Zaterdag 2 Oktober 19:30 Lichtjes route Eindhoven

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.361
3.361
Helmond
Vanaf 18 September brandt de lichtjesroute weer in eindhoven.
Dit jaar wilde ik de route wel eens rijden met een groepje motorrijders.

Daarom een voorstel :

Datum : Zaterdag 2 Oktober (bij slecht weer eventueel verplaatsbaar naar zondag of maandag)
Verzamelplaats : Nog nader te noemen (Tips welkom)
Verzameltijd : 19:30 uur
Vertrektijd : 20:00

De route
route.gif


img.asp
img.asp


img.asp
img.asp


img.asp
img.asp


Meer informatie over de lichtjesroute : www.lichtjesroute.nl
 
Als we op tijd terug zijn gaat dat wel lukken denk ik (moet om 23.00 uur werken)
En anders rijd ik halverwege wel terug naar huis... ;)
We zouden m toch weer gaan rijden dit jaar, dus waarom dan niet 2 keer, 1 x met hearse, 1x met de motor...
 
goed idee alleen wel uitkijken
voor alle fietsers auto's en al het andere wat je voor de wielen kan rijden
worden nogal eens afgeleid door die lampjes :)
hoop dat het weer goed blijft
 
Ik kan niet op zaterdag ( PSV voetbalt dan :} )maar als het nou op vrijdag is wil ik wel mee 8-)
 
Ik hoop dat alle fietsers de route dan al gereden hebben. Het is dan al nl bijna een maand bezig. De Fietsdag is dan ook al voorbij.

Vrijdag's kan ik helaas zelf niet wegens werken tot 21:00
 
Voor de studenten in Eindhoven en omstreken: De esmc rijdt de lichtjesroute op woensdag 22 September :) :]

(zie onderschrift)
 
Ik kom uit eindhoven dus wil ik hem ook nog wel een keertje rijden. Maar op zaterdag zul je geen snelle rondetijden kunnen neerzetten, dan is het stervens druk.
 
Euh ik wil best wel mee, kom uit Veldhoven maar ik begin het spoor wel een beetje bijster te raken qua datum. Als ik de datum aanhoud van de topic starten kan ik in ieder geval mee.
Ik hou het wel in de gaten hier :]
 
Jeetje..is dat alleen daar B|
[me]Jessy baalt dat ze nog niet zo ver kan rijden '( [/me]
 
Ik wil wel graag mee, maar heb al laten weten dat ik op zaterdag niet kan ;(
Vrijdag schijnt voor de organisator ook een probleem te zijn.
Waarom niet maandag, minder ouders met kleine kinderen dus iets meer ruimte op de route.
En dan ben ik er dus wel bij *D
 
Ik zit helaas ziek thuis en bedacht me nou pas dat de lichtjesroute al bijna is afgelopen en we eigenlijk afgelopen zaterdag zouden rijden


STOM STOM STOM FOUT VAN MIJ !!! EXCUSES !!!!!
 
Ik zit helaas ziek thuis en bedacht me nou pas dat de lichtjesroute al bijna is afgelopen en we eigenlijk afgelopen zaterdag zouden rijden


STOM STOM STOM FOUT VAN MIJ !!! EXCUSES !!!!!

hahahahahahahahah :+
en nu????????
 
kweet zo ff niet tot waneer het is. En ik weet niet waneer ik weer beter ben.
 
Ik zit helaas ziek thuis en bedacht me nou pas dat de lichtjesroute al bijna is afgelopen en we eigenlijk afgelopen zaterdag zouden rijden


STOM STOM STOM FOUT VAN MIJ !!! EXCUSES !!!!!
B|

:P

Ik dacht er ook pas heel laat aan, twas meer zoiets van: "Volgens mij was er iets met de lichtjesroute, ff zoeken wanneer dat ook alweer was"

Geen idee tot hoe lang het duurt ook trouwens...heb gisteravond een stukkie meegepakt met t koekblik toen we bij mijn zwager vandaan kwamen...
 
Hoelang denk je dat het nog zou kunnen gaan duren :?
Anders kunnen we 'm komende zaterdag misschien nog ff gaan rijden...
 
Laten we het gewoon proberen :)

AS Zaterdag lichtjes route :)

plaats en vertrektijd nog ewl ff overleggen. vraag ik ff een van de modjes om topictitel aan te passen
 
Verzamelen Shell pomp Floraplein :? Of bij Motel Eindhoven, en dan van daaruit via de Aalsterweg beginnen...

tis maar een idee hoor :P
 
Laten we het gewoon proberen :)

AS Zaterdag lichtjes route :)

plaats en vertrektijd nog ewl ff overleggen. vraag ik ff een van de modjes om topictitel aan te passen

Nee he ;( weer op zaterdag, dan kan ik nie.
Waarom niet op zondag of maandag, dan zijn er minder auto's met kinderen
 
vind zondag ook gene probleem. Ik laat het helemaal aan jullie over (ligt het ook niet aan mij :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan