Zaterdag 20 oktober.............

En morgen ga je weer? Verslaaft???
We kunnen bij de Mac langs de A2 afspreken je hebt er hier 2 vlak bij elkaar.. Afslag Leerdam/Geldermalsen,....voor klblad.Deil of Afslag waardenburg net na Deil.
Mooi he een klaverblad tussen 2 Mac\'s in.
 
ik kan daar wel naartoe komen John, ik kan ook naar jouw toekomen, ik weet immers waar je woont.. :) Maar de Mac vind ik ook goed, dan kunnen we gelijk met meer afspreken. Moet je wel ff duidelijk zijn WELKE Mac!

Maarre, niet zo vroeg afspreken, want ik moet eerst nog sporten. dus rond een uur of 13.00 ben ik bij de Mac dan.
 
Laatst bewerkt:
Doe de 2e Mac maar dan, zorg ik dat ik daar om 1 uur ben, ga nog wel ff rijden van te voren ik heb de hele dag de tijd *D , als er nog meer komen, zet het dan hier neer of bel ff, nr staat een stukje naar boven. Mac afslagwaardenburg net voor de Waalbrug voor jou, na Klaverblad Deil.
 
Doe de 2e Mac maar dan, zorg ik dat ik daar om 1 uur ben, ga nog wel ff rijden van te voren ik heb de hele dag de tijd *D , als er nog meer komen, zet het dan hier neer of bel ff, nr staat een stukje naar boven. Mac afslagwaardenburg net voor de Waalbrug voor jou, na Klaverblad Deil.

op de A2 he?

KOM OP JONGENS!!!! (EN DAMES) WIE GAAT ER NOG MEER MEE?????
 
Laatst bewerkt:
Ja de A2, ik ga zo al een stukje sturen denk ik, eerst koffie......

Rob Zombie komt waarschijnlijk ook.
 
ah.. wellicht kom ik ook wel ff langs snorren op me fietsje rond 1 uur vanmiddag. Als jullie een choppergastje foto\'s ziet nemen, dan ben ik dah.. en dus geen undercovertje.. :P

En de foto\'s die ik neem komen dezelfde dag nog op internet, hoor... :9

Nou hopen dat ik het wel weet te vinden daar..
 
ik kom ook wel ff langs. Lijkt me leuk om jullie een keer te ontmoeten. 1 uur MAC afslag waardenburg
 
1. Beetje uitslapen :z
2. Auto wassen ;(
3. Stukkie motor rijden :}
4. Trance Energy --> Heerenveen :)

1. Aardig gelukt. Om 11.30 uit m\'n nest
2. Gewassen en in de was gezet. Gelijk die van m\'n maat ook (met z\'n 2n dus) gedaan
3. Klein stukkie rond gereden, maar last van die f*&k-zon. Had geen zonnebril bij me of een donker vizier.
4. Vol verwachting klopt m\'n hart... :)
 
Lekker gereden, alleen weinig volk ;)
Randy first kneedown... gefeliciteerd.
En ff Lang Redbullman geweest idd, zeer leuk spul staan, daarna nog ff de \"Baars\" maar begon te regenen, en er lag al een Fireblade onder de vangrail geplakt, veel volk.. zag er niet goed uit in iedergeval.\ '( . We hebben niet lekker kunnen scheuren daar dus. Maybe next time.
 
Wanneer wordt het weer een redelijk dagje zodat het weer mee zit?
Vandaag zat het hier niet mee (één van de redenen dat ik niet was komen opdagen), maar een volgende keer moet ik toch wel mee maken. Hoewel ik geen klaverbladschuiver ben, vind ik ut natuurlijk wel leuk om een hoop foto\'s te maken..

... als jullie tenminste wat spectakel kennen tonen.. ;)
 
Was vandaag een redelijke dag, wat weer betreft, begon pas om een uur of kwartover4 een beetje te spetteren, ben er niet echt nat van geworden.
Aan het weer kan het niet gelegen hebben, hier teminste niet :?
 
Regen was idd maar weinig vandaag. Ben wel ff onderweg geweest, maar moest al snel weer terug keren. En de komende dagen wordt het toch weer oerhollandsche pokkeweer... veel regen enzo. :r

Wie weet wordt volgende week zaterdag wel een stralende dag? Misschien wel wat minder warm (was wel wat warm hoor vandaag), maar zolang de zon wil schijnen, dan wil ik er wel zijn!! :]
 
Vandaag weer enkele centimeters dichter bij het illustere doel \'steppie aan de grond\' gekomen. Klaverblad Zaandam liep lekker vandaag.

Weer wat geleerd over mijn houding op de motor: Ik hield mijn armen veel te stijf. Dit was eruit na mijn examen maar is er toch weer stiekum ingeslopen. Nu veel meer ontspannen en met meer controle door de bocht. Het gaat nog steeds \'maar\' 75km/u maar toch :)
 
Vandaag gereden met Unstable, JohnV en nog iemand van wie ik helaas de nick niet meer weet ;( .
Wel vandaag mijn eerte kneedown gemaakt. Is toch wel onwijsvreselijkmega kicken hoor. }) }) }) })

Dat er nog vele mogen volgen. Volgende stadium, beheerste wheely. :?
 
Ben zaterdag volgens mij id buurt van Zaandam ook een paar M-F\'ers tegengekomen: eentje op een grijze Duc ST2, een op een rood-wit Fazertje en eentje op een Honda NSR (brommer volgens mij). Als jullie hier zitten, reageer dan even jongens. En nogmaals bedankt voor het uit de sloot ( :( bijna dan) helpen!

Ik was dus die jongen met die pas gepoetste :( :( rode Suzuki RF900R. Moet me toch niet gebeuren tijdens de proefrit op de RSV Mille die ik wil gaan maken... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan