Zaterdag 6 september 2008: Rondje Willemstad

SubZeRo666

Die hard MF'er
29 jul 2008
417
0
Sint Willebrord
Hallo allemaal :W

crazy Chris en ik gaan een route rijden vandaag (Rondje Willemstad), wie heeft er zin om mee te gaan touren? :]

GPStracks - GPS motor en auto routes in Nederland

Naam v/d route: Rondje Willemstad
Startplaats: Breda
Afstand: 107 km
Start Coördinaat: N 51.613450 - E 4.719120
Geschikt voor: Garmin / OnRoute / TomTom

Rondje_Willemstad.jpg


2554-01.jpg


Willemstad is een vestingstadje in het Noordwesten van Brabant.
Vanaf Ad van Gils Motors gaan we gelijk het buitengebied van Breda in waarna we via landbouwwegen en dijken naar Willemstad rijden. In Willemstad is het leuk toeven op diverse terrasjes, tijdens de zomermaanden is De kern van Willemstad niet toegankelijk voor gemotoriseerd verkeer, maar buiten de stad zijn diverse parkeerplaatsen.

Vanuit Willemstad rijden we onder langs het Hollandsdiep naar Dinteloord. Via Kruisland Bosschenhoofd en Etten-Leur gaan we weer terug naar Breda waar de koffie bij Ad van Gils Motors weer bruin staat.
Het is aan te raden met een volle tank te vertrekken want omdat we veelal door het buitengebied rijden komen niet veel benzinepompen tegen.


We verzamelen om 13:00 bij de start :+
De start is bij Ad van Gils Motors => Ad van Gils Motors uit Breda - Dé motorspeciaalzaak!

Ad van Gils Motors
Nikkelstraat 26
4823 AB Breda
tel: 076-5154570
fax: 076-5154569

pandbreda.jpg

pand-2.jpg


Dennis
 
Laatst bewerkt:
Ik ga om 12:00 de deur uit, voor degene die nog mee willen, we vertrekken om 13:00 vanaf het startpunt. Na 12:00 zie ik dus aanmeldingen of PM's niet meer :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan