Zaterdag 18 maart (Weesp): rit voor blinde man

zijspanrob

Gaaaaaaaaasssss
5 jun 2003
488
8
Lelystad
Een kleine jongen stond naast zijn vader bij een motorfiets en zei: "Papa, als ik groot ben, wil ik er ook zo een!!!" Wat die jongen nog niet wist, maar zijn vader wel, was dat die jongen blind zou worden.
Intussen is die jongen in de 30. Hij ziet alleen schimmen.

Zijn vader is stervende. Aan hem is de belofte gedaan, dat hij zijn zoon nog eens op een motorfiets zou zien rijden.

Aan mij is gevraagd, om a.s. zaterdag 18 maart 2006 deze jongeman in Weesp op te halen en met een groep motorrijders naar Lelystad te toeren naar zijn vader.
Gezien de bijzondere bouw van mijn zijspan, (ik ga niet in op details aangezien dat door sommigen als SPAM wordt gezien)is het de bedoeling, indien mogelijk, om de zoon het laatste stukje zelf te laten rijden, wat natuurlijk een bijzondere verrassing zal zijn voor zijn vader.

Wat een intro. Nu de clou. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Wie wil er mee toeren van Weesp naar Lelystad om dit zo spectaculair mogelijk te maken. Alles gaat binnendoor, slechts enkele kilometers over de snelweg. Ik weet het, het is kort dag, ik ben ook overvallen.

WIJZIGING WIJZIGING WIJZIGING

Om 12.30 uur verzamelen bij
Martins Motor Service, Nikkelstraat 55 te 8211AJ Lelystad, industrieterrein Oostervaart.
Koffie staat klaar.
13.00 VERTREK
13.30 A1 SHELL HACKELAER bij Muiden, aansluiting mederijders,
13.45 aankomst WEESP
14.00 VERTREK WEESP
16.30-17.00 AANKOMST LELYSTAD
SOEP, BROOD EN KOFFIE STAAT DAN KLAAR

ROUTE bij benadering
Weesp, Nederhorst den Berg, Oud Loosdrecht, Loosdrecht, Tienhoven, Westbroek, Maartensdijk, Baarn, Bunschoten/Spakenburg, Nijkerk
OF Putten Ermelo Harderwijk
OF Zeewolde Harderwijk
Lelystad.
Totaal 120 kilometer

Jullie zien het, een gevarieerde route.

Wij hopen op een flinke respons.

LIJSTJE VAN DEELNEMERS OP 18 MAART

OMDAT DE DATUM IS VERANDERD EEN VERSE SCHONE LIJST

Zijspanrob (ik moet wel als topicstarter)
Bachus
V-Ray (gaat niet meer, moet huis en motor verkopen)
Aussie
Dave GSX600F
Noppie 74 onder voorbehoud afzwaaier bij Baarn met achteropzitter en MF-er
Zakonski (beetje koud)
Ivokim onder vooorbehoud ivm kater bruiloft
Rat Mouse ?????? (pijn in voetje, lag motor bovenop)+ (ziekjes)stoned van paracetemol, ziet rose olifantjes, GAAT NIET MEE
T.R. Roadkill
Roestendoenze onder voorbehoud, moet kids wegmoffelen, niet dus, familiefeestje
Basje
Dr. Wieggie
Fire Girl opwarmmeisje
Bierelier
Pandamuis
Reeseend (alleen als het droog is)
Triker Arie (2 of 3 wielig, weet niet wat stuk is)
Gekkechef
Marscha als het lukt
Billy the Kid ook als het lukt
Strifer wil dat bijzondere zijspan wel zien van Zijspanrob
TwistErtje650 zwaait ergens af
 
Laatst bewerkt:
Wij hopen op een flinke respons.
Ik ook, mooie actie. Kan me een heel klein beetje indenken vanuit de positie van de vader van de (destijds) kleine jongen, hoe de vader zich daar onder voelde & ik kan me ook wel indenken hoe 't is voor de man van dertig als z'n vader zijn einde nadert. Damn... -O-


Helaas liggen hier allebei de motoren gedeeltelijk uit mekaar. :( Anders was ik er serieus graag bij geweest. :] Maar ik denk dat een clubje van 10 of meer motoren al snel een leuk entourage vormen. ;) Dat zal toch wel lukken? :? *O* :Y
 
Even kijken of het lukt!!
:^

Heb alleen geen span, maakt dat wat uit :?


Als ik ga, wil ik graag bij eerder genoemde benzinestation afspreken

Shell Tankstation Muiden: Hier te vinden

[edit]
Wil ook graag eventueel bij TS afspreken indien ik een adres krijg aub.

pjboer@hccnet.nl

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik doe m'n best om er ook te zijn. Mooie actie ! En probeer nog wat mensen mee te slepen
 
Laatst bewerkt:
Als het goed weer is (niet zoals nu: sneeuw en gladheid) ben ik er ook bij. Eigenlijk zou ik m'n meissie naar d'r eerste rijles brengen etc, maar dat kan ze ook wel zonder mij.

Er is inmiddels door Rotondemonster een oproep gedaan in het MF Flevo Topic. Dus er zullen wel meer lui komen.

Goed en mooi initiatief. En wat mij betreft mag je best spammen hoor! Mensen die dit soort dingen mogelijk maken verdienen een lintje, geen ban of berisping van een mod.
 
als ik niet hoef te werken rij ik wel mee!!! stuur je adres maar naar me mailadres toe die staat bij beschrijving.
 
fantastische aktie. Kan zelf helaas niet. Heb zelf blinde familieleden, en weet hoeveel zoiets kan betekenen voor iemand. Hele fijne dag toegewenst!!!
 
geweldig initiatief :)

als ik een motor(rijbewijs) had was ik zeker meegegaan :)

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier en succes :) *O*

dit zijn de goede dingen *O*
 
Zijspanrob, heb je nog Zijspannen nodig??
Zo niet kom ik op deze
full


 
Als het beetje goed weer is kom ik ook wel. moet wel beetje stevig door rijden vanaf mijn werk dan, maar moet lukken om 14.30 bij de pomp te zijn.
 
:^

Heb alleen geen span, maakt dat wat uit :?


Als ik ga, wil ik graag bij eerder genoemde benzinestation afspreken

Shell Tankstation Muiden: Hier te vinden

[edit]
Wil ook graag eventueel bij TS afspreken indien ik een adres krijg aub.

pjboer@hccnet.nl

[/edit]

Nee hoor, solö's zijn ook van harte welkom, ik moet perse met zijspan omdat de persoon in kwestie niet achterop kan.
Mijn adres vind je door klik op huisje rechtsboven en klik op boekingen
 
Als het goed weer is (niet zoals nu: sneeuw en gladheid) ben ik er ook bij. Eigenlijk zou ik m'n meissie naar d'r eerste rijles brengen etc, maar dat kan ze ook wel zonder mij.

Er is inmiddels door Rotondemonster een oproep gedaan in het MF Flevo Topic. Dus er zullen wel meer lui komen.

Goed en mooi initiatief. En wat mij betreft mag je best spammen hoor! Mensen die dit soort dingen mogelijk maken verdienen een lintje, geen ban of berisping van een mod.

U staat in het lijstje, voor SPAM klik op huisje rechts boven
:Y :Y :Y :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan