Zaterdag 2 feb

[me]Revolution kan er niet bij zijn zaterdag.
[/me]


Ik ga een proefritje maken op een 145 PK FZR1000 *D })
 
Ik ga ook mee zat. vrij :) en waarschijnlijk lekker rustig op de weg :) s\'morgens alleen ff een bos hout weg brengen ivm snoei werkzaamheden vandaag :( .
Ergens midden van \'t land :?
 
PS. Mensen die morgen meegaan zijn:

Unstable, www.raul.nl, Maximum, Mar1tin, R1 Beest, Helldesker, Deamon, JohnV, Ruby.
Wie nog meer? Anders wordt dit de groep waar we wat mee gaan afspreken....
 
Laatst bewerkt:
PS. Mensen die morgen meegaan zijn:

Unstable, www.raul.nl, Maximum, Mar1tin, R1 Beest, Helldesker, Deamon, JohnV, Ruby.
Wie nog meer? Anders wordt dit de groep waar we wat mee gaan afspreken....

Mar1tin,wil heel graag, maar zal waarschijnlijk niet kunnen of \'t moet hier in de buurt zijn en moet ik gedeelte v/d nachtdienst vrijnemen, bel me anders effe

[edit]server of whatever pokkeding hiervoor verantwoordelijk is logd me de hele tijd uit |( , Rúúúd hellup! [/edit]
 
Laatst bewerkt:
PS. Mensen die morgen meegaan zijn:

Unstable, www.raul.nl, Maximum, Mar1tin, R1 Beest, Helldesker, Deamon, JohnV, Ruby.
Wie nog meer? Anders wordt dit de groep waar we wat mee gaan afspreken....

Effe voor de duidelijkheid, [me]HELLdesker gaat NIET mee.
[/me]

Mijn brommer staat nog te wachten op een undertail EN ik moet morgen met de vrouw overal naar toe. ( boodschappen, auto naar de garage enz.)
 
Laatst bewerkt:
PS. Mensen die morgen meegaan zijn:

Unstable, www.raul.nl, Maximum, Mar1tin, R1 Beest, Helldesker, Deamon, JohnV, Ruby.
Wie nog meer? Anders wordt dit de groep waar we wat mee gaan afspreken....

Rob-Zombi gaat ook mee, als het kan, niet te ver rijden voor de meeting of meerdere meeting plaatsen op de route? Wij komen dus uit Leerdam/Beesd. Komt er nog iemand met een plan....ik weet niet waar iedereen woont.

Tijd? liefst tegen de middag.
 
Op vrijdag 01 februari 2002 13:23 schreef Maximum het volgende:Omdat Mar1tin uit die buurt komt...en ik dus aanneem dat hij de weg daar goed kent :j

Gouda,Oudewater-->Woerden ben ik het mee eens!!
Ik wil niet te ver rijden. 8-)
 
Gouda,Oudewater-->Woerden ben ik het mee eens!!
Ik wil niet te ver rijden. 8-)

Is voor ons ook goed te doen, Lekdijk richting Schoonhoven en dan naar Gouda +/- 60 Km.
Als jullie toch richting Mart1n gaan komen jullie deze richting uit.
 


idd je kan niet goed kijken he })
icoontje maar weer terug zetten.
 
Laatst bewerkt:
dusse in de buurt van utrecht hebben we JohnV en Rob-zombie, porky+aanhang, r1beest, www.raul.nl en Unstable, Daemon, ruby?, Maximum? en al wat dies meer zij.

Mensen spreken we ergens af bij een MCDonalds? bij gouda?
 
Terug
Bovenaan Onderaan