2004
1.491
2
Ik zou graag komende zaterdag of zondag naar de ardennen of de eifel gaan.
Omdat ik graag met meer motorrijders wil gaan zoek ik hiervoor mensen die mee willen gaan, het liefst met een navigatiesysteem of kennis van bovenstaande gebieden.
Ik heb wel een duo passagier die meegaat.
Ben 26 jaar, ben een redelijk sportieve rijder en kom uit omgeving Weert.

Lijkt dit je wat dan hoor ik dat graag!
 
Wij gaan de 18de een rit maken met onze club. Als je om 10.00 uur op de carpoll (bij de ANWB/politie, afslag Ei-sint-Joost) in Maasbracht staat, ben je van harte welkom om met ons mee te rijden. :]

Op dit moment gaan we met 7 motoren, en rijden een normaal tempo.
Ik heb de route zelf voorgereden, leuke route leuke bochtjes en niet te veel snelweg.
Onderweg wordt er een eet/koffiestop gehouden.

Wij rijden met een vaste voor (ikke) en achterrijder, dus om de navigatie hoef je, je niet druk te maken, je hoeft alleen het achterlicht van je voorganger te volgen. ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het aanbod, het lijkt me leuk om met jullie mee te rijden.
Hoelang is de route en hoeveel tankstops zijn er?
 
Laatst bewerkt:
Route is vanaf tankstation Tienbaan (grensovergang Aken) 184 km. en er zijn 2 rook- eet- plas-stops. We zullen in geleen nog ff tanken. (Als je er nog genoeg in hebt dan kan je ook ff in duitsland tanken. scheelt nog 9 ct. per liter.)
Wij komen om 9.45 met 2 man bij elkaar in Maasbracht en rijden om 10.00 richting het zuiden, waar we nog ff een bakkie doen bij één van de leden. Your welcome.......
 
Ik hoop dat je de rit van vandaag goed bevallen is. Wij vonden het gezellig dat je mee bent gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan