Zaterdag 20 oktober.............

ik wil wel....alleen waar?, dit keer maar es een beetje in de buurt van utrech ofzo?

Maak mij nie zoveel uit, we kunnen ook in zaandam gaan rijden, op het welbekende MOOIE rotonde\'tje van zaandam :) (+klaverblad)

Daar kunnen we ook in de omgeving rijden, zeer mooie dijkweggetjes, en andere mooie B-wegen met prachtige bochten erin.
 
Laatst bewerkt:
ik wil wel....alleen waar?, dit keer maar es een beetje in de buurt van utrech ofzo?

Maak mij nie zoveel uit, we kunnen ook in zaandam gaan rijden, op het welbekende MOOIE rotonde\'tje van zaandam :) (+klaverblad)

Daar kunnen we ook in de omgeving rijden, zeer mooie dijkweggetjes, en andere mooie B-wegen met prachtige bochten erin.
Als het droog is & de tank = vol, dan ben ik erbij... :)
 
Zaandam zie ik wel zitten, is 2 tellen rijden vanaf huis dus zullen we maar om 08:00:02 afspreken? *D Zonde om zo\'n groot deel van de dag te verspillen door laat te beginnen... (\'s ochtends vroeg lekker lege wegen enz.)

Wilde eigenlijk wachten met meerijden totdat ik mijn oordopjes had maar kan het er wel een keer op wagen zo. Kan alleen nog erg slecht rijden dus vergeef me als jullie af en toe op me moeten wachten...

Heb nog nooit mijn knietje aan de grond gehad, wel eens de hele motor op mijn onderbeen. ;( Mocht toen wel in de ziekenwagen rijden, helaas niet aan het stuur :P Van de week in dezelfde bocht nog lekker schuin gegaan, echter gewoon recht op mijn zadel blijven zitten (dus niet dicht genoeg bij de grond) en bovendien gleed mijn voorwiel een beetje weg. Dat randje van 8mm is dus toch nog gevaarlijk ;)

Maar genoeg gewauwel, gaan we rijden?
 
Het weer ziet er redelijk uit voor de zaterdag. Een paar druppels is toch niet erg?
Vanaf zondag en de dagen daarop schijnt het weer werkelijk klote te worden.

Gaan er trouwens naast racers ook toerders mee? :?
 
Volgens mij geeft hij niet echt mooi weer op...60% kans op regen zo even uit mijn hoofd.
Net gekeken geven goed weer op *D *D
we kunnen ook hier in de buurt rijden, dijken, klaverblad-den , en midden van het land(geluk dat ik in \'t midden zit) maar \'t maakt me nie zo veel uit. Als het maar niet te vroeg is uur of 10:00/11:00 vindt ik vroeg zat.....
 
Wisselvallig weer met nu en dan regen. Middagtemperatuur rond 16 graden, maar op zaterdag nog 19.



za zo ma di wo
Zonneschijn (%) 30 20 20 20 20
Neerslagkans (%) 30 50 30 60 40
Neerslaghoeveelheid (mm) 1 3 1 4 2
Minimumtemperatuur (ºC) 13 12 10 10 10
Middagtemperatuur (ºC) 19 16 16 16 15
Windrichting ZO ZW ZW ZW ZW
Windkracht (bft) 4 3 3 4 4

Alle cijfers zijn gemiddelden over Nederland
Windrichting en windkracht gelden voor overdag boven open gebieden


*D *D *D
hmmmm lijstje beetje fucked up...
 
Laatst bewerkt:
Gisteren gaven ze voor saterdag minder weer aan en zondag weer iets beter. Ik kijk wel even aan waar jullie willen gaan rijden. Geen zin om erg vroeg me bed uit te gaan. Ben wel toe aan lekker lang uitslapen :) .
 
Zaandam zie ik wel zitten, is 2 tellen rijden vanaf huis dus zullen we maar om 08:00:02 afspreken? *D Zonde om zo\'n groot deel van de dag te verspillen door laat te beginnen... (\'s ochtends vroeg lekker lege wegen enz.)
tis ook nog lekker koud en nat (dauw) s\'ochtends.
geen probleem, maar als er voornamenlijk geklaverjakkerd wordt is dat wel spannund.

lijkt me vrij opvallend, een grote groep die die rotonde en blaadjes pakt bij zaandam... trekt blauw volk aan...
 
bij JohnV is het idd ook leuk fietsen!!!, daar kenne we ook heen. Langs van die mooie dijkies en hobbelige paadjes met kindjes en pappa/mamma\'s op de fiets.. :)

Maar wel een hele geschikte plek om eens lekker te rijden hooooor!
 
tis ook nog lekker koud en nat (dauw) s\'ochtends.
geen probleem, maar als er voornamenlijk geklaverjakkerd wordt is dat wel spannund.

lijkt me vrij opvallend, een grote groep die die rotonde en blaadjes pakt bij zaandam... trekt blauw volk aan...
Blauw in \'t nauw... is dat geen TV programma??/
 
Nou, het lijkt erop dat ik morgen niet meerijdt als er niet snel (binnen een paar minuten iets georganiseerd wordt). Ga vanavond lekker vroeg naar bed omdat ik de hele week al om 05:00 opsta,dat vreet best wel aan je.

En ik had vandaag juist mijn oordopjes binnen!
 
Bel me maar op 06 27295967 als er morgen ergens gereden/afgesproken word, of zet het hier neer ik kom.. :]
 
ik ga morgen denk ik via de B-wegen van ons landje naar de gebroeders Biggelaar voor een bakkie en wat info over uitlaatsystemen. Als er mensen zijn die mee willen?, we kunnen daarna wel ff naar ressen rijden, of naar de baars, om een paar rondjes te doen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan