zaterdag 6 april, eindhoven e.o

Ik vind alles best, vind het ook een goed idee om gewoon een heel eind te gaan rijden. Ik heb nog weinig van Eindhoven e.o. gezien omdat ik hier nog niet lang woon. Heb al eens geprobeerd leuke wegen te vinden in de omgeving, maar ik heb duidelijk op de verkeerde plaatsen gezocht.

Ik moet er ook bijvermelden dat ik (nog) geen klaverbladenkanon ben. ;)
 
Heb 's morgens eerst een examen van een curus. Maar denk wel dat ik er om 13.00 kan zijn.

Ik stel voor om bij Best-West af te spreken. Dan kan ik jullie meenemen voor een leuk rondje door de omgeving. Daarna kunnen we nog naar de baars gaan.
 
Heb 's morgens eerst een examen van een curus. Maar denk wel dat ik er om 13.00 kan zijn.
Ik heb 's morgens eerst ook nog verplichtingen m.b.t. een studie, om 13:00 kan ik van huis vertrekken.

Ik stel voor om bij Best-West af te spreken. Dan kan ik jullie meenemen voor een leuk rondje door de omgeving. Daarna kunnen we nog naar de baars gaan.
Klinkt goed wat mij betreft. Maar Best-West, vaak gehoord maar waar is het exact? Kennedylaan afrijden, snelweg op richting Tilburg/Den Bosch, en dan? :?
 
Op woensdag 03 april 2002 20:29 schreef Bananeman2002 het volgende:Ik heb 's morgens eerst ook nog verplichtingen m.b.t. een studie, om 13:00 kan ik van huis vertrekken.Klinkt goed wat mij betreft. Maar Best-West, vaak gehoord maar waar is het exact? Kennedylaan afrijden, snelweg op richting Tilburg/Den Bosch, en dan? :?

1) kennedylaan afrijden, A58 ri Tilburg, A2 ri Den Bosch, 2de afslag, einde afslag rechts, meteen weer links naar parkeerplaats.

of

2) boschdijk afrijden, meteen na MacDonals links, meteen weer rechts, rotonde rechtdoor, einde weg links met bocht mee en meteen rechts op parkeerplaats.
 
IKKE !!!

13.00 uur zaterdag bij Best-West is perfect ... Ik ben bekend in de omgeving dus ik weet ook nog wel wat weggetjes om te rijden. En even naar de Baars is altijd leuk.
 
[gniffel mode] Hellldesker wil wel graag mee, maar hij moet op zaterdag winkelen en andere huiselijke dingetjes doen }) . [/gniffel mode]

Lang leve het studentenleven :} ....
 
Is dat de parkeerplaats/ Carpoolplaats bij de Makro in best? :? :?

[geinmodus]
Voor Helldesker: Zondag is koopzondag. Doe je dan toch lekker je boodschappen? 8-)
[geinmodus]

Overigens kan ik zondag middag hoogstwaarschijnlijk wel. e.e.a. afhankelijk van waar we moeten spelen zondag.

In ieder geval tot zaterdag 13.00 -13.15 uur op de parkeerplaats voor de rendez-voes en dan lekker :] :]
 
Laatst bewerkt:
Pas Op! Zometeen is het een "werkstudent" No hard feelings hoor replica! Tot zaterdag in ieder geval!
 
Denk dat ik zaterdag wel even die kant op kom, lekker dichtbij, maar zondag mag van mij ook!
Dan kunnen er misschien wat meer bikers komen?

Ik hou het forum wel in de gaten.... :]
 
Dit studentje is nog geen werkstudent, maar over een paar maandjes mag hij gaan afstuderen en is de pret voorgoed voorbij ;( ....
En voordat hij dan geld heeft voor een nieuwe motor zal er eerst nog een aanzienlijke studieschuld moeten worden afgelost |( .

(P.S. F.O.R.E kan het zijn dat ik je een minuut of tien geleden zag rijden op de Jeroen Boschlaan richting DAF? Zwart pak met witte helm, je reed tussen de rij door naar het verkeerslicht, FOEI !!!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan