zaterdag 6 april, eindhoven e.o

Nog meer geïnteresseerden?? :?

Ik wil ook wel mee met dit ritje. Eerst lekker stuk rijden en dan naar de baars (waar ik toch al naar toe wou zaterdag) , dusse als er nog een plekkie over is ben ik ook om 13:00 aanwezig in best-west....ik hoor het wel en anders zie ik jullie gewoon daar.....mzzl :]
 
Ik wil ook wel mee, maar ik weet niet goed waar het is. De Mac in Best weet ik te vinden, maar dan?

Als je een straatnaam weet, dan ben ik al behoorlijk geholpen.

Alvast bedankt
Btw, suc6 met jullie examens (hoe verzinnen ze het op zaterdag! :j )
 
1) kennedylaan afrijden, A58 ri Tilburg, A2 ri Den Bosch, 2de afslag, einde afslag rechts, meteen weer links naar parkeerplaats.

of

2) boschdijk afrijden, meteen na MacDonals links, meteen weer rechts, rotonde rechtdoor, einde weg links met bocht mee en meteen rechts op parkeerplaats.

Of gewoon de Boschdijk/Eindhovenseweg helemaal afrijden einde links A2 richting Den Bosch en dan eerste afslag weer eraf (Best-West).

Ik ben er zelf ongeveer rond kwart over 1.

http://www.shellgeostar.com/share/map.asp?SID=mapenlarge&SESSIONID={096339AE-BBF3-4289-BBB9-BB1752A14AB9}&NewMapSize=&NewMapSizeX=700&NewMapSizeY=510&NewMapStyle=maporama_shell&NewCibleStyle=default_cible.gif&customize.x=1&customize.y=4
 
Laatst bewerkt:
Het kaartje van Joris verwijst bij mij naar een nader te specificeren plaats in de Noordzee :+ , dus zelf nog maar even plaatje gemaakt.

route.jpg


Naar onderen de A2 naar Eindhoven, naar boven naar Den Bosch. De rotonde die je tegenkomt als je via de stad rijdt staat er in het midden ook op.
 
Da's geregeld dan! met een m/v of 6 moet het lukken. :9

Klokje 13.00 13.25 uur aanwezig dus op de plek bij best west. Komende vanuit de Ikea gewoon richting den bosch amsterdam aanhouden en de afslag best west nemen. Heb ik het nu goed :? :?

anyway, hasta manana en dan lekker :] :]
 
Laatst bewerkt:
gewoon Best-West kan niet missen, is vanuit den bosch de eerste afslag Best die je tegenkomt, als je bij de Mac staat ben je r 1 te ver

tot morgen, ben er om 1300uur
 
Doordat er te weinig :( (lees geen 1) animo was voor een bezoek aan de Ring ;( sluit ik me bij deze motorrijders aan.

Als alles goed gaat ben ik om 13.00uur P-plaats Best-west
 
Doordat er te weinig :( (lees geen 1) animo was voor een bezoek aan de Ring ;( sluit ik me bij deze motorrijders aan.

Als alles goed gaat ben ik om 13.00uur P-plaats Best-west

Ik wil zeker nog wel een keer naar de Ring, maar dan wel wat eerder plannen zodat ik er wat meer rekening mee kan houden
 
Ik wil zeker nog wel een keer naar de Ring, maar dan wel wat eerder plannen zodat ik er wat meer rekening mee kan houden

Volgende week gaan we bij goed weer naar de Ring :z

PaulR1 gaat dan ook mee als hij het voor elkaar krijgt die 1000km op de teller te krijgen |(
 
Doordat er te weinig :( (lees geen 1) animo was voor een bezoek aan de Ring ;( sluit ik me bij deze motorrijders aan.

Als alles goed gaat ben ik om 13.00uur P-plaats Best-west

Wel animo, maar door verplichte werkzaamheden, van de "baas" s'morgens geen tijd :(
 
Op vrijdag 05 april 2002 23:19 schreef Redgixx het volgende:Weekendje??? Ritje Ring doen we op 1 dag Delft-Ring-Delft 750km
Ja ok, maar dan rijd je een stuk sneller dan wanneer je je motor nog moet inrijden. Kost een hoop tijd, maar 500 km op een dag is goed te doen.

Mag namelijk 1 dag in het weekend op de brommer weg :9 en 1 dag op mijn mounainbike |(
"Mag"? Eis van de vrouw? ;)
 
Volgende week gaan we bij goed weer naar de Ring :z

PaulR1 gaat dan ook mee als hij het voor elkaar krijgt die 1000km op de teller te krijgen |(

Dat gaat lukken, nog 150 km. Maarre.... denk er aan dat ik zaterdag naar de dealer moet, dus voor ik terug ben dan is het rond de middag. Dus zondag naar de Ring, of wat doen we?

Openingstijden volgende week:
12 fr 14.15 - 19.30
13 sa 17.00 - 19.30
14 so 8.00 - 15.00 17.00 - 19.30
 
Dat gaat lukken, nog 150 km. Maarre.... denk er aan dat ik zaterdag naar de dealer moet, dus voor ik terug ben dan is het rond de middag. Dus zondag naar de Ring, of wat doen we?

Openingstijden volgende week:
12 fr 14.15 - 19.30
13 sa 17.00 - 19.30
14 so 8.00 - 15.00 17.00 - 19.30

Doe zondag maar. Zaterdagavond naar Mini&Maxi |(
 
ik denk dat ik dadelijk maar ff aan moet rijden (kom nl. 14!!!!!!!!!!! flitspalen tegen als ik naar eindhoven moet)
 
Dat gaat lukken, nog 150 km. Maarre.... denk er aan dat ik zaterdag naar de dealer moet, dus voor ik terug ben dan is het rond de middag. Dus zondag naar de Ring, of wat doen we?

Openingstijden volgende week:
12 fr 14.15 - 19.30
13 sa 17.00 - 19.30
14 so 8.00 - 15.00 17.00 - 19.30
Als jij om 9 uur voor de deur(bij je dealer) staat rijd jij weg tegen 1/2 11......ruim op tijd dus..............
 
t was lekker vandaag! jammer van de harde KOUDE wind en t vele verkeer, maar toch zeer lekker gereden! *D

en k dacht echt ff dat die Mazda een wout was :j

maar dat was ie gelukkig dus toch niet! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan