Zaterdag 2 feb

ik ben d\'r rond 12.30uur. gulden middenweg.. :)

bij de MCDonalds bij woerden, want ook in woerden hebben ze een MAC
 
Laatst bewerkt:
Morgen ochtend ga ik eerst langs Ruud Fredriks...gaat mn brommert op de bank, en wordt ie ff afgesteld...wie er mee wil ff een gil geven....heb een afspraak staan om 09:15...dus ik verwacht vanaf 11:00 weer te kunnen rijden...met een beter afgestelde brommer...
 
Dan kunnen we mooi het verschil zien tussen de doehetzellevert(ikke) en die van jou,max.
Ik heb vroeg geen tijd voor de dyno,ik neem aan dat je daarvoor beldde.....
 
Dan kunnen we mooi het verschil zien tussen de doehetzellevert(ikke) en die van jou,max.
Ik heb vroeg geen tijd voor de dyno,ik neem aan dat je daarvoor beldde.....
Jeps...daar belde ik voor :) Enne...die van mij is ook een doe het zelvert hoor :P Is die van jou nog op de bank afgesteld of ook zelf handmatig afgesteld?
 
hier is het....

trans.gif
 
Omhoog/omlaag?
we gaan toch van oost naar west!
en weer terug en dan ff via Lopik/Lekdijk leuke asfalt routes rijden en dan weer via Woerden richting Mijdrecht waar iedereen zijn weg kan gaan.
FF wat anders,mijn vrouwtje heeft er geen zin in als er als een stel dwazen zoals bij de Baars gereden wordt.
Zij bedoelt dat ze de enige is die de verongelukten weer kan oprapen,de anderen rennen weg.
Zij is gewend om met ervaren piloten te rijden van de PPP-clan,dus geen rare afsnijd acties en plotselinge stoppies voor haar neus.
Dus als men zich gedraagd zijn wij er met R1-beest en een gixxer1000 van de PPP-TOMS,zoniet rijden wij de Biesbosch toeristen route samen.
No Flame,we moeten wel blijven rijden en genieten :]
 
Ok, liever geen stoppies als er iemand vlak achter rijdt dat lijkt me in iedergeval een goed idee.
Gewoon normaal als anders })
 
Terug
Bovenaan Onderaan